return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איך היו המסיבות???
View this Thread in Original format
Dj Moriano
טוב יאללה ספרו איך היתה המסיבה שהייתם בה....


אני הייתי ביווי עלה 70 שקל כניסה 10 שקל הסעות
בחיים שלי לא הייתי בכזאת מסיבה גרועה נתחיל בזה שהגענו ב11-11.30 והמסיבה נסגרה ב2.....

לא היו טראנסים בגרוש רק ממש טיפה קוסמיק גייט ושמו גם את
listen to me mama (scot rmx)

שמו בריטני ספירס ומלא ראפ המוזיקה הייתה חלשה היה ממש גרוע...

הדברים הנורמליים היחידים שהיו זה שהיה מכות של
שתי בנות ערסיות זה היה הדבר הכי קורע שראיתי בחיים שלי
וגם חבר שלי דפק לבר בקבוק ליטר וחצי של מירנדה (שזה כמו פנטה רק של החברה של פפסי)
MoSH_MaN
הרגע חזרתי מאניגמה...
עידן גוטמן היה כזה תותח...לפניו לא היה משהו ,זה היה פרוגרסיב ודיפ....


אבל גוטמן הפציץ!
כן הוא שם קוסמיק גייט גם
listen to me mama...

מתי שהוא שם פאנק (הרימיקס של קוסמיק) זה היה כזה אדיררררררררררררררררר

שיא עולמים! :toocool:

חבל שהייתי עייף נורא וזה מקום קטן וחם רצחחחחחחחחחחחחחחחחח
eXeTik
אז ככה, הלכנו לניר אליהו... כניסה עלתה 80 שקל.
למי שלא ידע זאת הייתה מסיבת הסגירה שלהם לעונה
אז הייתה השקעה רצינית
אלכוהול בלי הגבלה ב-2 שקל ל-ה-כ-ל
אבל רק למי שיש 18, ואחוש הקפידו (לא שזה מזיז לי :))
אבל מה... היה מפוצץ בטירוף, ותקליטן הבית... לא זוכר איך קוראים לו... באתי כבר לדפוק לו נעל לראש

אשכרה כבר התאספנו כזה חברים והתחלנו לקלל אותו ולהגיד לו לשים דברים נורמאליים, אז הוא כזה מסתכל ועושה כזה עוד מעט עוד מעט
אתם יודעים... מהקליטנים המסריחים האלה ששמים הכל מהכל... שונא את זה!!!!!!!!!!!!
בקיצר... כולם שיכורים רצח... ו-י-ם של כוסיות
מסיבת זיונים מושלמת... אבל מפוצץ ר-צ-ח, מהפעמים האלה שממש אין איפה לרקוד\ לזוז\ לנשום!
אקיצר... גם המוזיקה הייתה על הפנים... אבל לקראת הסוף הוא החליף לטראנס ושם פול אינפקטד.

חחחחחחחחחחחחחח
אני נזכר היה איזה קטע שכולם רוקדים ומתחיל קצב עצבני כזה ופתאום ב-ו-ם! משהו עצבני מתפוצץ כזה וחושך
כולם כזה בטוחים פיגוע או משהו מתים מפחד, פתאום נדלק האור ורואים כזה 2384729487239847923487 ניירות קטנים כאלה מתעופפים באוויר
כמו בקליפ של טייסו בדיימנשן... זה היה נחמד.
היה גם צוות צילום שעבר עם מצלמה כזה ואחוש ספוט לייט, אתם רואים כזה התקליטן המעפן הזה שם בריטני ספירס או משהו ואף אחד לא רוקד
ברגע שצוות הצילום מתקרב כולם מתחרפנים

ת'כלס... המוזיקה הכי בעסה אותי
הוא שם איזה אנדרגראונד ברזילאי, משולב עם שירים של
MTV
כמו אנאסטאסיה וכאלה ועוד הוסיף לזה שירים של יסודי
Shusha
I'm the scatman...
לא יודע לתקלט בגרוש

ממש אכזב אותי המסיבה הזאת, במיוחד אחרי מה שהיה שם בפורים :(
אבל באמת ים של כוסיות :D
SiLvErSkY
אני הייתי בטי אל וי...
כניסה עלתה 100 שקל ולפי הקהל מבחוץ היה שווה להיכנס
קיצר
נכנסנו וזה ואורן קוק ניגן פרוגרסיב עצבני... לקח לנו כמה זמן עד שנכנסו לזה והתחלנו לרקוד למה אנ'לא רגיל לרקוד פרוגרסיב בדרך כלל יותר קלאב... בכל מקרה בהתחלה כזה היה איזה חצי שעה של בעסה כזה ואז אחרי שאתה נכנס אתה לא יוצא... כעבור איזה שעתיים עלה דייג'יי סהר זנגילביץ' להמשך פרוגרסיב עצום שלא נתן לי בכלל זמן לנוח... ובסוף סגרו אורן קוק שוב ומשהו הראל אם אנ'לא טועה... כל המסיבה היתה בנויה על פרוגרסיב... דוגרי היה מתאים השינוי הזה... ודוגרי נהנתי... היה קהל יפה [חוץ מקצת ערסים שהיו חייבים להפגין נוכחות],היתה הגברה בת זונה שהרעידה לי את הרגלים וזיינה לי את האוזנים, היה תאורה מגניבה, היה צוות צילום של לילה, היה אחלה של אבטחה וסלקציה וזהו.
מקווה שנהנתם... אני עפתי לישון. לילה טוב.
arik
אז ככה
יש לי את החברים הכי מעפנים שאפשר למצוא בשוק!!!!!!!!!
חצי שעה ליפני שבאנו לצאת לדום
החבר שהסיע החליט שהוא צריך להשאר בבית וללמוד לבגרות!!!
תמיד משהו נדפק אני שונא שזה קורה!!
DjChook
וואי איכס

מצטער שהתבאסתם :)
אני היום כנראה אלך לסטודיאו,

סלאמת
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


?
MoSH_MaN
זה היה מכוון לפוסט של אריק
לא חשבתי שתצליח להגיב לפני... :thepirate


נו כוס עמק עדיין האוזניים שלי כואבות בגלל שאניגמה זה מקום קטן אחוש
arik
גם אני אולי הולך היום לסטודיו
צח יתקלט שם
זה בישביל לכפר על האבל שנגרם לי אתמול

DjChook
ואלה דיברתי עם חבר שלי היחצן ולא נראה לי כל כך יש לי מה לחפש שם

בעיקורן יש את התחרות דיג'יים שזה 10 דיג'יים שיתחרו, וזה בטח לא יהיה כייף לרקוד כי הסגנונות ישתנו מהר מאד

ויש את ה
MAIN STAGE
נראה לי
ששמה אמור לתקלט רוברט, אבל חוץ ממנו בטח יתקלטו דיג'יים לא משהו

ו... עוד רחבה זה הופעות רוק

בכל מקרה כניסה 100 שקל, למוזמנים 80
arik
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה דיברתי עם חבר שלי היחצן ולא נראה לי כל כך יש לי מה לחפש שם

בעיקורן יש את התחרות דיג'יים שזה 10 דיג'יים שיתחרו, וזה בטח לא יהיה כייף לרקוד כי הסגנונות ישתנו מהר מאד

ויש את ה
MAIN STAGE
נראה לי
ששמה אמור לתקלט רוברט, אבל חוץ ממנו בטח יתקלטו דיג'יים לא משהו

ו... עוד רחבה זה הופעות רוק

בכל מקרה כניסה 100 שקל, למוזמנים 80

אוףףףף יקר מידי
כנראה שגם היום נידפקתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement