|
ליגה לאומית-סיום עונה!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
ויותר חשוב יום שלישי גמר גביע המדינה
יאלהההההההההה מכביייייייי !!!
אני בשער 11 !!! (באיצטדיון ר"ג לא בלומםפילד) חחח
ונמסיס אתה סתם מזיין ת'שכל כמה שמעניין באירופה וכאן חרא
בלי ליגה ישראלית לא הייתי מסוגל להמשיך
פשוט ככה זה |
ראסמי אי אפשר בלי הליגה הישראלית
ויום שלישי אני בהדר יוסף באליפות ישראל אז אני ישים עין על התוצאה כל הזמן משם... ככה עשיתי בגביע הטוטו וראיתי שער בשידור ישיר :D |
|
|
| DjChook |
ואלה נמסיס הרגתה אותי
ממה שכתבת הבנת שהייתה מסיבה טובה ?
היה על האש
עם מערכת מיני סטריאו שהשמיע
SPEED METAL
אבל איזה 50 מטר מאיתנו ישבנו חבורה של ערסים מסוממים שהביאו מגבר ומחשב רב עוצמה
אבל היה להם ת'טראנסים הכי מגעילים בארץ
כזה פסיכודאלי מגעיל |
|
|
| MoSH_MaN |
אווווווווווווווווווווווווווו הצהובבבבבבבבב עולהההההההההההה
הצהוב עולהה
הצהוב עולה
הצהוב עולהההההההההההההה
-----------------------------------------------
נו כוס עמק עוד 5 שעות אני כבר במתח!!!!
מקווה שאוהדים של בני יהודה לא יתחילו איתי למה לא יהיה טוב :D
אבל אבא שלי בא אז סעמק |
|
|
| Hell_Copter |
עוד שעה המשחקים מתחילים
כולם לעודד את הפועל רמת גן ובני יהודה!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק חבר שלי אמר לי שלאחד המבוגרים המטומטמים ששיחקו איתם כדורגל לפני כמה ימים נפלט שהמשחק בין רמת גן להרצליה מכור
אם זה נכון אז אני ישתגע!!!! :whip:
מספיק פרשת השופטים בליגת העל!!!!
גוללללללללללללללללללל לרמת גן אחרי 41 שניות!!!!!!!
אללה רמת גן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
עדכון מחצית:
כפר סבא מובילים 1-0 על חולון
רמת גן מובילה 1-0 על הרצליה!!!!!!!!
כפר קנא מובילה 1-0 על רעננה
ובני יהודה מובילה 3-0 על נצרת
כרגע בני יהודה וכפר סבא בליגת העל וחולון יורדת לליגה הארצית
הרצליה על הזין שלי!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
רמת גן
2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוש בטח אוכל את הלב שלו עכשיו :happy2:
Edit: סעמק על הרצליה השוו ל 2-2
יששששששששששששששששששששששששששששששששששש
לא סיימתי את האדיט עדיין ורמת גן עלתה ל 3-2!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| סתם מתוך חצי התצעניינות... ראשון, נשארים או יורדים? |
|
|
| Hell_Copter |
בני יהודה אמפריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wtf: :cool: :o :wtf: :cool: :o :wtf: :cool: :o :wtf: :cool: :o
בני יהודה עלו לליגת העל אחרי שנה מסכנה בליגה הלאומית... בבוני הרצליה ישארו שם!!!!
כפר סבא עלתה ביחד עם בני יהודה וחולון ירדה
התוצאות:
כפר סבא ניצחה את חולון 2-0
בני יהודה את אחי נצרת 4-0
רמת גן את הרצליה 3-2
רעננה את כפר קנא 2-1
בתשובה לשאלה שלך עודד... ראשון לציון נשארו בליגת העל
הפועל חיפה כנראה יורדת... למרות שזה לא סגור סופית כי אם הם מנצחים 4-0 את מכבי תל אביב וירושלים מפסידים 1-0 למכבי חיפה אז הם נשארים... אבל אני בספק אם הם ינצחו את מכבי |
|
|
| yahel222 |
חכה חכה נראה לי מכבי מכרו את המשחק
אם לא היה לנו את הגמר יום שלישי אז בטוח היינו מוכרים
אבל אולי גם עכשיו
נראה תכף מתחיל |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב מכיוון שאני כל כך מעוצבן
ואין לי זמן
אני רק יסכם את זה בכמה מילים:
קודם כך כל הכבוד לבני יהודה
יש לכם קבוצה טובה אבל חבל שאוהדים שלכם זה בושה למדינה
המשחקהיום במכתש היה:בושה למדינת ישראל
אין פלא שאנחנו מפסידים 7-1 לגרמניה
איך שהפועל ר"ג שיחקה היום + השיפוט היה כל כך עלוב
עוד כמה ימים אני יספר את כל הסיפור |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב מכיוון שאני כל כך מעוצבן
ואין לי זמן
אני רק יסכם את זה בכמה מילים:
קודם כך כל הכבוד לבני יהודה
יש לכם קבוצה טובה אבל חבל שאוהדים שלכם זה בושה למדינה
המשחקהיום במכתש היה:בושה למדינת ישראל
אין פלא שאנחנו מפסידים 7-1 לגרמניה
איך שהפועל ר"ג שיחקה היום + השיפוט היה כל כך עלוב
עוד כמה ימים אני יספר את כל הסיפור |
בונא יש לך בכלל אומץ להשאיר פוסט????? |
|
|
|
|