return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ליגה לאומית-סיום עונה!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ויותר חשוב יום שלישי גמר גביע המדינה
יאלהההההההההה מכביייייייי !!!
אני בשער 11 !!! (באיצטדיון ר"ג לא בלומםפילד) חחח

ונמסיס אתה סתם מזיין ת'שכל כמה שמעניין באירופה וכאן חרא
בלי ליגה ישראלית לא הייתי מסוגל להמשיך
פשוט ככה זה


ראסמי אי אפשר בלי הליגה הישראלית

ויום שלישי אני בהדר יוסף באליפות ישראל אז אני ישים עין על התוצאה כל הזמן משם... ככה עשיתי בגביע הטוטו וראיתי שער בשידור ישיר :D
DjChook
ואלה נמסיס הרגתה אותי

ממה שכתבת הבנת שהייתה מסיבה טובה ?
היה על האש
עם מערכת מיני סטריאו שהשמיע
SPEED METAL

אבל איזה 50 מטר מאיתנו ישבנו חבורה של ערסים מסוממים שהביאו מגבר ומחשב רב עוצמה
אבל היה להם ת'טראנסים הכי מגעילים בארץ

כזה פסיכודאלי מגעיל
MoSH_MaN
אווווווווווווווווווווווווווו הצהובבבבבבבבב עולהההההההההההה
הצהוב עולהה
הצהוב עולה
הצהוב עולהההההההההההההה

-----------------------------------------------
נו כוס עמק עוד 5 שעות אני כבר במתח!!!!
מקווה שאוהדים של בני יהודה לא יתחילו איתי למה לא יהיה טוב :D
אבל אבא שלי בא אז סעמק
Hell_Copter
עוד שעה המשחקים מתחילים
כולם לעודד את הפועל רמת גן ובני יהודה!!!!!!!
Hell_Copter
סעמק חבר שלי אמר לי שלאחד המבוגרים המטומטמים ששיחקו איתם כדורגל לפני כמה ימים נפלט שהמשחק בין רמת גן להרצליה מכור
אם זה נכון אז אני ישתגע!!!! :whip:
מספיק פרשת השופטים בליגת העל!!!!



גוללללללללללללללללללל לרמת גן אחרי 41 שניות!!!!!!!
אללה רמת גן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
עדכון מחצית:

כפר סבא מובילים 1-0 על חולון
רמת גן מובילה 1-0 על הרצליה!!!!!!!!
כפר קנא מובילה 1-0 על רעננה

ובני יהודה מובילה 3-0 על נצרת

כרגע בני יהודה וכפר סבא בליגת העל וחולון יורדת לליגה הארצית
הרצליה על הזין שלי!!!!!!
Hell_Copter
רמת גן
2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מוש בטח אוכל את הלב שלו עכשיו :happy2:

Edit: סעמק על הרצליה השוו ל 2-2

יששששששששששששששששששששששששששששששששששש
לא סיימתי את האדיט עדיין ורמת גן עלתה ל 3-2!!!!!!
oDrori
סתם מתוך חצי התצעניינות... ראשון, נשארים או יורדים?
Hell_Copter
בני יהודה אמפריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wtf: :cool: :o :wtf: :cool: :o :wtf: :cool: :o :wtf: :cool: :o

בני יהודה עלו לליגת העל אחרי שנה מסכנה בליגה הלאומית... בבוני הרצליה ישארו שם!!!!
כפר סבא עלתה ביחד עם בני יהודה וחולון ירדה
התוצאות:
כפר סבא ניצחה את חולון 2-0
בני יהודה את אחי נצרת 4-0
רמת גן את הרצליה 3-2
רעננה את כפר קנא 2-1



בתשובה לשאלה שלך עודד... ראשון לציון נשארו בליגת העל
הפועל חיפה כנראה יורדת... למרות שזה לא סגור סופית כי אם הם מנצחים 4-0 את מכבי תל אביב וירושלים מפסידים 1-0 למכבי חיפה אז הם נשארים... אבל אני בספק אם הם ינצחו את מכבי
yahel222
חכה חכה נראה לי מכבי מכרו את המשחק
אם לא היה לנו את הגמר יום שלישי אז בטוח היינו מוכרים
אבל אולי גם עכשיו
נראה תכף מתחיל

MoSH_MaN
טוב מכיוון שאני כל כך מעוצבן
ואין לי זמן
אני רק יסכם את זה בכמה מילים:

קודם כך כל הכבוד לבני יהודה
יש לכם קבוצה טובה אבל חבל שאוהדים שלכם זה בושה למדינה


המשחקהיום במכתש היה:בושה למדינת ישראל
אין פלא שאנחנו מפסידים 7-1 לגרמניה
איך שהפועל ר"ג שיחקה היום + השיפוט היה כל כך עלוב
עוד כמה ימים אני יספר את כל הסיפור
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב מכיוון שאני כל כך מעוצבן
ואין לי זמן
אני רק יסכם את זה בכמה מילים:

קודם כך כל הכבוד לבני יהודה
יש לכם קבוצה טובה אבל חבל שאוהדים שלכם זה בושה למדינה


המשחקהיום במכתש היה:בושה למדינת ישראל
אין פלא שאנחנו מפסידים 7-1 לגרמניה
איך שהפועל ר"ג שיחקה היום + השיפוט היה כל כך עלוב
עוד כמה ימים אני יספר את כל הסיפור


בונא יש לך בכלל אומץ להשאיר פוסט?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement