| MoSH_MaN |
אח שלי
תחשוב שכל המשחק אני הייתי
וכל המשחק הם ליכלכו ולא נתנו לנו את הכדור
אז זה טבעי
גם השוער בא תופס את הכדור שיש קרן לא נותן אותו אז בא סתם ונופל
גם אחרי הגול השחקן שלהם תופס את הכדור ולא נותן לגוטיירס להוציא את הכדור
תאמין לי אני ראיתי את כל המשחק!
הם נכנסו כל המשחק באסולין שחבל שפיספס כמה גולים
אני מקווה בע"ה 3 עולות
כי מגיע לנו לעלות |
|
|