return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ליגה לאומית-סיום עונה!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אני הייתי במשחק וראיתי מה זה ישראל

אם מהדקה הראשונה
שיחקו ממש מלוכלך
ומאיר לוי לא עושה כלום:whip:


YOU ALL
Hell_Copter
בואנה מוש אתה שוכח שאחרי השער של הרצליה שחקן שלכם הביא מכות לשחקן של רמת גן סתם בגלל שהוא רצה כדור
וגם השער לא היה נקי כל כך... קובי חסן מרמת גן קיבל מכה וכולם הסתובבו אליו וצחי שמריהו הלך והבקיע... אבל אתה רק רואה את הצד שלך ואומר שהם שיחקו מלוכלך כל הזמן
MoSH_MaN
אח שלי
תחשוב שכל המשחק אני הייתי
וכל המשחק הם ליכלכו ולא נתנו לנו את הכדור
אז זה טבעי
גם השוער בא תופס את הכדור שיש קרן לא נותן אותו אז בא סתם ונופל
גם אחרי הגול השחקן שלהם תופס את הכדור ולא נותן לגוטיירס להוציא את הכדור

תאמין לי אני ראיתי את כל המשחק!
הם נכנסו כל המשחק באסולין שחבל שפיספס כמה גולים


אני מקווה בע"ה 3 עולות
כי מגיע לנו לעלות
Hell_Copter
שמע אחי אני גם ראיתי את כל המשחק ולא עזבתי את הטלווזיה לשניה אחת... ואני ראיתי שגם אתם נכנסתם בשחקנים שלהם... בעיקר במחצית הראשונה

אתה אומר שהם נכנסו באסולין כל הזמן...
מה עם הכניסה החזקה במרקיניוס??
הוא התחיל להתעצבן שם ובצדק... הורידו לו את הרגל סתם באמצע המגרש
שמע אחי ככה זה כדורגל... אתה לא יכול להסתמך על כאלה דברים
חוץ מזה במשחק בין בני יהודה להרצליה שניצחתם הרצליה עשו בדיוק אותם דברים ומשכו זמן כמו זונות ואז לא היה לך מה להגיד נג בני יהודה... זה המשחק
DjChook
:wtf: מה זאת אומרת שלוש עולות ? :wtf:
MoSH_MaN
רועי אין לי כבר כוח להסיבר לך בפעם המאה

אבל לא ראית את כל המשחק למה כי היה שידור משולש
ואף פעם לא מראים את הדברים שאחרי השריקה
איך שהם לא באים לכדור
איך שאוהדים שלכם תופסים את הכדור לא מביאים אותו
מחכים שיביאו כדור חדש ואז זורקים את הכדור השני!

3 פעמים לפחות היו על המגרש המחורבן הזה
שתי כדורים!
כל כך הרבה דברים שלא מראים בטלויזה אני יכול להגיד לכם
אז אנא שתוק
איך שאנחנו שיחקנו נגדכם זה משיכת זמן של קבוצה נורמלית שגם אתם עושים וזה בסדר

אבל ר"ג זה היה פשוט בושה וחרפה
Hell_Copter
מוש השידור המשולש הלך ככה...
המכתש 98% מהזמן וכל פעם שהיה שער של בני יהודה או של כפר סבא עברו לדקה... ועוד פעמיים עברו לכל מגרש במשך ה 90 דקות
ואני ראיתי טוב מאוד את זה שהיו שני כדורים במגרש ונכון שזה לא בסדר אבל אתה מדבר כאילו האוהדים של הרצליה לא מוציאים מילה או לא עושים כלום
אבל עזוב ואל תתחיל להתווכח עכשיו על זה כי זה לא יגמר...
הקטע הקובע הוא שבני יהודה עלתה כמו שצריך לעלות לליגת העל... אם יחליטו על 3 עולות שיהיה לכם לבריאות ובהצלחה בליגת העל... לבני יהודה מגיע בכל מקרה לעלות
MoSH_MaN
אני ילמד אותך משהו

בכדורגל אין מגיע

כדורגל זה דבר אכזר
אני לא בטוח שהמשחק היה מכור אבל תעזוב את זה

נכון לכל התקופה האחרונה היינו בכושר הכי טוב

אז מה?
כדורגל זה לא משחק של צדק
ומי שמצילחה ברגע האחרון היא העולה
אני לא חושב שאתם יותר טובים אלא להיפך
אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח אותכם עוד פעם
אבל מה לעשות עם כל הלחץ ועוד המשחק הקשה שלנו מבחינה פיסכולוגית
הדברים לא הולכים טוב...

בכל אופן כל הכבוד
עליתם ואני שמח בשבילך ובשביל עוד אוהד בני יהודה אחד

זהו השאר סתם ערסים
שתבין שהם היינו עולים
לא הייתי יוצא מהמגרש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

בכל אופן כל הכבוד
עליתם ואני שמח בשבילך ובשביל עוד אוהד בני יהודה אחד


אחי רק שתדע לך שאני ממש מעריך את זה!!
ואני מאחל לכם לעלות גם למרות שאני בספק אם יהיו 3 עולות

ראסמי לכפר סבא לא הגיע לעלות למה הם שיחקו כל הסיבוב האחרון פלוס עוד כמה משחקים ממש מגעיל
MoSH_MaN
כבר אמרתי לך אין
מגיע

לא באתי כאן והתבכיינתי שלא עלינו

אמרתי שאני חושב שהמשחק הכי לא בסדר...ושר"ג שיחקו מלוכלך

אני מקווה מאד שיהיה 3 עולות
אמרו שרוב הקבוצות מעדיפות ככה
אבל לפי מה שאני קראתי הסיכוי לדעתי לא גדול
אבל אני סומך על אלוהים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מקווה מאד שיהיה 3 עולות
אמרו שרוב הקבוצות מעדיפות ככה
אבל לפי מה שאני קראתי הסיכוי לדעתי לא גדול
אבל אני סומך על אלוהים


לפי מה שאני קראתי היום בעיתון רוב הקבוצות מתנגדות לזה... אז הסיכוי ממש קטן
DjChook
גם אני מקווה שיהיו 3 עולות

ליגה של 12 זה קצת
למרות ש 13 לא מסתדר נראה לי

או שמקפיאים ?
שאני גם מקווה כי אני רוצה את קריית גת בליגה

אבל כל עוד היום תא לוקחים את הגביע הכל מושלם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement