|
Cybersex..? No Way..!
|
View this Thread in Original format
| dj_highforce |
Waarmee het begon...
Ik was bij vriend van me thuis en hij had een meissie in zijn lijst staan op MSN. Ze had hem een foto gestuurt met daarop haar met d'r nicht:

Links is Anne het meisje waarmee we aan het chatten waren en rechts is haar nicht.
Lijkt me duidelijk dat Anne een mooi meisje is...
We spreken af dat ze vrijdag naar Apeldoorn komt om ons te bezoeken zodat we elkaar in het echt kunnen zien.
Maar de volgende dag ligt Anne ineens in het ziekenhuis..:eek:
Een zware longontsteking, dus ze kan vrijdag niet komen :sadgreen:
Jammer, dus we houden maar contact via MSN... toen werd het al beetje onlogisch.. inet in het ziekenhuis. Maar gelukkig ze heeft een laptop :)
Ze wilde wel dat we haar zouden blijven SMSen omdat ze daar zo alleen was... (GSM-ziekenhuis :eyespop: )
In ieder geval, wij vonden dus duidelijk dat Anne een leuk meisje was dus we bleven uiteraard heel aardig :D, en vriend van me vroeg Anne zelfs verkering (over MSN lolz).
Op diezelfde dag 's avonds, melde een vriendin van anne zich bij ons aan. Ik ging haar dus wat dingen vragen over Anne en kwam erachter dat ze goed in liegen bleek te zijn.
Dus ik vroeg "ze ligt toch wl echt in ziekenhuis hè"...
Nee.. :haha:
Dus heb ik die vriendin de foto laten zien die Anne van derzelf stuurde... Da is Anne niet..!!!!
Ik had al de grootste lol, maar da werd pas compleet toen ik een echte foto van haar kreeg toegestuurd van haar vriendin..
Deze foto blijf voor mij echt lol,
Klik Hier als je 'm wilt zien.. :stongue:
Dan voel je je echt klotuh als je haar verkering hebt gevraagd :D Lolz |
|
|
| Jappio |
shame on you hehe lol :rolleyes: .. Volgens mij is 95 % van die meisjes niet echt op msn, of doen ze zich voor als anderen.. Of heeft er hier echt iemand een vriendinnetjuh (of vriendjuh) overgehouden aan t internet?
Ltr! |
|
|
| TimeportE |
wicked :disbelief
trouwens die 2de foto is wel EEEERRRRGGG erg.. misschien ook weer een grap? |
|
|
| Optimus |
heej
ik heb ook met haar gechat
ghehehe:D:D:D |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Optimus
heej
ik heb ook met haar gechat
ghehehe:D:D:D |
Nog wat over haar toe te voegen dan..:D
Tell us everything you know..! |
|
|
| Blik |
whahaha dit verhaal is wel niet zo komisch :happy2: :happy2:
en die 2de foto....:eyespop: :eyespop:
maar de grote vraag, wie is nu dat meisje in de 1ste foto?? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Nog wat over haar toe te voegen dan..:D
Tell us everything you know..! |
Whaaa! was geintje joh!:D:D:D |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Blik
whahaha dit verhaal is wel niet zo komisch :happy2: :happy2:
en die 2de foto....:eyespop: :eyespop:
maar de grote vraag, wie is nu dat meisje in de 1ste foto?? |
Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil...
Beetje jammer dus :whip: |
|
|
| John |
lol!:D
beetje zonde van die smsjes niet? :) |
|
|
| franzelare |
wel lol ja :D
dat is het mooi op internet he je weet nooit wie het echt is!! :D :D :D
ik kan die 2 de foto overgens niet openen maar ik neem aan dat ze er daar wat minder mooi uitziet :toothless |
|
|
| Donna |
| Das jullie straf manne!! loop dan ook niet altijd je pik blindelings achterna:tongue2 |
|
|
| Dj Lex |
| Lol denk iedereen die wel vaak chat met meisjes op msn dit wel meemaakt. Heb ook wel wat foto's van meisjes die zichzelf helemaal geweldig vinden en als je dan die foto opgestuurd krijgt :eek: |
|
|
|
|