| oDrori |
חזרתי אתמול... טיולל בסיידר והיה צחוקים באכסנייה (קצרין) לילה אחרון איזה מסיבה מחורבנת ארגנו לנו...
כזה מתחילה אפחד עוד לא הולך אני בטוח עוד מנגנים שירים קרים נכנס להתקלח... איך שאני יוצא מתברר לי ששללושת השירים שהוא כרגע שם זה
Scooter - Ramp
Kai Tracid - Trance & Acid
4 Clubbers - Children (FB vs. JJ)
אני מתבאס שפספסתי מנסה לגייס עוד אנשים שיבואו... הכל מקרה הדיג'יי כנראה התבאס שאף אחד לא רקד בכלל עבר לכל מיני פופ ראפ וכו' מתחילים לזרום איש... טוב ממשיך ככה בהיפהופ איזה כמה זמן... עובר לכל הדאנסים ישראלים האלה וכו ואז לרוק ישראלי... ללא רע... עובר הזמן והוא מחליט לעבור לטראנסים וכו שם את הלהיטים הרקידים כאלה
Melt to the Ocean
Operation Blade
Samb Adagio (Cosmic Gate remix) >>> הבן זונה העביר את השיר ישר בברייק
ואז הוא שם את
We Will Survive....
בסיידר רוקדים וכו... בברייק השני הוא כזה עוצר... מעביר ל...
!!!!!מזרחית קיבינימאט
משם הערב לא זז לשום מקום והחלטנו שנמאס כבר למשוך זמן הלכנו לשתות
(:thepirate ?מי סיפק את המשקאות אתם חושבים)
כל הערב האידיוט כזה צועק במיקרופון עושה פאוס באמצע כל שיר ומעביר באמצע שיר... אההה ולמקרה ששכחתי לאז לא היה ביט מיקס כללללללל הערב. איכס
Fire
קבל הזדהות ותמיכה |
|
|