return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תחרות מיקסים?
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
תגידו אז מה נסגר עם התחרות ?

מי ניצח?


אני מוכן להוסיף את הסט דמו שלי ממזן לתחרות...
DjChook
וווווווווי זה היה לפני שניםםםם

כאילו שדיברתם על זה
Gil Shwarts
חחחחח
מוש תהיה בריא אתה וההצתות שלך

למרות שגם אותי זה מעניין מי ניצח
ואם עדיין לא נגמרה התחרות (כאילו שהיא התחילה מתישהו)
אני מוכן להיכנס אליה עם הסט שלי מחוף נירוונה :)
DjChook
ברגע זה אני מכריז את גיל כהמנצח :)
arik
quote:
Originally posted by DjChook
ברגע זה אני מכריז את גיל כהמנצח :)

אחי כמה שהסט של גיל היה מעולה
אל תכריז כל כך מהר :)
יש פה עוד כמה שאם קצת מאמץ יוכלו להפתיע אותך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik

אחי כמה שהסט של גיל היה מעולה
אל תכריז כל כך מהר :)
יש פה עוד כמה שאם קצת מאמץ יוכלו להפתיע אותך


אתה בטח מתכוון לצח

איך באמת היה לו אתמול מישהו יודע??

ולא עזבנו את התחרות הזאת לפני כמה חודשים??
DjChook
quote:
Originally posted by arik

אחי כמה שהסט של גיל היה מעולה
אל תכריז כל כך מהר :)
יש פה עוד כמה שאם קצת מאמץ יוכלו להפתיע אותך


אחי זה היה בצחוק

פשוט רק סטים שלו שמעתי בינתיים
arik
quote:
Originally posted by DjChook


אחי זה היה בצחוק

פשוט רק סטים שלו שמעתי בינתיים

אוקי:)
Dj Moriano
יובלות עברו מאז התחרות אני עדיין יש לי את כל הסטים אהבתי לאללה את של
אלקס ואת של איזי ואת של גיל אני לא זוכר מה זה היה כי יש לי כמה שלו על המחשב....
MoSH_MaN
בקיצור ניצחתי בתחרות או לא ? :haha:

DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור ניצחתי בתחרות או לא ? :haha:


ניצחת




שמח ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור ניצחתי בתחרות או לא ? :haha:


חחחחחחחח זה יתן לך משהו אם תדע שניצחת?
סתם שאלה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement