|
תחרות מיקסים?
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
תגידו אז מה נסגר עם התחרות ?
מי ניצח?
אני מוכן להוסיף את הסט דמו שלי ממזן לתחרות... |
|
|
| DjChook |
וווווווווי זה היה לפני שניםםםם
כאילו שדיברתם על זה |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחח
מוש תהיה בריא אתה וההצתות שלך
למרות שגם אותי זה מעניין מי ניצח
ואם עדיין לא נגמרה התחרות (כאילו שהיא התחילה מתישהו)
אני מוכן להיכנס אליה עם הסט שלי מחוף נירוונה :) |
|
|
| DjChook |
| ברגע זה אני מכריז את גיל כהמנצח :) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
ברגע זה אני מכריז את גיל כהמנצח :) |
אחי כמה שהסט של גיל היה מעולה
אל תכריז כל כך מהר :)
יש פה עוד כמה שאם קצת מאמץ יוכלו להפתיע אותך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אחי כמה שהסט של גיל היה מעולה
אל תכריז כל כך מהר :)
יש פה עוד כמה שאם קצת מאמץ יוכלו להפתיע אותך |
אתה בטח מתכוון לצח
איך באמת היה לו אתמול מישהו יודע??
ולא עזבנו את התחרות הזאת לפני כמה חודשים?? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
אחי כמה שהסט של גיל היה מעולה
אל תכריז כל כך מהר :)
יש פה עוד כמה שאם קצת מאמץ יוכלו להפתיע אותך |
אחי זה היה בצחוק
פשוט רק סטים שלו שמעתי בינתיים |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי זה היה בצחוק
פשוט רק סטים שלו שמעתי בינתיים |
אוקי:) |
|
|
| Dj Moriano |
יובלות עברו מאז התחרות אני עדיין יש לי את כל הסטים אהבתי לאללה את של
אלקס ואת של איזי ואת של גיל אני לא זוכר מה זה היה כי יש לי כמה שלו על המחשב.... |
|
|
| MoSH_MaN |
| בקיצור ניצחתי בתחרות או לא ? :haha: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור ניצחתי בתחרות או לא ? :haha: |
ניצחת
שמח ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור ניצחתי בתחרות או לא ? :haha: |
חחחחחחחח זה יתן לך משהו אם תדע שניצחת?
סתם שאלה... |
|
|
|
|