|
nån som vet vem Dj Annelie är..
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Tjo flöjt, har ingen aning om vem hon e men jag skulle kunna åka dit bara för den där toppen ;)
Coola linser snubben har... |
|
|
| MiB |
hahahahhaa bra jävla drag det va när hon spelade =)))))
tyvär på strömpis men men... =)) |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by MiB
hahahahhaa bra jävla drag det va när hon spelade =)))))
tyvär på strömpis men men... =)) |
va körde hon för nått? hmm... strömpis... strömpis... låter roligt efter att oräkneligt ha sagt det antal gånger :stongue: |
|
|
| Dj_ExOn |
AHHHHHHH AHHHHHHHH!!!!!
Hon kör den skönaste Psy ni kan tänka er!! Ni flippar lätt när hon sätter igång! Snygg som fan oxå:eyespop: |
|
|
| Amnezia |
hon e nån jock inom dream jippot.....:(
va på strömpis igår när hon lira...njäe sådär..var väl kanske den bästa av de tre hon varit här i stan......men nja..å sen e inte psy min favorit heller.....men men...... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
AHHHHHHH AHHHHHHHH!!!!!
Hon kör den skönaste Psy ni kan tänka er!! Ni flippar lätt när hon sätter igång! Snygg som fan oxå:eyespop: |
exon va du där??? igår????? såg dig inte fast vet j uinte vem jag skulle leta efter heller......hehe......;) |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Amnezia
exon va du där??? igår????? såg dig inte fast vet j uinte vem jag skulle leta efter heller......hehe......;) |
precis
man har ju inte en blekaste vem man ska kolla efter =))
cya next time =) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Nej jag var inte där men jag har sett henne spela 6 gånger nu och hon rockar järnet!!Spelar i Götet jämt fan! |
|
|
| Dj_ExOn |
Det är ändå en rätt så stor psy kultur i Göteborg!
Rätt kul faktiskt!
Det kommer bara mer och mer dj's och spinner här och
ju mer folk som går och uppskattar det, ju mindre tryck kommer det från snuten och kommunen.(Staten)
Det är deras akilles häl lite.
Tar folket till sig det och anammar det så kan dom inget göra..:D |
|
|
| Amnezia |
precis
man har ju inte en blekaste vem man ska kolla efter =))
cya next time =) [/QUOTE]
mhmm va du där MiB??? örebroare??????;) |
|
|
| spoider |
| Jag känner henne hon började spela i Kalmar där bodde hon eller bor har tappat kontakten med henne nu men hon är duktig för att vara tjej :)) jag minns att hon var på mig hela tiden om att låna mp3 skivor av mig hehe..men mixa kan tjejen |
|
|
|
|