return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
nån som vet vem Dj Annelie är..
View this Thread in Original format
MiB
om hon heter så =))

bild finns här...

http://hem.bredband.net/blomer/imag...316/Bild049.jpg

spelar i örebro idag =)))) 17/5
SteveTranz4ever
Tjo flöjt, har ingen aning om vem hon e men jag skulle kunna åka dit bara för den där toppen ;)
Coola linser snubben har...
MiB
hahahahhaa bra jävla drag det va när hon spelade =)))))

tyvär på strömpis men men... =))
Trancefella
quote:
Originally posted by MiB
hahahahhaa bra jävla drag det va när hon spelade =)))))

tyvär på strömpis men men... =))


va körde hon för nått? hmm... strömpis... strömpis... låter roligt efter att oräkneligt ha sagt det antal gånger :stongue:
Dj_ExOn
AHHHHHHH AHHHHHHHH!!!!!
Hon kör den skönaste Psy ni kan tänka er!! Ni flippar lätt när hon sätter igång! Snygg som fan oxå:eyespop:
Amnezia
hon e nån jock inom dream jippot.....:(

va på strömpis igår när hon lira...njäe sådär..var väl kanske den bästa av de tre hon varit här i stan......men nja..å sen e inte psy min favorit heller.....men men......
Amnezia
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
AHHHHHHH AHHHHHHHH!!!!!
Hon kör den skönaste Psy ni kan tänka er!! Ni flippar lätt när hon sätter igång! Snygg som fan oxå:eyespop:


exon va du där??? igår????? såg dig inte fast vet j uinte vem jag skulle leta efter heller......hehe......;)
MiB
quote:
Originally posted by Amnezia


exon va du där??? igår????? såg dig inte fast vet j uinte vem jag skulle leta efter heller......hehe......;)


precis

man har ju inte en blekaste vem man ska kolla efter =))


cya next time =)
Dj_ExOn
Nej jag var inte där men jag har sett henne spela 6 gånger nu och hon rockar järnet!!Spelar i Götet jämt fan!
Dj_ExOn
Det är ändå en rätt så stor psy kultur i Göteborg!
Rätt kul faktiskt!
Det kommer bara mer och mer dj's och spinner här och
ju mer folk som går och uppskattar det, ju mindre tryck kommer det från snuten och kommunen.(Staten)
Det är deras akilles häl lite.
Tar folket till sig det och anammar det så kan dom inget göra..:D

Amnezia
precis

man har ju inte en blekaste vem man ska kolla efter =))


cya next time =) [/QUOTE]

mhmm va du där MiB??? örebroare??????;)
spoider
Jag känner henne hon började spela i Kalmar där bodde hon eller bor har tappat kontakten med henne nu men hon är duktig för att vara tjej :)) jag minns att hon var på mig hela tiden om att låna mp3 skivor av mig hehe..men mixa kan tjejen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement