|
מי עוד בקטע?
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אני רואה שאנשים איבדו עניין בטראנס בשנים האחרונות, מי פה עדיין מתעדכן קבוע ודווקא כן מתחבר לזרמים החדשים בטראנס שמושכים יותר לכוון הפרוגרסיב והאלקטרו?
אני אוהב מאוד את השינויים בתעשייה העולמית, סוף סוף יוצאים טראקים פחות מלודיים ויותר טכנואיים... לעומת זאת הקטעים הכן מלודיים שיוצאים הם ממש ממש בנאליים כבר... למרות שאני אוהב מאוד את סיירה נבאדה של פירסט סטייט...
שתפו חבר'ה.. זאת מטרת הפורום :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני בנאלי גאה!
בוא נתחיל ונאמר שבאופן קבוע אני כמעט לא שומע טראנס אבל זה בעיקר כי אני מתמקד בסגנונות שמושכים אותי כדי ג'יי ולא נותר לי מספיק זמן לשמוע טראנס. להגיד שירד לי מטראנס? אז לא ממש לא...פעם ב- כשאני שומע - בדרך כלל זה יהיה את התוכניות שלך ארמין אני מוצא את עצמי מתאהב בדיוק באותם קטעים בנאליים כביכול.
קטע מחשמל שאני זוכר משנה שעברה למשל וכולם לא שמו עליו נדמה לי הוא של מייק מיודענו הבלגי. נדמה לי שקראו לו "לי"
וזה היה תחת הפרויקט שלו כ
absolute
קטע מחשמל ומדליק לגמרי לדעתי.
השנה בקושי שמעתי אבל אני בטוח שאם אני אשמע אני אוהב...פשוט אין מספיק זמן |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני בנאלי גאה!
בוא נתחיל ונאמר שבאופן קבוע אני כמעט לא שומע טראנס אבל זה בעיקר כי אני מתמקד בסגנונות שמושכים אותי כדי ג'יי ולא נותר לי מספיק זמן לשמוע טראנס. להגיד שירד לי מטראנס? אז לא ממש לא...פעם ב- כשאני שומע - בדרך כלל זה יהיה את התוכניות שלך ארמין אני מוצא את עצמי מתאהב בדיוק באותם קטעים בנאליים כביכול.
קטע מחשמל שאני זוכר משנה שעברה למשל וכולם לא שמו עליו נדמה לי הוא של מייק מיודענו הבלגי. נדמה לי שקראו לו "לי"
וזה היה תחת הפרויקט שלו כ
absolute
קטע מחשמל ומדליק לגמרי לדעתי.
השנה בקושי שמעתי אבל אני בטוח שאם אני אשמע אני אוהב...פשוט אין מספיק זמן |
מייק זה לא בנאלי... זה נהדר... אני מדבר על כל האפליפטינג החדש שיוצא, בד"כ רוב הדברים בתכנית של ארמין דווקא שווים שמיעה, אני מדבר על הטראקים שלא מופיעים בתכנית, שאם אתה לא מתעסק בזה פחות תכיר... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לעומת זאת הקטעים הכן מלודיים שיוצאים הם ממש ממש בנאליים כבר. |
מאחר ומלודי\אפליפטינג זה אחד מאהבות חיי אני רק אומר שזה מאוד תלוי לאיזה תוכניות אתה מאזין.
ככל ששומעים יותר ממוזיקה מסויימת כבר קשה יותר להפתיע או לחדש.
אין לי לאחרונה זמן פנוי להתעדכן, אבל אני בטוח שאם תאזין ל
ALY & FILA
dj shah & pedro del mar (mellomania, magic island)
graham gold
above & beyond
John O'Callaghan
sean tyas
אתה בטוח תמצא דברים חדשים וטובים מהסגנון המלודי. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by uzi
מאחר ומלודי\אפליפטינג זה אחד מאהבות חיי אני רק אומר שזה מאוד תלוי לאיזה תוכניות אתה מאזין.
ככל ששומעים יותר ממוזיקה מסויימת כבר קשה יותר להפתיע או לחדש.
אין לי לאחרונה זמן פנוי להתעדכן, אבל אני בטוח שאם תאזין ל
ALY & FILA
dj shah & pedro del mar (mellomania, magic island)
graham gold
above & beyond
John O'Callaghan
sean tyas
אתה בטוח תמצא דברים חדשים וטובים מהסגנון המלודי. |
אני בד"כ קונה בביטפורט או אודיוג'לי אני לא הכי מקשיב לתכניות, אבל כן לפוד קאסטים, וחוץ מהפוד קאסט של טייסטו ושל ארמין אני לא מכיר כל כך, יש עוד פוד קאסטים טובים שאפשר להתעדכן אוטומטית איתם?
ואני לא הכי אובה את האמנים שרשמת, אני יותר מתחבר לפוש ופולסר... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני בד"כ קונה בביטפורט או אודיוג'לי אני לא הכי מקשיב לתכניות, אבל כן לפוד קאסטים, וחוץ מהפוד קאסט של טייסטו ושל ארמין אני לא מכיר כל כך, יש עוד פוד קאסטים טובים שאפשר להתעדכן אוטומטית איתם?
ואני לא הכי אובה את האמנים שרשמת, אני יותר מתחבר לפוש ופולסר... |
עוזי ציין את האמנים שהוא ציין בעיקר כדי ג'יים...
אין ספק שכיוצר מייק על שלל שמותיו השונים הוא אחד מהמרתקים והמעניינים גם כיום.
אני כבר שבועיים אוסף קטעים בביטפורט אבל כאמור...לא טראנס...אם הייתי קונה טראנס עדיין אז אודיוג'לי די טוב למיטב זכרוני (מה גם שהם מחלקים עכשיו 20 קטעים חינם לכל משעושה קנייה שם) |
|
|
| sh33p |
אישית לא איבדתי את העניין באפליפטינג
אבל כן מתחבר מאוד לפרוגרסיב
חורש בכמויות על
deadmau5, dataworkx, soha, adam k, glenn morison, moonbeam
ושות'
להזכירכם שגם ארמין טיאסטו והשלישיה
כבר מזמן מקדישים המון זמן מהתוכנית בשביל טראקים שלא עולים על 130 ביפיאם |
|
|
| DvJ |
בנוגע אלי, אז לא איבדתי עניין בטראנס פשוט אין יותר מדי זמן ורב המוזיקה
שיוצאת איננה מחדשת כלום אלא להפך ממחזרת את עצמה.
תמיד יש מקום בלב לעוד אפליפט שנשמע טוב
בנוגע לזרמים השונים של הטראנס
האלקטרו טראנס - די מיצא את עצמו לדעתי
הפרוגרסיב טראנס - גם השתנה לדעתי ולא לטובה, די הדרדר הייתי אומר אבל עדין יש אומנים שעושים חייל כמו שרשמו פה מעליי
Glenn Morrison, Soliquid וכו'.....
הטק טראנס היום הוא בעליית מדרגה ויש הרבה מאד קטעים מעולים
עוד סגנון די חדש שהתפתח בשנה האחרונה ולא הוזכר פה
הוא מינימל טראנס, טראנס מנימלסטי תקראו לזה איך שבא לכם
אומנים כמו
Jonas Steur, Leon Boiler
ובעיקר
Re Ward
שעושה מוזיקה מקורית וללא ספק מעולה.
או הקטעים שמשתחררים ב Spinnin
קטע אפליפט מעולה שיצא לי לשמוע בזמן האחרון הוא
Paul Miller Pres. Contraption - Eve Gaze
ובנוגע לפודקאסטים מאד ממולץ לבדוק את של
גארט אמארי |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני בד"כ קונה בביטפורט או אודיוג'לי אני לא הכי מקשיב לתכניות, אבל כן לפוד קאסטים, וחוץ מהפוד קאסט של טייסטו ושל ארמין אני לא מכיר כל כך, יש עוד פוד קאסטים טובים שאפשר להתעדכן אוטומטית איתם?
ואני לא הכי אובה את האמנים שרשמת, אני יותר מתחבר לפוש ופולסר... |
המלצתי על האומנים הללו בגלל תוכניות האינטרנט-רדיו שלהם ב
ETN.fm
ו
DI.fm
הם משיגים דברים מעולים וחדשים בתחום המלודי. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by sh33p
אישית לא איבדתי את העניין באפליפטינג
אבל כן מתחבר מאוד לפרוגרסיב
חורש בכמויות על
deadmau5, dataworkx, soha, adam k, glenn morison, moonbeam
ושות'
להזכירכם שגם ארמין טיאסטו והשלישיה
כבר מזמן מקדישים המון זמן מהתוכנית בשביל טראקים שלא עולים על 130 ביפיאם |
מה זה פרוגרסיב טראנס, אתה יודע? אתה יכול להסביר לי?
כי האמנים שציינת הם פרוגרסיב האוס לדעתי או סתם האוס הם לא קשורים כל כך לטראנס לדעתי...
וארמין וטייסטו ושות' תמיד ניגנו גם טראקים מינימליים יותר לצד הטראקים המפגיזים יותר זה ממש לא חדש...
@DjV
מה זה אלקטרו טראנס? אתה מתכוון לטראנס עם השפעות של אלקטרו כביכול? כמו פרי? אני חושב שבסגנון הזה עדיין יוצאים דברים טובים כמו בכל סגנון, אבל אני לא מבין למה לקרוא לזה בשם חדש,...
ומינימל טראנס... קיים משנות התשעים המאוחרות...
וגם אני חשבתי שאני מת על הקטעים בספינינג אבל בחודש האחרון הם דיי אכזבו אותי... הייתי רגיל שכל קטע בספינינג הוא להיט...
ועוד שאלה, באייטונס אני לא יודע אם אתם מכירים יש אופציה להרשם לפודקאסט בחינם והתוכנה מורידה לך כל הזמן את הפרק הכי חדש שלא שמעת... יש אופציה כזאת גם עם הפוד קאסטים שציינתם? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה זה פרוגרסיב טראנס, אתה יודע? אתה יכול להסביר לי?
כי האמנים שציינת הם פרוגרסיב האוס לדעתי או סתם האוס הם לא קשורים כל כך לטראנס לדעתי...
וארמין וטייסטו ושות' תמיד ניגנו גם טראקים מינימליים יותר לצד הטראקים המפגיזים יותר זה ממש לא חדש...
@DjV
מה זה אלקטרו טראנס? אתה מתכוון לטראנס עם השפעות של אלקטרו כביכול? כמו פרי? אני חושב שבסגנון הזה עדיין יוצאים דברים טובים כמו בכל סגנון, אבל אני לא מבין למה לקרוא לזה בשם חדש,...
ומינימל טראנס... קיים משנות התשעים המאוחרות...
וגם אני חשבתי שאני מת על הקטעים בספינינג אבל בחודש האחרון הם דיי אכזבו אותי... הייתי רגיל שכל קטע בספינינג הוא להיט...
ועוד שאלה, באייטונס אני לא יודע אם אתם מכירים יש אופציה להרשם לפודקאסט בחינם והתוכנה מורידה לך כל הזמן את הפרק הכי חדש שלא שמעת... יש אופציה כזאת גם עם הפוד קאסטים שציינתם? |
רשמתי איפשהו טראנס?!
רשמתי רק פרוגרסיב והכוונה שלי הייתה לסוגיו
זה שציינתי אומני "פרוג האוס" זה מה יש וזה מה שאני שומע
החברה שציינתי למעלה יצרו סגנון משלהם, שלא שמעתי כמוהו עד עכשיו
ובגלל זה אני אוהב לגוון גם לכיוון הזה, למרות שאני בטוח שיום אחד לכולם ימאס מהעכבר ויהיה איזה להיט חדש בסצנה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by sh33p
רשמתי איפשהו טראנס?!
רשמתי רק פרוגרסיב והכוונה שלי הייתה לסוגיו
זה שציינתי אומני "פרוג האוס" זה מה יש וזה מה שאני שומע
החברה שציינתי למעלה יצרו סגנון משלהם, שלא שמעתי כמוהו עד עכשיו
ובגלל זה אני אוהב לגוון גם לכיוון הזה, למרות שאני בטוח שיום אחד לכולם ימאס מהעכבר ויהיה איזה להיט חדש בסצנה |
מה הקטע עם העכבר5 הזה? מה מיוחד בו כל כך? |
|
|
|
|