|
Wat voor geluidsinstallatie(s) hebben de TA'ers? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
kenwood installatie met cassettedeck:eyespop: 3CD wisselaar, radio:crazy: en een kutversterker die mijn boxen van 400 Watt niet aan kan :p
maar op zich, als ik het geluid op max zet tril je het kalk van de muren :D |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik heb gewoon zo'n goedkoop flut stereosetje van Aiwa die wel erg hard kan.... Maar de 3 cd wisselaar is al een jaar kapot, ik kan geen fatsoenlijk signaal krijgen van de kabel.. etc. Eigenlijk kan 'm beter weggegooien, want het laten repareren is veel te duur... maar :D:D:D
Het is altijd beter dat die boxen die je bij een PC krijgt.. dus mijn stereo staat mooi op m'n PC aangesloten.. perfect geluidje en ik heb toch alles als MP3 :)
En ik heb altijd nog een Philips Discman achter de hand :) |
hoe doe je zoeiets, je Pc op je sterio aansluiten
ik heb wel dan een goed soundsysteem voor mij n pc (Soundfblaster live platinum + camebridge soundworks speakers) maar ik wil meer |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ah een lekkere pats thread :p
Zal ik ook maar eens ff gaan patsen...
Receiver: SONY STR DB-930
CD-speler: SONY CDP XE-530
MD-speler: SONY MDS JE-530
Front Speakers: JBL LX 800 MK II
Surround Set: JBL HMX Set
TV: SONY 21X5D
PC:
- P4 1,7 GHZ
- 256 RAM
- 80 GB
- Geforce 2 64 MB + TV-out
- SB Live
- DVD-speler
- 12x CD-writer
Is wel weer genoeg gepatst he :disbelief |
|
|
| Little Theseus |
Kheb thuis een set maarmee je kan dj-en ofzo, mengpaneel en draaitafel
2x250 Watt + 2x200 (2x200 zijn nieuwe) Watt Pioneer boxen met extra grote klankkast, plus een versterker die die megadingen bij een volume van 7,5 al oplaasd :D - Ik ben zooo blij dat ik in een vrijstaand huis woon :):D |
|
|
| mido |
Nou dan kom ik ook maar even! :P
Ik heb:
JVC versterkertje vermogen weet ik niet eens. Volgens mij 2x100 watt.
JVC CD-spelertjes (wat ik er mee moet weet ik ook niet. Gebruik hem bijna niet)
2x Philips HiFi speakers uit het stenen tijdperk (wel het beste tijdperk) 450 watt per stuk (200 watt nominaal).
JBSystems Tripple 3 Classic Proseries
2x Technics SL1200-MKII Zilver
Nah en als mijn PC systeem er ook bij mag:
AMD Thunderbird 1400 MHz
512 MB DDR RAM
Pioneer Front loader DVD-ROMmel speler
A-Open 12x10x40 CD-ReWriter
Geforce 2 64 MB RAM + TV Out
SoundBlaster Live! 5.1 kaartje op de bijbehorende Creative 5.1 Theater speaker set.
Dit is systeem 1. Ik heb geen zin om de andere 2 ook op te noemen! :P whaha
En dat is het wel zo'n beetje. |
|
|
| MaGiK54 |
Thuis heb ik een pioneer cd/tuner (zo'n platte zilveren) 2X 35 watt sattelietspeakers en een sub van 50 watt.
In me auto heb ik meer herrie zitten :D
- Pioneerradio met cd-frontlader en 6 cd wisselaar achterin
- achter 2X 175 watt JBL speakers
- voor 2X 80 watt JBL speakers
- achter een subwoof van pioneer met ingebouwde 100 watt versterker |
|
|
| Sandman |
Ik heb een paar boxen....daar zeg je U tegen.
het zijn draagbare boxen.. je kan ze aansluiten op je discman en je hebt der geeneens batterijen voor nodig!! is het niet geweldig Mike?
En er komt geloof ik 800 watt RMS continu uit :p
J/K :clown:
Sandman |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Biohazard
hoe doe je zoeiets, je Pc op je sterio aansluiten
ik heb wel dan een goed soundsysteem voor mij n pc (Soundfblaster live platinum + camebridge soundworks speakers) maar ik wil meer |
Is eigenlijk best simpel... het enigste wat je nodig hebt is een kabel met het ene kant zo'n "koptelefoon" aansluiting en de andere kant twee aansluitingen (rood en zwart)(die kun je bij elke audiozaak halen). En dan moet je deze op de line-out van je geluidskaart aansluiten en op de line-in van je stereo en klaar is kees :toocool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik heb gewoon zo'n driedubbelgare toren van een jaar of 10 oud...bagger dus.. :rolleyes: |
|
|
| TranceWarp |
wel eh .... om te beginnen eh .... lol
boven naast men bed staat een clockradiotje vraag me niet hoeveel watt
:haha:
op de kinderkamer van mijn dochtertjes staat ....
1. Alecto PRO-57 mengpaneeltje
2. Kenwood versterkertje van 4x75 wattjes
3. Kenwood luidsprekertjes van elk 150 wattjes
4. 2 Technics PU ( verry old model )
5. Sony minidisk
6. JB Twin cd player ( old model )
aja en ook nog een clockradio :crazy:
7. 2 PII 266mhz, met alles erop en eraan om te gamen en muziek
Downstairs.....
1. Stanford mengpaneel ( oud model, zelf aangepast )
2. nu niet beginnen lachen eh :eyespop: Oude Realistic versterker
zelf aangepast tot 8x 1200 wattjes :crazy:
simpele mono, simpele stereo, wide stereo, expanded stereo, surround
en quatrofonie ( jah dat laatste vind je niet vaak eh :tongue2 )
3. 8 Pioneer luidsprekertjes van elk 495 wattjes
4. Bose surround system ( luidsprekertjes )
5. 2x Denon cd
6. Sony minidisk
7. jah iet wat ik eigenlijk een miskoop vind ... Pioneer dubble deck recorder
8. 3 Techniks PU tjes
9. PIII 1gig met alles erop en eraan
zo dat was het dan voor wat men thuis betreft ... ow iet vergeten
heb nog een tv ook in de living lol ene nog een clockradio in de keuken voor als ik inslaap tijdens het koken :crazy:
btw , ik woon dus in een rijhuisje en heb enkel last van men buren als mijn wekker afgaat smorgens lol
waarschijnlijk zijn men buren ook trance en dance freaks zoals ons hier, allez ik denk eerder de hele wijk lol
heb in 10 jaar nog maar 1 maal de cops aan de deur gehad en dat was dan nog omdat men auto verkeerd geparkeerd stond :eyespop:
en dat terwijl men sound in huis stond te loeien ...
wat zei die ene cop ........ aja ... hey machtige muziek heb je!:eyespop: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyes: :haha:
oja e om ff verder te patsen ...
Kenwood stereotje in de wagen ( 1000 watt )
euh niet om het lawaai hoor .... maar voor de zuiverste klank te kunnen hebben want met zo'n stom autoradiotje van 15 watt ofzo daar krijg ik koppijn van dus. :D
Zo dat was dan het patsen van een zuiderbuurtje
of vinden julie dat ik aan het krachpatsen ben :eyespop: :tongue2 :eyespop:
LOL
ah ja, men kidz zijn 9 en 14 jaar :p
de oudste kan al redelijk goed mixen, zal een van dezer dagen eens een mixje van haar hand gemaakt online zetten ;-)
Tha Greetzzzzzz
Trancewarp |
|
|
| John |
hmm, sja, ik heb alleen maar troep op mn kamer staan nu:)
een erres versterker uit 1970 ofzo van 300 watt, ik had 2 x 350 watt boxen van jamo, maar die zijn opgeblazen op mn verjaardagsfeesje:S dus nu heb ik mn 2 computer boxen op mn versterker en dan nog een paar 2x30 watt boxen van sharp ofzo:p ik heb geen cassettedeck meer (stuk:S) maar wel een philips cd speler uit 1990:D
en mn pc is ook crap.. p3 450, 128mb ram, 13gig, maar wel een dvd speler derin:p is al wel 2.5 jaar oud dat ding dus ik weet niet of ik er moderne dvds mee kan kijken:D
ik heb ook nog een philips wekkerradio en een philips tv, kweet geen types, maar et beeld is groot genoeg:) (tenminste niet zon kutscherm van 37cm:D) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik heb helemaal geen stereo. Ik draai alles op me comp met dolby surround system met 4 boxjes dus en 1 subwoofer. |
|
|
|
|