|
Wat voor geluidsinstallatie(s) hebben de TA'ers? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
Niks thuis, wel in de auto:
JVC Radio Cd-speler
RTO 4x150 watt versterker
Philips 2x30 watt versterker
2 JBL 120 watt speakers achter
2 JBL 180 watt speakers voor
Magnat 580 watt subwoofer |
|
|
| LightForce |
Okay laat ik beginnen bij me eigen kamer.
Versterker: Marantz SR-53 (levert 2 x 80 Watt op 8 ohm)
Cd-speler: Marantz CD-5000
Equalizer: Marantz EQ-580
Speakers: 2 x JBL L4 Pro Boxen (3-weg systeem) (450Watt)
Stereo beneden waar ik nog met meeste plezier zit :)
Versterker: Marantz "Goldline" SR9000 (Levert 5 x 150 Watt op 8 Ohm)
Cd-speler/DVD-speler: Marantz "Goldline" DV7000
Casettedeck: Marantz "Goldline"(type weet ik niet)
Platenspeler: Marantz "Goldline"(type weet ik niet)
Voorspeakers: Magnat Project 10 (max. 500 Watt op 8 ohm) (5weg systeem)
Achterspeakers: Jamo Classico (3-weg systeem 250watt op 8 ohm max.)
Center: Audiopro Center
Subwoofer: Tanio Subwoofer (max. 250watt)
Dit verklaart goed waarom ik beneden graag luister. Met oud/nieuw die stereo vol aangezet. Levert dan een leuk feestje op :) Het gehele rijtje kan dan meeluisteren :D |
|
|
| DjSuez |
Ik heb ook maar een gewoon torentje, maar voor me studentenkamertje van 3 bij 5 is dat wel genoeg:
Sony RX99
met 3cd wisselaar en dubbel cassette, en een versterker, duh, maar kweet niet hoeveel watt
2 frontspeakers van 350 watt en 2 surround speakers van 180 watt
en ook me pc op me radio aangesloten:D
Ik woon op de eerste verdieping, maar keb inmiddels al klachten over geluidsoverlast gehad van de 10e! :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by LightForce
Okay laat ik beginnen bij me eigen kamer.
Versterker: Marantz SR-53 (levert 2 x 80 Watt op 8 ohm)
Cd-speler: Marantz CD-5000
Equalizer: Marantz EQ-580
Speakers: 2 x JBL L4 Pro Boxen (3-weg systeem) (450Watt)
Stereo beneden waar ik nog met meeste plezier zit :)
Versterker: Marantz "Goldline" SR9000 (Levert 5 x 150 Watt op 8 Ohm)
Cd-speler/DVD-speler: Marantz "Goldline" DV7000
Casettedeck: Marantz "Goldline"(type weet ik niet)
Platenspeler: Marantz "Goldline"(type weet ik niet)
Voorspeakers: Magnat Project 10 (max. 500 Watt op 8 ohm) (5weg systeem)
Achterspeakers: Jamo Classico (3-weg systeem 250watt op 8 ohm max.)
Center: Audiopro Center
Subwoofer: Tanio Subwoofer (max. 250watt)
|
in 1 woord: GEIL!!!
heb trouwens 3 weken geleden ook de politie op de stoep gehad, staat er om twaalf uur 's nachts een agentje van een jaar of 20 op me stoep! (heb dus mn eerste officiele waarschuwing, en k woon er nog geen 2 maanden)
achteraf bleek dat het de buurvrouw was (HOER), ze wil wel in t centrum wonen, maar zonder overlast...(nou vraag ik je!!!)
Heb met de andere buren al over gehad om dr ff wat harder te treiteren (blijkt dat ze om de haverklap de politie belt, praktisch al mn buren hebben al 2 officiele waarschuwingen...)
mzzl |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by total woot
heb trouwens 3 weken geleden ook de politie op de stoep gehad, staat er om twaalf uur 's nachts een agentje van een jaar of 20 op me stoep! (heb dus mn eerste officiele waarschuwing, en k woon er nog geen 2 maanden)
achteraf bleek dat het de buurvrouw was (HOER), ze wil wel in t centrum wonen, maar zonder overlast...(nou vraag ik je!!!)
Heb met de andere buren al over gehad om dr ff wat harder te treiteren (blijkt dat ze om de haverklap de politie belt, praktisch al mn buren hebben al 2 officiele waarschuwingen...)
mzzl |
whehehehe, woon je ergens boven die hoerenstraat, nieuwstad?
ik heb trouwens nog last van buren gehad, hoorde alleen dat onze oude buren bij de verkoop zeiden dat er een jongen naast hen op zolder woont, die vrij harde muziek draait.:D:D:p :p |
|
|
| Dj Alpha |
| ik heb 1 kant van mn kamer helemaal dicht gestapeld met boxen :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| gewoon...een JBL dvd-speler met Dolby Surround van 1200 Euro :p lol |
|
|
| DjSuez |
LOL, gister was ik weer een keer de flat aan t vermaken met mijn smaakvolle trance, belt er ineens iemand aan:
'ja, ik hoor dat je je muziek nogal hard kunt zetten, en dat je ook wel lekkere stampmuziek hebt, zou jij de muziek kunnen verzorgen voor onze hardloopwedstrijd over 3 weken?'
haha, humor toch..gewoon met men eigen stereootje..:toocool: |
|
|
| LightForce |
| quote: | Original Posted By Total Woot
in 1 woord: GEIL!!! |
In 1 woord het klinkt super wijs :) Kost alleen heel veel pegels. Maar ja dan heb je ook wel wat staan waar je jaren plezier van hebt en ook zeker zal hebben :) (Helaas de buren ook :)) Nu maar hopen at onze nieuwe buren het ook zo gaan waarderen :p |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
whehehehe, woon je ergens boven die hoerenstraat, nieuwstad?
ik heb trouwens nog last van buren gehad, hoorde alleen dat onze oude buren bij de verkoop zeiden dat er een jongen naast hen op zolder woont, die vrij harde muziek draait.:D:D:p :p |
nope woonde tot 2 mnd geleden in de visserstraat (naast hoekstraat -->hoeren) nu pluimerstraat (zijstraatje v schuitendiep).
M'n buurvrouw is niet echt een hoer (voor zover ik weet althans, t zou best kunnen, ze is er lelijk genoeg voor).
het is gewoon een ouderwetse zeiksnol. |
|
|
| Djeebie |
Versterker: Sony STR-AV370
CD-speler : Sony CDP-M205
Boxen : Bose Acoustimass 3 Series IV |
|
|
| ScuL |
Amp : Sony TA-FE300R
CD : Sony CDP-XE310 (opt.out)
MD : Sony MDS-JE520 (opt.in/out)
Speakers : Sony SS-MF415 (200W Bass-Reflex)
Natuurlijk gekoppeld aan het kloppend hart van dit alles, mijn PC.
PC : P3-600/384MB/40GB/GF2MX
Soundcard : Terratec DMX X-Fire 1024 met opt.out
TV/Radiocard : Pinnacle PCTV Pro (Stereo) |
|
|
|
|