return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מה קרה לפולסדרייבר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה פשוט גמור אריאל!!!!!!!!!!
פשוט נשפכתי מצחוק בגללך!!!!!

ואריק... הוא כתב את זה באיזה 3 ומשהו... תראה בעצמך


הרמיקס של פולסדרייבר לריט' אוף דה נייט נחמד וגם הרמיקס לפסיפיק וויש... אבל באמת יש ירידה ברמה שלו
DjChook
לא אכפת לי מפולסדרייבר, פשוט אני צוחק עכשיו כמו מטורף מהשטויות של אריאל

U CAN'T SEEM TO STOP AMUSING ME MY FRIEND
Flotser
האמת מה שהכי מצחיק אותי זה ה
avatar
החדש שלך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
האמת מה שהכי מצחיק אותי זה ה
avatar
החדש שלך


כן זה אז מהמסיבה של תומר שהצטלמנו...
אני לא ישכח את אריאל נכנס לבית של תומר ואף אחד מהחברים שלי לא מבינים מי זה ומאיפה הוא הגיע... עד שהבנו שזה הוא...
היה קטעים דווקא
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחח

יווו איזה קטעים זה

חהחהחהחה
הוא פתאום נכנס....היי
GET THE OUT!
ואז אתה מבין שזה
R.E.L
eXeTik
דווקא אהבתי את
alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix
המיקס הכי יפה שיצא לזה
MoSH_MaN
נו אמרתי

foggy_-_come_into_my_dream_(pulsedriver_remix)
peter_luts_vs_g-bric-pacific_wish__pulsedriver_remix
alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix

שהם דווקא טובים
Ariels
quote:
Originally posted by arik
חחחחחחחחחחחחחחחח
אני מניאק אם לא כתבת את ההודעה ב שש בבוקר:)
שרוט לנצח


3:38
ליתר דיוק
Ariels
quote:
Originally posted by Ariels


??? אם אתה לא יודע למה אתה עונה



בשביל להרוויח טרדים בקאונט אולי אני יעבור את רועי
eran
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D

DjChook
quote:
Originally posted by Ariels



בשביל להרוויח טרדים בקאונט אולי אני יעבור את רועי


חחחח
N-O-T
MoSH_MaN
אולי יש לו פיצול אישיות?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement