|
מה קרה לפולסדרייבר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה פשוט גמור אריאל!!!!!!!!!!
פשוט נשפכתי מצחוק בגללך!!!!!
ואריק... הוא כתב את זה באיזה 3 ומשהו... תראה בעצמך
הרמיקס של פולסדרייבר לריט' אוף דה נייט נחמד וגם הרמיקס לפסיפיק וויש... אבל באמת יש ירידה ברמה שלו |
|
|
| DjChook |
לא אכפת לי מפולסדרייבר, פשוט אני צוחק עכשיו כמו מטורף מהשטויות של אריאל
U CAN'T SEEM TO STOP AMUSING ME MY FRIEND |
|
|
| Flotser |
האמת מה שהכי מצחיק אותי זה ה
avatar
החדש שלך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
האמת מה שהכי מצחיק אותי זה ה
avatar
החדש שלך |
כן זה אז מהמסיבה של תומר שהצטלמנו...
אני לא ישכח את אריאל נכנס לבית של תומר ואף אחד מהחברים שלי לא מבינים מי זה ומאיפה הוא הגיע... עד שהבנו שזה הוא...
היה קטעים דווקא |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחח
יווו איזה קטעים זה
חהחהחהחה
הוא פתאום נכנס....היי
GET THE OUT!
ואז אתה מבין שזה
R.E.L |
|
|
| eXeTik |
דווקא אהבתי את
alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix
המיקס הכי יפה שיצא לזה |
|
|
| MoSH_MaN |
נו אמרתי
foggy_-_come_into_my_dream_(pulsedriver_remix)
peter_luts_vs_g-bric-pacific_wish__pulsedriver_remix
alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix
שהם דווקא טובים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by arik
חחחחחחחחחחחחחחחח
אני מניאק אם לא כתבת את ההודעה ב שש בבוקר:)
שרוט לנצח |
3:38
ליתר דיוק |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Ariels
??? אם אתה לא יודע למה אתה עונה |
בשביל להרוויח טרדים בקאונט אולי אני יעבור את רועי |
|
|
| eran |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
בשביל להרוויח טרדים בקאונט אולי אני יעבור את רועי |
חחחח
N-O-T |
|
|
| MoSH_MaN |
| אולי יש לו פיצול אישיות?! |
|
|
|
|