|
מה קרה לפולסדרייבר
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אני בשוק, אני פשוט בשוק
הורדתי את הרמיקס שלו ל
coming on strong
ונדהמתי, אין צפצופים ואין רעשים מוזרים
וצורמים ולא חצוצרות ולא כלום
השמעתי את זה לאיתי
(החבר הכי טוב שלי)
הוא חשב שאני עובד עליו
הוא לא האמין שזה פולסדריבר
האמת... גם אני לא
?!!?! מה זה |
|
|
| Ariels |
?!?! מה זה
??? לצה אף אחד לא עונה לי
....כנראה אני אצטרך לענות לעצמי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה קרה לפולסדרייבר |
וואלה אני לא יודע |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Ariels
וואלה אני לא יודע |
??? אם אתה לא יודע למה אתה עונה |
|
|
| Agent-Fire |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה שרוט
:nervous:
:eyespop: :eyespop: :crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
כן זה רימיקס לא טוב
אבל עזוב אותו...
אמרתי לך ש2002 הוא לא כל כך טוב
והאו צריך לחזור
ל2000
2001
אבל דווקא היה דברין נחמדים השנה
וזה לא משהו
אבל על תאבד תקווה |
|
|
| arik |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אני מניאק אם לא כתבת את ההודעה ב שש בבוקר:)
שרוט לנצח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by m0sh
?? ?? ?????? ?? ???
??? ???? ????...
????? ?? ?2002 ??? ?? ?? ?? ???
???? ???? ?????
?2000
2001
??? ????? ??? ????? ?????? ????
??? ?? ????
??? ?? ???? ????? |
????? ??? ???? |
|
|
| Dj Moriano |
פחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
אריאל קרעת אותי, אין לי מושג מה קרה.... |
|
|
| eXeTik |
| עזוב מוש, אין לך סיכויי נגד אריאל... :crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
חוץ מהרימקס ל
coming on strong
אני לא מאוכזב מאיכות הרימיקסים האחרונים שלו
אלא מהסאמםפלים הדומים :nervous:
foggy_-_come_into_my_dream_(pulsedriver_remix)
peter_luts_vs_g-bric-pacific_wish__pulsedriver_remix
alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix |
|
|
| DJ-Energy |
הוא סוף סוף הבין שהוא אפס והחליט לפרוש
:disbelief :disbelief |
|
|
|
|