return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
14 juni: Flatfeest in Enschede (met DJ's) (pg. 2)
View this Thread in Original format
//j o o s t
quote:
To joost: Te jong?? Wat boeit dat nou?? gewoon KOMEN!


Hmm, yeah right. Ik wordt morgen 15 en jullei zijn 18, 19 t/m 25 zoiets. Wat ga ik tegen m'n ouders zeggen dat ik een feest van vrienden heb en eerst een half-uurtje moet fieten van hengelo naar e'de en dan ook nog half-bezopen dat hele eind terug moet trappen :):):)
Lijkt me wel een coole ervaring.

Ik laat de drank wel staan voor jullie...
DarkHelmet
He vet! Daar ging ik vroeger heen, matenweg party.

Heb hier nog 3 pullen staan daarvan. Oa een Blue Lagoon feestpul oid.
Vorige keer dat ik er was moest de party al vroeg stoppen vanwege overlast voor een villawijk 145km verderop :(
Klote rijkelui!
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

To New_Wave: Tuurlijk! Jij mocht mijn ex toch al sandwichen? :D


YUMMIEYUMMIEYUMMIE



:D
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe

To New_Wave: Tuurlijk! Jij mocht mijn ex toch al sandwichen? :D


laat es foto van dr zien?:D:D:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by DarkHelmet
He vet! Daar ging ik vroeger heen, matenweg party.

Heb hier nog 3 pullen staan daarvan. Oa een Blue Lagoon feestpul oid.
Vorige keer dat ik er was moest de party al vroeg stoppen vanwege overlast voor een villawijk 145km verderop :(
Klote rijkelui!


Wow, vet gaaf man! Gewoon al 3 mensen hier die ons flatfeest kennen!

Ja klopt, vorige keer moestie op last van de politie stoppen. Mooi kut... Dit jaar gaan we niets aankondigen aan die stinkers van die villa wijk. Gewoon blazen met die zooi!

Kommei dit jaar ook DarkHelmet?

Greetz
SnuggLe
DarkHelmet
Nope, geen contact meer met diegene waar ik altijd samen mee ging.
NiTro
Vette ! Kom ik ook, woon toch maar kleine 3 kwartier van UT! :D Neem ik ook wat vrienden mee, ok! Plus dat de broer van mn ex op de UT zit... wat ik daar mee wil zeggen?? euh verder nix eigenlijk... WTF bier roelz :D :D :D

Greetz,

Nitro
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by NiTro
Vette ! Kom ik ook, woon toch maar kleine 3 kwartier van UT! :D Neem ik ook wat vrienden mee, ok! Plus dat de broer van mn ex op de UT zit... wat ik daar mee wil zeggen?? euh verder nix eigenlijk... WTF bier roelz :D :D :D

Greetz,

Nitro


hey kewl dat jij ook komt.... ik zat nog te denken wie ik deze keer mee zou slepen... totdat ik me bedacht dat een kameraad van me ook op de UT zit en van zuipen houd.... nice...;) :clown: :toothless

moet dus geen probleem worden :D (waarmee ik alweer tot medio juni volgepland zit :happy2: :eyespop: :tongue3
franzelare
2 snuggle > dan ken jij alexander (grasmaaier) ook wel! dat is een goed maat van mij :D

Ik ben er in iedergeval wel! samen met alex en nog een paar andere maten van mij die op de campus wonen of hebben gewoond! ik woon maar 10 min fietsen van de campus dus dat gaat lukken!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
2 snuggle > dan ken jij alexander (grasmaaier) ook wel! dat is een goed maat van mij :D


Alexander Grasmaaier? Zegt me zo niets....Is grasmaaier zijn achternaam? :)

Wel leuk dat er (misschien) zoveel mensen nog komen. Veel mensen die ik nog weinig op het forum heb gezien, maar dat maakt niet uit. U bent allen welkom :)

Greetz,
SnuggLe

franzelare
grasmaaier is de nick waarmee hij op het campusnet zat.
hij heeft een tijd bij jou in de flat gewoond en is denk ik ongeveer 3kwart jaar geleden vertrokken om in finland stage te gaan lopen.

maar je ziet ons dan wel :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
grasmaaier is de nick waarmee hij op het campusnet zat.
hij heeft een tijd bij jou in de flat gewoond en is denk ik ongeveer 3kwart jaar geleden vertrokken om in finland stage te gaan lopen.

maar je ziet ons dan wel :D


Eh..niet mijn flat. Zal dan wel Matenweg 30 Groot of Matenweg 30 klein zijn geweest. Niet Matenweg30 Boven iig. :)

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement