|
14 juni: Flatfeest in Enschede (met DJ's) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| ja oke maar dat zit allemaal aan elkaar in mijn ogen :D |
|
|
| Tall21 |
| Ik kom zeker!!! Met een paar vrienden van me. Ff eerst tentje opzetten....happie eten ergens in enschede.... (bodempie leggen)...en dan feesten maarrrrrrrrrrrr..... :D :D :D |
|
|
| franzelare |
ik kom wel!
als het maar niet zo vroeg moet stoppen als greenhouse afgelopen week :S
dat was echt niet grappig!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik kom wel!
als het maar niet zo vroeg moet stoppen als greenhouse afgelopen week :S
dat was echt niet grappig!! |
Huh? Ook op Greenhouse geweest? Daar was ik ook joh! Ik was nog pictures aan het maken met mijn digi-cam!! Kijk maar op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur
Enneh... To Tall21: Spreek me ff aan ofzo, ik woon boven (eerste kamer), en loop met die digi-cam rond :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Tall21 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Enneh... To Tall21: Spreek me ff aan ofzo, ik woon boven (eerste kamer), en loop met die digi-cam rond :)
|
Ja is goed, zal ik zeker ff doen!! Als ik niet al te stuk ben tegen de tijd dat ik je zie :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
ER IS NOG EEN KAMER VRIJ!!! |
ghehe, je was nog onze gigantische tuin vergeten,met na de zomer een heerlijke oogst;)(als alles goed gaat) ps kamer is al weg.
hej kommie nog?, mij lijkt het wel een geschikt feest |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
hej kommie nog?, mij lijkt het wel een geschikt feest |
Ben bang van nie. Moet dan werken want die week daarop gaan WIJ naar Eclips! Dus dan moet ik vrij zijn! |
|
|
| kolkiewolkie |
ik kom vrijwel zeker niet :( :(
zoveel bier voor zo weinig... toch jammer...
maar ondergetekende moet op de kleintjes letten. De maand mei lijkt namelijk in navolging van April weer onwijs duur te worden :( . Verder heb ik in de week na dit feestje nog een tentamen staan waarvoor geleerd moet worden :( (ik zit op stage dus doordeweeks is ook geen succes met het oog op leren enzo)
dus...ik ben er niet bij :( :o :sadgreen: |
|
|
| franzelare |
jammer dat je er niet bent man!
ik ben er in ieder geval !! mooi zuipen voor weinig :D
2 snuggel > ik sta weer eens nergens op de foto :p
ik heb nog wel ff met jakuza en o'c staan praten maar ik weer niet of je die kent (PF) |
|
|
| Evil_E |
Ik kom niet, maar ga volgend jaar wel aan de UT studeren en misschien zie ik je dan nog wel een keer, heb me ingeschreven voor kamer op de campus per 1 juli.
Dus misshcien tot volgend jaar. |
|
|
| SnuggLe |
Oke, vanavond issut dus.....kheb er zin an :D
Vette party met 1750 liter bieeeeeeeeeeerrrrrrrr!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|