return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Ek 2008
View this Thread in Original format
The_G0dfather
En, Europees kampioen of niet?

I sure hope so, goed team weeral. Zolang er niet te veel geblesseerd raken off course.

Iem een voorspelling voor vnv tegen de Italianen?
Siesta
Met Robben en van Persie had ik er iig meer vertrouwen in.

Wordt lastig zat, maar als alle stukjes op zn plaats vallen kan het maar zo ;)
Muppy
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D
Glaniskanis
geweldige wedstrijd gezien, de 1e wedstirjd van het EK ook die echt goed was vond ik
Italianen speelden goed, maar NL was gewoon stukken beter nog

Dat maakte de overwinning extra mooi
eieregooie
yeah baby! :D
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Italianen speelden goed

:rolleyes:
Niet echt :nervous: .... misschien begin v/d eerst helft, in t kwartier dat ze druk hadden op t doel van NL, maar verder....


verder alles skitterend :D!
The_G0dfather
Zozo, mooie prestatie, en dat zonder Robben en Van Persie als vervanger...
Unique2701
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Laten we lekker verliezen van Roemenie en Italie EN Frankrijk eruit knikkeren!
Real
Daar gaan ze alvast niet mee kunnen lachen. ;)

Ik ben alvast erg benieuwd naar de laatste speeldag in deze groep.
jp
ja leuk voetbal

ThaMaestro
en die Turken die weer met n gelukje en anti-voetbal doorgaan ... :whip:
AirPole
Dit team komt sowieso wel tot de halve finale denk ik. Mooi voetbal, en ook nog eens resultaat. Mooi werk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement