|
Ek 2008
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
En, Europees kampioen of niet?
I sure hope so, goed team weeral. Zolang er niet te veel geblesseerd raken off course.
Iem een voorspelling voor vnv tegen de Italianen? |
|
|
| Siesta |
Met Robben en van Persie had ik er iig meer vertrouwen in.
Wordt lastig zat, maar als alle stukjes op zn plaats vallen kan het maar zo ;) |
|
|
| Muppy |
| JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D |
|
|
| Glaniskanis |
geweldige wedstrijd gezien, de 1e wedstirjd van het EK ook die echt goed was vond ik
Italianen speelden goed, maar NL was gewoon stukken beter nog
Dat maakte de overwinning extra mooi |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Italianen speelden goed |
:rolleyes:
Niet echt :nervous: .... misschien begin v/d eerst helft, in t kwartier dat ze druk hadden op t doel van NL, maar verder....
verder alles skitterend :D! |
|
|
| The_G0dfather |
| Zozo, mooie prestatie, en dat zonder Robben en Van Persie als vervanger... |
|
|
| Unique2701 |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Laten we lekker verliezen van Roemenie en Italie EN Frankrijk eruit knikkeren! |
|
|
| Real |
Daar gaan ze alvast niet mee kunnen lachen. ;)
Ik ben alvast erg benieuwd naar de laatste speeldag in deze groep. |
|
|
| ThaMaestro |
| en die Turken die weer met n gelukje en anti-voetbal doorgaan ... :whip: |
|
|
| AirPole |
| Dit team komt sowieso wel tot de halve finale denk ik. Mooi voetbal, en ook nog eens resultaat. Mooi werk. |
|
|
|
|