|
Official ****Carl Huybrechts & Co. thread
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Ongelooflijk hoe ze het doen bij VT4.
En alsof pollepel en van doorslaer nog niet genoeg was, nemen ze nog eens de slechtste commentator van Kanaal2 ook over (Mostinckx). |
|
|
| Real |
Tot binnen 241 seconden. |
|
|
| TOR |
Fixed.
| quote: | Originally posted by Real
Tot over 241 seconden. |
[/taalnerd] |
|
|
| Gladius |
| ge weet dat het de Carl is, zap dan toch weg ffs! |
|
|
| Config |
| Laten we het aangename aan het onaangename koppelen en eens wat quotes van de heer Polspoel en co gedurende het EK neerschrijven :) |
|
|
| Push2005 |
| Polspoel rocks ! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Polspoel rocks ! |
Voor politieke verslaggeving misschien, we weten dat daar uw interesses meer liggen :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Voor politieke verslaggeving misschien, we weten dat daar uw interesses meer liggen :D |
Haha nee, daar is hij nóg erger.
Ik weet dat het een gigantische idioot is maar toch vind ik 'm grappig :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Fixed.
[/taalnerd] |
Ik citeerde Carl. :o |
|
|
| jeronimo_jd |
| mijn nonkel heeft met de carl in de klas gezeten en hij wist te zeggen dat da toen ook al nen irritante kerel was:D |
|
|
|
|