|
Official ****Carl Huybrechts & Co. thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
mijn nonkel heeft met de carl in de klas gezeten en hij wist te zeggen dat da toen ook al nen irritante kerel was:D |
och, uw nonkel is gewoon jaloers omdat de Carl zoveel bereikt heeft in zijn leven ... anders zou die zoiets noooooooit zeggen, ... want ja, Carl Roxxxxxxx :gsmile: |
|
|
| Config |
| Ik stoor me met de minuut meer en meer aan die gast, gisteren moest ie ook al zijn gedacht doordrijven bij dat vermeend Duits buitenspel. En toen Jeurissen hem dan nog gelijk gaf was het hek helemaal van de dam. Zelfs den Bob kan dat programma nog beter presenteren. En als hij het dan ook nog lukt om een Roemeen te vinden, dan is zijn tornooi ook al geslaagd. |
|
|
| Real |
| Gelukkig zorgt Goedele Liekens toch voor wat voetbalintelligentie op de televisie. :stongue: |
|
|
| Devilex |
| Ze raken daar aan die tafel met moeite uit hun woorden. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ze raken daar aan die tafel met moeite uit hun woorden. |
En het aantal malen dat je Goedele nog hoorde memmen terwijl een reportage reeds begonnen was, kan je ook al niet meer op je vingers tellen. Wat een onprofessionele manier van presenteren en programma maken. |
|
|
| The_G0dfather |
| Da commentaar van Bob Peeters valt lik wel nog goed mee, al heb ik nog nooit langer dan 10min geluisterd... |
|
|
| Real |
Mag ik nu even stilte vragen alstublieft??? Dank u!
Tijdens de uitleg van Emilio Ferrera. Boer ... |
|
|
| The_G0dfather |
| Lol ben ni ah kijken maar keep me posted van al z'n stommigheden :stongue: :haha: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Mag ik nu even stilte vragen alstublieft??? Dank u!
Tijdens de uitleg van Emilio Ferrera. Boer ... |
haha indeed, dat heb ik ook nog nooit op tv gezien |
|
|
| The_G0dfather |
Ge moet maar 2 sec kijken en 't is al 2 keer prijs
Carl: "De mooiste co-commentator aller tijden: Aldi euh Eddy Snelders"
Aad: "Ik ga voor het eerste gelijkspel van het toernooi, dat moet ertoch eens van komen."
Carl: "Dat is er al geweest, met Frankrijk."
Aad: "Aja, dan ga 'k voor 't tweede."
:haha: |
|
|
| Real |
| Hup VT4 hup! Het loopt weer vlotjes momenteel. :wtf: |
|
|
| Real |
... en dit is een fase waar ik niets van weet ... Nu ja ... |
|
|
|
|