|
De verjaardagskalender (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
De echte bikkels komen uit de jaren '70.
» !_PeTrUs_! is daarom ook van 19-11-1979 ;) |
|
|
| blighty |
Hi all,
29 april 1982
Oftewel, jullie zijn vergeten om mij te feliciteren tijdens de meeting op Qontact :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
De echte bikkels komen uit de jaren '70.
|
Inderdaad!!! Hehe :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
De echte bikkels komen uit de jaren '70.
» !_PeTrUs_! is daarom ook van 19-11-1979 ;) |
Yups,vanaf 21-08-70 zijn ze begonnen de 70-er jaren als de *bikkeljaren* te beschouwen:tongue3 |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik mis nog enkele namen als ik het zo doorlees, bijv. Dr Kuipers, Henk, Miss Proximus, Kolkiewolkie.... |
|
|
| Smirnoff |
Ik ben bouwjaar 76 type 77
02-01-'77 om precies te zijn.:toothless |
|
|
| raoel |
Zo'n 9 maandan nadat papa de funderingpaal had geslagen was de oplevering van de bouw op 5-5-1983. Er was echter niet in zijn geheel aan het bestek voldaan want er zitten wel wat constructie foutjes in.
Ik ben op het moment dus 19.
Geboren op 5-5-1983 / 5 mei 1983.
idd dat is op de bevrijdingsdag, heel NL hangt de vlaggen uit voor mij als ik jarig ben. |
|
|
| Joost008 |
| Ik kom van 8 februari 1984 |
|
|
| moogwai |
| 2 juni 1982.. bijna twintig dus ;) |
|
|
| total woot |
| me is uitgepoept op 26-11-1979 |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Is al ooit gedaan ja, maar misschien kan een van de creatievelingen onder ons weer een jpeg-je ervan maken?? Wie voelt zich geroepen.
|
hmz ik bedenk me net dat ik ergens nog wel een scriptje heb voor een kalender ofzoiets, ik kan wel ff aanpassen zodat je verjaardagen enz kan posten. ik maak em dus wel ff |
|
|
|
|