|
De verjaardagskalender
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Kweet niet of dit al een x gedaan is, maar goed.
Ik kom uit bouwjaar 1980, 27 januari.
Ben dus nu 22 lentes jong:D |
|
|
| rellivisit |
Is al ooit gedaan ja, maar misschien kan een van de creatievelingen onder ons weer een jpeg-je ervan maken?? Wie voelt zich geroepen.
Bouwjaar: 1980 (da was duidelijk een goei bouwjaar)
28 Oktober.
Ben dus 21 jaartjes jong. :tongue3 |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: |
Ik kom uit bouwjaar 1980, 27 januari.
Ben dus nu 22 lentes jong |
/me is precies 5 jaar en 1 maand later eruit gekropen,
27 feb 1985 dus:) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
/me is precies 5 jaar en 1 maand later eruit gekropen,
27 feb 1985 dus:) |
/me is een maand en 3 dagen later eruit gekomen
30 Maart 1985 |
|
|
| Lemming |
| Lemming wordt 18 juni 18 en verwacht veel kadootjes :toothless |
|
|
| hamburgerboefje |
| Mijn bouwjaar is 1984, en op 6 augustus ben ik eruit gevallen. Waar ik toch wel een tik aan over heb gehouden volgens mij :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
2 augustus 1980.....schijnt ik ergens uitgevallen te zijn.
Wel lachen, ik bleek precies de 15.000 inwoner van Didam te zijn (waardoor er weer meer wethouders kwamen ofzo, blablabla), maar daarom heb ik toen vet veel kado's gehad, die mijn ouders toen allemaal opgevreten hebben. Ik als klein hummeltje in allemaal regionale kranten... echt niet boeiend :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
| 20 augustus uit het bouwjaar 1983 |
|
|
| Flippe |
nuleen-eennul-negentienvijfentachtig
oftewel;
01-10-1985
oftewel;
1 oktober 1985 |
|
|
| //j o o s t |
Ik word 21 mei 15. Nu dus 14, maar overmorgen 15. En dus geen 14 meer, 15 dus! Ja 15 ;)
Bouwjaar 1987 dus.
      |
|
|
| John |
:whip:
heb begin deze week mn pdf filetjes van de ta kalender weggelazerd..... ben trouwens op 9 januari jairg...geboren in 1983
ik voel me overigens niet geroepen om weer een kalender te maken:D:)
hier staat trouwens de rest: http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=33811
(die links naar de plaatjes doen et dus nie meer):) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Ik word 21 mei 15. Nu dus 14, maar overmorgen 15. En dus geen 14 meer, 15 dus! Ja 15 ;)
Bouwjaar 1987 dus.
|
ik ben een jaartje eerder gebouwd 1986, dus over 2 dagen 16! |
|
|
|
|