return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
תאריך שחרור של אלבום החדש של above & beyond ,
View this Thread in Original format
vit048
במקום להתעסק בשטויות תתחילו לפתח את הפורום
היה קשה לי להאמין שהם יוציאו אותו אבל כן זה יקרה
OceanLab Album - 'Sirens of the Sea' will be released on the 21st of July
http://www.anjunabeats.com/v5/ab-ne...Num_gettopics=0
והנה הטראקליסט

Tracklist:

01. Just Listen
02. Sirens Of The Sea
03. Breaking Ties
04. On A Good Day
05. Miracle
06. Lonely Girl
07. Ashes
08. If I Could Fly
09. Secret
10. Come Home
11. I Am What I Am
12. On The Beach
13. Breaking Ties (Movie Mix)


עוד דבר מעניין זה שמחר ישתחרר אלבום ראשון של AUROSONIC
טראקליסט
01. Intro
02. Ocean Wave (feat. Marcie & Morphing Shadows)
03. Always Together (feat. Альвеола & Morphing Shadows)
04. Starfall
05. Дмитрий Филатов - Еще Один День (Aurosonic Remix)
06. My Way
07. I Wish (feat. Tiff Lacey)
08. Missing You
09. Last Hope
10. Summer Feelings (feat. Spirit)
11. Let Me Breath (feat. Stella Grant)
12. Fish Likes Martini
13. Sphinx & Afreet - Machaon (Aurosonic Remix)
14. Freedom
Viber
יאלללללללללה כמה זמן כבר מדברים על האלבום המעפן הזה של אושןלאב, כאילו עוד שנייה הוא יביא עלינו את הרנסנס של הטראנס...שישחררו אותו כבר

אפילו ארמין וטיאסטו לא מושכים הוצאת אלבום אמן כ"כ הרבה זמן.
uzi
גם האלבום החדש של מ.י.י.ק. תחת השם אבסולוט יצא בסוף החודש הזה.
Viber
quote:
Originally posted by uzi
גם האלבום החדש של מ.י.י.ק. תחת השם אבסולוט יצא בסוף החודש הזה.



הוא לא היה אמור לעשות איזה קאמבק זוהר כ"פוש"?
vit048
quote:
Originally posted by Viber
הוא לא היה אמור לעשות איזה קאמבק זוהר כ"פוש"?


Push "Universal Voice E.P."
4 טראקים ממש טובים זה לא מספיק?
+ PLASTIC BOY - RISE UP
ודרך אגב האלבום יהיה טראנס ולא מה שהוא עושה תחת שם מייק בדרך כלל
Viber
לא יודע, חשבתי שהוא יוציא עוד אלבום שלם של פוש

קצת מעפן שהוא משקיע יותר בפרוייקט של אבסולוט
vit048
אפשר לשמוע כאן את כל הטראקים
http://cdjshop.com/site.php
uzi
מ.י.י.ק. מעדכן חדשות באתר שלו כמעט כל שבוע-שבועיים ואולי באמת יהיו עוד אלבומים כי הוא כתב שהוא משקיע שוב בטראנס.
Viber
quote:
Originally posted by uzi
מ.י.י.ק. מעדכן חדשות באתר שלו כמעט כל שבוע-שבועיים ואולי באמת יהיו עוד אלבומים כי הוא כתב שהוא משקיע שוב בטראנס.


אפשר כבר לכתוב סתם מייק
שינה את השם שלו הדפוק הזה
:p
uzi
quote:
Originally posted by Viber
אפשר כבר לכתוב סתם מייק
שינה את השם שלו הדפוק הזה
:p

כן אהה... עדיף לומר מייק מאשר
Dirk Dierickx
אני אפילו לא יודע איך מבטאים את השם משפחה הזה.

Viber
במקומו הייתי משנה את זה לנוביצקי וחי כמו בן אדם
uzi
quote:
Originally posted by Viber
במקומו הייתי משנה את זה לנוביצקי וחי כמו בן אדם

חחחחח... אני מעדיף מייק! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement