return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wat vinden TA'ers van de Skihut? (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by DjSuez
haha, ff de vraag lezen, en dan niet te hard schelden he..:p

Wat vind je van de skihut?:eyespop:

veel plezier...

Maar wat vind jij ervan eigenlijk ??
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Nee...

:whip: :whip: :whip: HET IS VERSCHRIKKELIJK!!! :whip: :whip: :whip:

neej man, als dj is het dik cool, ik doe ook welles apres ski shows, onder de naam dj gerrit, gheghe, best fun, lekker lullen en kut muziek draaien, :), maja verdiend wel goed. en zijn altijd wel dronken wijven, en als dj ben jij de man dussuh, :)
Nook
ik vind het wel grappig, alleen tijdje al niet meer geweest.
basvh
ik vind het met carnaval leuk en das dus 1 keer per jaar. de rest van het jaar zoek ik zulke tenten niet echt op.
total woot
moet erg veeeeeeel zuipen! (maar dan wordt zelfs marianne weber leuk, dus dat zegt ook wel iets :))
DJ Bazz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!

En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...

Greetz,
SnuggLe

helemaal mee eens
Joost008
Bij ons in de ballendiscotheek de leeren lampe gaan ze ook heel vaak in 1 keer een ski-hut nummer ofzo dr doorheen doen of zo'n ander ballennummer als chillen in een bubbelbad enzo:whip::whip:
Zoals laatst ook ging ik net lekker uit me dakkie op Cosmic Gate - Back to Earth (SHOKK Remix) gaat die sjaak van een DJ(Zo noemt die jongen zichzelf:rolleyes: ) een beetje Chillen in een Bubbelbad draaien en als ik me wel aan 1 nummer kan ergeren dan is het dat dus wel he...
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Joost008
een beetje Chillen in een Bubbelbad draaien en als ik me wel aan 1 nummer kan ergeren dan is het dat dus wel he...

dat nr van brainpower dat vind ik nog erger,:whip: :whip: :whip: helemaal niet om aan te horen, dat mensen dat leuk vinden. :conf:
als ik dat ergens hoor ben ik gelijk weg.
New Wave
Ik hou alleen van die muziek als vrouwen hun tieten laten zien..........en dat doen ze meestal ook wel :p :p
Little Theseus
Skihut? Echt om van te kotsen.
Maar soms ga je wel is met z'n allen uit en dan wil iedereen het naar z'n zin hebben. Dan ga je dus maar een skihut ofzo omdat alle muziek wordt gedraaid en iedereen het ook wel naar zn zin heeft. Ik ga dan echt niet de hele avond sacho aan de bar hangen, zuip me dan helemaal lam en doe vrolijk mee. Maarja, een club is gewoon zo onbeschrijvelijk veel beter dan een skihut dat ik het niet eens ga vergelijken met elkaar.

blighty
Skihut?? ehm, niet echt mijn stijl (understatement)
raoel
Ik luister niet naar zulke soort muziek.
Dat niet maar, als brabander, kan ik het in een skihut wel gezellig hebben.
Er zit nogal verschil tussen de ene skihut en de andere, sommige draaien echt jeuk aan mun bal muziek, andere draaien dan nog de wat leukere "hos" liedjes.

En op ski vakantie is het natuurlijk wel super.
Echt apres skieen is geweldig.
-Iedereen stinkt naar het zweet na een dag skieen
-je bent moe en dus meteen :crazy: na 2/3 halve liters
-je kunt maar amper op die lompe ski schoenen lopen
-flink zuipen

en de skihut muziek is dan echt geen probleem
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement