return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Wat vinden TA'ers van de Skihut? (pg. 3)
View this Thread in Original format
ampburner
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Foute Mensen??? Hoezo??? respect voor elke muziek lijkt me een logische zaak. die mensen willen gewoon alleen feestmuziek. was daar mis mee?


Je wilt toch niet zeggen dat je skihutmuziek RESPECTABELE muziek vind he? (of ben ik zo dom dat ik een sarcastische post verkeerd interpreteer? - ik hoop het :p)
DjSuez
quote:
Maar wat vind jij ervan eigenlijk ??


heb ik al gezegd, maar nog ns:

Ik vindt het af en toe wel leuk, maar ik snap niet dat mensen het uberhaubt gaan vergelijken met een club, want dat IS ook onbeschrijflijk beter, maar gewoon af en toe is de skihut wel leuk, en dan bedoel ik De Skihut, dus die in Rotterdam, want dat is de enige echte, en daar vind je dus ook geen locals die ruzies uitvechten enzo, tenminste, heb ik nooit last van, en de muziek is daar ook beter als in de neptenten. Maar ieder zen ding natuurlijk, zolang iedereen maar niet denkt dat ik daar het liefst kom...:crazy:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by ampburner


Je wilt toch niet zeggen dat je skihutmuziek RESPECTABELE muziek vind he? (of ben ik zo dom dat ik een sarcastische post verkeerd interpreteer? - ik hoop het :p)


neej niet sarcastisch bedoelt, het is gewoon OOK een manier om mensen te entertainen.

Grtz
kolkiewolkie
NOTE vooraf: ik heb tot nu toe iedere skihut vermeden... een objectief of subjectief oordeel is feitelijk dus onmogelijk... en ik heb me voorgenomen om ooit, EEN keer (ook niet vaker dus) het te checken....om dan dus mijn vooroordeel te veranderen in een oordeel:

BLEUCH

echt, als ik het met anderen er over heb, roep ik deze zin meestal:

dit is muziek voor Keimpe!

en dan zal ik dit even uitleggen: Keimpe is mijn neefie van anderhalf jaar oud.... (en ja, hij staat hier op te springen...).....

... als ik dit zeg is het meestal stil :D :D :D

btw, in een lollige mood kan ik chillen in het bubbelbad nog we waarderen:eek: ;) :wtf:

maar af en toe word er dan idd zon 'trance'nummer gedraaid en ... ow well, ik ga er niet eens over verder...
serialkillah
:wtf:
Gurian
K vindt het best wel vette muziek vooral na het nodige gerstennat
Lekker dom lope springen en meezingen :D:D:D:D
magrec
Vanaf mijn 16e mocht ik voor hey eerst pas echt naar een disco op zaterdag en dat heb ik ongeveer 5x gedaan en sindsdien ook nooit meer in een boerendisco/skihut geweest ik ben niet iemand die gaat drinken om dat het dan alleen maar leuk is dus mij zul je er echt niet zo snel zien...misschien met een vrijgezellenavond ofzo :D maar nee anders niet.....
Dj Lex
Vind het niet echt gezellig. Die muziek spreekt me helemaal niet aan ook niet als ik bezopen ben
Jappio
me gaat nie naar de skihut, zeker niet in rotterdam.. publiek is lomp daarzo (werd bij een maat van me een pilletjuh in zn bierie geflikkerd) uitsmijters zijn triest (maatje gaf m 50 cent (ja goeie oude tijd), vond die k*tturk te weinig en gooide het terug naar zn hoofd (waarna die dus nie dat maatje van me raakte maar een vrouwtje dat er ook nie echt blij mee was :rolleyes: )) en dan hou ik al helemaal nie van die muziek.. Zeer irritant..

Overigens.. in Lloret vorig jaar was het altijd wel goed toeven in dat soort barretjes (Brasilia.. laat je hoooeerren!), aardige mensen daar (Ollanders!) Geen opdringerige buitenlanders.. Veel gratis drank van de eigenaar.. en bovendien (das nog t mooiste :D:D:D) veel gewillige mooie VROUWEN!! (die je dan weer miste in collossos enzo.. Denk aan: 2 vrouwkes, 15 gasten)

nou ja whatever.. Skihut in Nederland sux :disbelief :disbelief

jezus wat een hoop haakjes en puntjes gebruik ik... :rolleyes:
DjSuez
quote:
nou ja whatever.. Skihut in Nederland sux


heej, jappio, wat is da nou, k dacht dat je aan mijn kant stond...:p :p

Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez


heej, jappio, wat is da nou, k dacht dat je aan mijn kant stond...:p :p


Lol.. ik was altijd degene in de klas die nie naar de skihut wilde hehe.. ik was voor HOLLYWOOD :D:D:D ghehe

Neej DjSuez.. dit x deel ik je standpunt nie.. (hoewel ik eigenlijk nog nooit in de grote skihut ben geweest,, maar ja, dat wil ik eigenlijk nog ff zo houden ;)) laters
@ddicted
Als Brabander heb ik zelfs een hekel aan carnaval, zegt genoeg dus, dit is dus nog erger.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement