|
[01-08-2008] Nature One @ Rocketbase Pydna
|
View this Thread in Original format
| TechnoBoy |
Ik wilde even iedereen erop attenderen dat er een walgelijk goed feest aan komt deze zomer, met een geweldige line-up... :eyes: :crazy: :gsmile:
GEIL!!!:toothless
Zijn er hier nog lui van plan om daar naartoe te gaan???
Nature One 2008 - wake up in yellow
1st - 3rd August 2008 • Rocketbase Pydna
D-56288 Kastellaun/Hunsrück Germany
Friday 8pm - 6am • Saturday 6pm - 9am
Camping from Thursday 12 noon • Mixery-Opening from 8pm
Line-Up:
DJs:
Tiësto (Breda)
Carl Cox (London)
Armin van Buuren (Leiden)
Paul van Dyk (Berlin)
Sven Väth (FFM)
Ferry Corsten (Rotterdam)
Chris Liebing (FFM)
Dubfire (Washington)
Felix Kröcher (FFM)
Judge Jules (London)
Dave Clarke (London)
Westbam (Berlin)
Umek (Lubiljana)
ATB (Bochum)
Monika Kruse & Karotte (back2back - Berlin/FFM)
Moguai (Ruhr-Area)
Sven Wittekind (FFM)
DJ Murphy vs. Christian Fischer (São Paulo/Leipzig)
Joris Voorn (Rotterdam)
Space DJ’z (London)
The Disco Boys (HH)
Gregor Tresher (FFM)
Tom Novy (München)
Dominik Eulberg (WW)
Milk&Sugar (München)
Dr. Motte (Berlin)
Yves De Ruyter (Antwerpen)
Kyau & Albert (Löbau)
Dag (FFM)
Bassface Sascha (Mannheim)
Tom Wax (Darmstadt)
CJ Bolland (Antwerpen)
Malente (Münster)
Duderstadt (Dorsten)
Tanith (Berlin)
Dave202 (Zürich)
Da Hool (Ruhr-Area)
Tom Cloud (HH)
Perplexer (Wiesbaden)
Discordia (Haltern)
Tillmann Uhrmacher (Darmstadt)
Brixton (D’dorf)
DJ Toyax (Haarlem)
Martin Heyder (Ruhr-Area)
Ante Perry (Ruhr-Area)
Moritz Piske (Betzdorf)
Babor (WW)
Elmar Strathe (Köln)
Sebastian Gnewkow (Stuttgart)
Raoul (Koblenz)
and many more
LIVE
Alter Ego (FFM)
Anthony Rother (FFM)
Renato Cohen (São Paulo)
Johannes Heil (FFM)
SONO (HH)
Rank1 (Rotterdam)
Gabriel Ananda (Köln)
Arkus P (FFM)
Giuseppe Ottaviani (Rom)
Elton D. (São Paulo)
Jacek Sienkiewicz (Warschau)
Einmusik (HH)
Mijk van Dijk (Berlin)
N.U.D.E. (Dreieich)
Rob Acid (Köln)
The Flowmasterz (FFM)
NatureOne Inc.
and many more
Meer info: http://www.nature-one.de/events/nature-one/english/ |
|
|
| eieregooie |
| Is er ook al bekend hoe de line-up verdeeld wordt over de dagen en podia? Pas dan wordt het mogelijk een inschatting te maken of het de moeite loont. |
|
|
| manu76 |
| Tijden zijn nog niet bekend, alleen op welke dag en podium... |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Festivalticket
(Freitag UND Samstag) Vorverkauf EUR 56,-*
|
Voor die prijs kun je in Nederland niet eens voor naar een 1-daags festival :whip:
Doen die oosterburen toch goed! |
|
|
| Muppy |
| ja en de line-up ziet er ook niet eens zo slecht uit! |
|
|
| Chicane |
| 56 euries, das nog niet eens de prijs van een dagkaart voor een parkeergarage hier :O |
|
|
| manu76 |
Nu deze niet overdrijven :tongue2
| quote: | Originally posted by Chicane
56 euries, das nog niet eens de prijs van een dagkaart voor een parkeergarage hier :O |
Denk je hier? *lol* |
|
|
| Chicane |
| 56 euro is bij jullie oosterburen een volle autotank, hier is dat krap een halve tank :) (ja ja.. ik heb een F-label auto *zucht*) |
|
|
| basvh |
Ik ben paar weken terug naar Love Family Park geweest nabij Frankfurt om daarna nog een after te pakken in de cocoon club. Ja duitsers weten wel hoe je een feestje moet bouwen. :eyespop: :eyespop:
Cocoon club is trouwens een te zieke club. Echt bizar daarbinnen. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Chicane
56 euro is bij jullie oosterburen een volle autotank, hier is dat krap een halve tank :) (ja ja.. ik heb een F-label auto *zucht*) |
In mijn sukkelige ford fiesta past niet eens 56,00 aan benzine als ik mn tank volgooi:D
Ik vond m een lange tijd een nerd van een auto na mn mazda 323 sport,ik begin hem nu langzamerhand toch aardig te waarderen;) |
|
|
| Chicane |
| Het is zo verleidelijk om een toyota aygo te halen ofzo, die gemiddeld 1:20 waggelt, met 14 seconden optrektijd om 100 km/u te halen. Mijn huidige waggie haalt 1:10 :( |
|
|
|
|