return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
יש גביע!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
יש גביע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמין הייתי בטוח שחיפה לוקחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מכבי ת"א מחזיקת הגביע לשנת 2001/2002

:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :D :D :D :D :D :tongue2 :tongue2 :tongue2
arik
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייישש
שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין על תל אביב!!!!!!

:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
Vman
בואנה אם הייתי מבין בכדורגל אולי הייתה לי דעה
אבל אני יודע שכוווולם הלכו כל החברים שלי, אריאל ואפילו גבי ביטון!!!!

מה עובר עליכם?
NyKoN
צהוב עולה עולה צהוב עולה עולה!!!!!
מי יעצור את האימפריה הצהובה כבר שנה שניה ברציפות!?
מי??!
ג'ובאני רוסו הגדול יהרוס אותנו?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

צריך להביא את ג'ובאני אלינו אחרי המשחק הזה
הוא הוכיח את הנאמנות שלו אלינו והגיע הזמן לקבל אותו
MoSH_MaN
לא כל כך אכפת לי אבל אני מעדיף מכבי ת"א


ליה ליה הרצליה!
NyKoN
חחחח
הרצליה ליגה לאומית עוד שנה...
בהצלחה שנה הבאה
אולי תעלו שנה הבאה
eXeTik
באמת הייתי בטוח חיפה לוקחים דאבל
yahel222
אני רואה פתאום כל האוהדים יוצאים מהחורים שלהם
חפיף
העיקר עוד שנה הגביע שלנוווו
ושמני לוי יתעורר הכי חשוב

אה כן ולאוהדי חיפה
הקופים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג עגלה
מכבי חיפה חיזבאללה
אוואואואואוווווווואוואואווואווווווו
TranceGiant
Kus ima shelahem ya zonot, maccabi tel aviv al hazaiiiiin

haifa haifa maccabi sheli..hagal hayaroook..lalala ;)


LOL. haemet she ani beem,et ohed haifa, aval lakahnu alifut az hine lahem gavia, lemi beemet ehpat mi gavia?

oh and my father , that ass called me from the ramat gan stadium today.. i was jealouss...damn him hwas in israel for 5 days now..tomorrow hes back..bringing me bamba, pesek zman, mallawah and humus..AHH!! :thepirate :tongue3
nimrod levi
פששש אני רואה כמעט כל הפורום פה אוהד מכבי
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

DjChook
חחחח אתה צודק דותן
באמת פתאום כולם אוהדי מכבי

היית במשחק ?
אני יודע שבן דוד שלי היה

היה לי כרטיסים אבל בסוף לא יצא ולא הלכתי

בכל מקרה העיקר שהגביע צהוב

וטראנסג'ייט כך את האליפות ותקע אותה באיזה חור שאתה רוצה

הגביע בשביל מני !!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant
Kus ima shelahem ya zonot, maccabi tel aviv al hazaiiiiin

haifa haifa maccabi sheli..hagal hayaroook..lalala ;)


LOL. haemet she ani beem,et ohed haifa, aval lakahnu alifut az hine lahem gavia, lemi beemet ehpat mi gavia?

oh and my father , that ass called me from the ramat gan stadium today.. i was jealouss...damn him hwas in israel for 5 days now..tomorrow hes back..bringing me bamba, pesek zman, mallawah and humus..AHH!! :thepirate :tongue3


בתאבון אח שלי
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement