|
יש גביע!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
יש גביע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמין הייתי בטוח שחיפה לוקחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מכבי ת"א מחזיקת הגביע לשנת 2001/2002
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :D :D :D :D :D :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| arik |
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייישש
שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין על תל אביב!!!!!!
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Vman |
בואנה אם הייתי מבין בכדורגל אולי הייתה לי דעה
אבל אני יודע שכוווולם הלכו כל החברים שלי, אריאל ואפילו גבי ביטון!!!!
מה עובר עליכם? |
|
|
| NyKoN |
צהוב עולה עולה צהוב עולה עולה!!!!!
מי יעצור את האימפריה הצהובה כבר שנה שניה ברציפות!?
מי??!
ג'ובאני רוסו הגדול יהרוס אותנו?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,
צריך להביא את ג'ובאני אלינו אחרי המשחק הזה
הוא הוכיח את הנאמנות שלו אלינו והגיע הזמן לקבל אותו |
|
|
| MoSH_MaN |
לא כל כך אכפת לי אבל אני מעדיף מכבי ת"א
ליה ליה הרצליה! |
|
|
| NyKoN |
חחחח
הרצליה ליגה לאומית עוד שנה...
בהצלחה שנה הבאה
אולי תעלו שנה הבאה |
|
|
| eXeTik |
באמת הייתי בטוח חיפה לוקחים דאבל
 |
|
|
| yahel222 |
אני רואה פתאום כל האוהדים יוצאים מהחורים שלהם
חפיף
העיקר עוד שנה הגביע שלנוווו
ושמני לוי יתעורר הכי חשוב
אה כן ולאוהדי חיפה
הקופים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג עגלה
מכבי חיפה חיזבאללה
אוואואואואוווווווואוואואווואווווווו |
|
|
| TranceGiant |
Kus ima shelahem ya zonot, maccabi tel aviv al hazaiiiiin
haifa haifa maccabi sheli..hagal hayaroook..lalala ;)
LOL. haemet she ani beem,et ohed haifa, aval lakahnu alifut az hine lahem gavia, lemi beemet ehpat mi gavia?
oh and my father , that ass called me from the ramat gan stadium today.. i was jealouss...damn him hwas in israel for 5 days now..tomorrow hes back..bringing me bamba, pesek zman, mallawah and humus..AHH!! :thepirate :tongue3 |
|
|
| nimrod levi |
פששש אני רואה כמעט כל הפורום פה אוהד מכבי
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| DjChook |
חחחח אתה צודק דותן
באמת פתאום כולם אוהדי מכבי
היית במשחק ?
אני יודע שבן דוד שלי היה
היה לי כרטיסים אבל בסוף לא יצא ולא הלכתי
בכל מקרה העיקר שהגביע צהוב
וטראנסג'ייט כך את האליפות ותקע אותה באיזה חור שאתה רוצה
הגביע בשביל מני !!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Kus ima shelahem ya zonot, maccabi tel aviv al hazaiiiiin
haifa haifa maccabi sheli..hagal hayaroook..lalala ;)
LOL. haemet she ani beem,et ohed haifa, aval lakahnu alifut az hine lahem gavia, lemi beemet ehpat mi gavia?
oh and my father , that ass called me from the ramat gan stadium today.. i was jealouss...damn him hwas in israel for 5 days now..tomorrow hes back..bringing me bamba, pesek zman, mallawah and humus..AHH!! :thepirate :tongue3 |
בתאבון אח שלי
:) |
|
|
|
|