return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
WK Pool (pg. 2)
View this Thread in Original format
moogwai
Ik doe mee... maar eerst alle teams en het programma grondig onder de loep nemen voordat mijn superteam klaar is voor de strijd :D
WTB
Ik heb me nu ook ingeschreven. Ik heb niet echt diep nagedacht over mijn keuzes trouwens en of de keuzes die ik gemaakt heb bij de kwartfinales wel mogelijk zijn als mijn verwachte uitslagen in de poules uitkomen heb ik ook niet gecontroleerd. Maar een beetje competitie is altijd leuk en ik hoop dat het nu beter gaat dan bij Competitiemanager want daar werd ik veertiende ofzo (ik stond ooit tweede).

WTB.
Gurian
Mij doet ook mee.
Lemming
Ik heb me ook maar ff ingeschreven, wel onder mn echte naam: Tom Lemmens
Optimus
ik heb me ingeshreven:)
SnuggLe
Heb op de BBC nog Engeland - Kameroen zitten kijken. Was een vette wedstrijd! Omdat Nederland niet meedoet wordt ben ik voor dit WK maar fan van Kameroen.... GO KAMEROEN!!!!!

En btw, Argentinië of Italië wordt wereldkampioen..

Greetz,
SnuggLe
DJ Bazz
niemand meer?
TimeportE
hehe wie had voorspelt dat senegal zou winnen van frankrijk! :D:D
had de eerste helft bekeken.. was best wel grappig maar was echt verbaast dat het bij 1-0 was gebleven.. echt cool is dit! :)
Tall21
Pffff wat een ellende. Ik heb dit niet zien aankomen hoor. Had 3-0 voor frankrijk geloof ik. In ieder geval weinig punten voot mij bij deze wedstrijd :( :(
Jappio
quote:

PLAATS VORIG NAAM ACTUEEL GISTEREN TOTAAL
1 Jurian Boerkamp 10 0 10
Jasper Gerritsen 10 0 10»» aka Jappi0
Raoel Gonzales 10 0 10
2 Joost Amory 0 0 0
DJ Bazz 0 0 0
Wouter-Tim Burgler 0 0 0
Steven Goudart 0 0 0
SnuggLe is de Bom 0 0 0
gerdinand kolkman 0 0 0
Tom Lemmens 0 0 0
Lucas Timmermans 0 0 0
Relli Visit 0 0 0

Lator mensen.. wen maar aan deze stand, want dat blijft nog wel ff zo

:D :D :D

wie is wie trouwens? me is Jasper Gerritsen

TimeportE
/me = Lucas Timmermans
New Wave
hey, kan ik me ook nog inschriuhven :-)?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement