|
WK Pool (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| LowRider |
ik ga het ook nog maar ff proberen
naam word LowRider :cool:
iemand btw die volley van Rodriquez gezien bij Uruguay - Denemarken?
daaaaaaamn daardoor raak k toch nog i/d mood
wat een goal zeg |
|
|
| mido |
| willen jullie wel over trance blijven praten. Want het is tenslotte een trance forum. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by mido
willen jullie wel over trance blijven praten. Want het is tenslotte een trance forum. |
mot je de mods maar op aan gaan spreken...
ok hier ff de stand:
1 2 gerdinand kolkman 120 0 120
2 1 Raoel Gonzales 100 10 110
3 2 SnuggLe is de Bom 100 0 100
2 Tom Lemmens 100 0 100
5 2 Wouter-Tim Burgler 90 0 90
6 2 Joost Amory 70 0 70
2 Relli Visit 70 0 70
8 2 DJ Bazz 40 0 40
2 Steven Goudart 40 0 40
2 Lucas Timmermans 40 0 40
1 Jurian Boerkamp 30 10 40
1 Jasper Gerritsen 30 10 40
nog maar op een teleurstellende 8ste plek, maar mijn voorspellingstalenten zullen het ongetijfeld goed hebben met de volgende wedstrijden:toothless :D :D |
|
|
| Jappio |
| hmm hoezo spectaculaire duikeling in het klassement :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
Ik vroeg wat volgens mij..........
KAN IK EM NOG AANMELDEN EN WAAR?!?!?!? |
|
|
| Optimus |
kut
ben vergeten team te maken enzow:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
kut
ben vergeten team te maken enzow:D:D:D |
AAAAAAAAAAGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR waar is die site waar je je ken aanmelden? |
|
|
| Optimus |
kijk dan op de 1e post van deze thread kneus!
iets van www.wk-voetbal.nl geloofik:D:D:D
ha nerd, je kan niet meer insfchrijven, je ken wel onder mijn naam spelenm als je wil:D:D:D |
|
|
| raoel |
Het WK verloopt tot nu toe erg gaaf.
Mooie wedstrijden, best veel goals en ook zo nu en dan al een mooie goal.
IK STA BOVENAAN in de poel !!!!!!! :D
Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is :)
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.
Volgens welk schema je ook speelt, 1e in de poule, 2e in de poule.
Ze konden elkaar nooit in de finale treffen.
Moet toch iets te zeiken hebben. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is :)
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.
Volgens welk schema je ook speelt, 1e in de poule, 2e in de poule.
Ze konden elkaar nooit in de finale treffen.
Moet toch iets te zeiken hebben. |
klopt zij kunnen niet tegen elkaar in de finale, zij komen elkaar al eerder tegen.
En New Wave speelt op mijn naam verder, dus als je mijn naam ergens onderaan ziet bungelen niet zeuren dat ik zo laag sta:p:D:D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet. |
damned, heb niet op het wedstrijdschema gelet, ik vond hen gewoon de sterkste 2 landen.
maar goed, ik ben wel in the winning mood, gister hoogste dagscore van onze league, 180 punten:cool:
nu sta ik nog 2de, nog 20 puntjes te gaan voor de eerste plek:) |
|
|
| Lemming |
| Gaat lekker met mij, ik zak en ik zak en ik zak en ik zak.... Maar ik kom vast wel es terug hoor :toothless |
|
|
|
|