|
hoe is pulsedriver
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
hi,
ik zat weer es wat rond te neuzen op de voor mij bekende pagina's van uitgaansgelegenheden e.d. kijken wat er waar te doen is....
nou wil ik graag naar dj gizmo van het weekend (is in hengelo), maar nou zijn mijn comrads met geen honkbalknuppel die kant op te krijgen, want men wil perse naar Zak. kan slechter, maar kijk es verder dan je neus lang is denk ik dan.... o well, zak wordt het dus... op de site staat dat pulsedriver daar draait. nou hebbik zelf al wat info opgerakeld en ben er achter gekomen dat ie al heel wat plaatjes op zijn naam heb staan (kan ze hier niet luisteren omdat dur geen soundcard in mun compu zit, dus doek thuis wel ff, maar de comments zijn in de regel goed te noemen)......
maarrrr, heeft iemand hem al een keer een dj-set horen neerzetten? want daar gaat het zoals zaterdag om. hoe draait ie, wat voor een stijl, ist de moeite waard etc. etc.
om een idee te krijgen:
dit is zijn chart top 10:
Time / Koma (Remixes) PULSEDRIVER
Spin Out JUNKFOOD JUNKIES
Rhythm Of The...(Pulle RMX) ALEX CHRISTENSEN
All Over The World BEAM vs. CYRUS
And Then They Start...(RMX) DJ SNOWMAN
Close To You LACOON
Pacific Wish (Pulle Rmx) PETER LUTS
Move For Freedom LOVESTERN GALACTIKA
I Love You (Jam El Mar RMX) FLESH & BONES
Love Lasts Forever (RMX) MOLELLA
laten dat nou allemaal weer platen zijn die mij geen hol zeggen...
dus: comments svp :)
bij voorbaat dank
(en JA, ik heb er de balen van dat ik niet ga beuqen op gizmo, maar deze keer zal ik maar wat toegevelijker zijn dan hun (ik kan mijn zin ook redelijk doordrukken)) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Onder z'n eigen naam Pulsedriver vond ik m vroger wel goed maar tegenwoordig maakt ie wat cheesy trance imo.
Maar ik zou bij god niet weten hoe die live zou draaien. Maar het zal wel lache worden denk ik. |
|
|
| Pjotr G |
volgens mij draait ie ongeveer zoals DJ jurgen als je die wel eens hebt gehoord
clubtrancy |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
volgens mij draait ie ongeveer zoals DJ jurgen als je die wel eens hebt gehoord
clubtrancy |
AAAARRRGGHH
tijd voor een nieuw ompraatoffensief... anyone suggesties ;) :p :disbelief |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
volgens mij draait ie ongeveer zoals DJ jurgen als je die wel eens hebt gehoord
clubtrancy |
nee man, hij draait denk ik vooral veel eigen producties en vergelijkbare platen, een iets softere Dumonde/Cosmic Gate denk ik |
|
|
| total woot |
| kheb m nog nooi live gehoord, maar de plaatjes die ik van hem ken zijn inderdaad een stuk meer richting C-G dan richting jurgen. |
|
|
| fimoklei |
zo draait pulsedriver, setje is van 31-12-2001 dus veel verandert zou ie niet zijn:
1 Jens Loops & Things PROMO
2 Kernkraft 400 Zombie Nation DOS OR DIE
3 Interactive Forever Young 2001 DOS OR DIE
4 Futurebreeze Tempel of Dreams ALPHABET RECORDINGS
5 Nalin & Kane Beachball URBAN
6 Gigi d´ Agostino Lamour Tojours MEDIA RECORDINGS
7 Topmodelz La Esperanza AQUALOOP
8 Rocco Everybody AQUALOOP
9 Kai Tracid Life is to short TRACID TRAXX
10 Peran Good Time AQUALOOP
11 SQ 1 can you feel the bass KONTOR
12 Scooter Ramp EDEL
13 Bootleg
14 Miss Jane It´s a fine day KONTOR
15 ATB Hold you KONTOR
16 Fiocco The Spirit DOS OR DIE
17 Beam vs. Cyrus Lifestyle EMI
18 Azzido da Bass Dooms Night Timo Maas Mix EDEL
19 Derb In Africa TRACID TRAXX
20 Delerium Silence Megamix BEAM TRAXX
21 Klubbingman Open your Mind Pulsdriver Mix DANCE DIVISION
22 Southside Spinners Lovestruck 2001 PROMO
23 Ravers on Dope Hardcore Vibes 2001 EMI
24 DJ´s @ work Time 2 wonder TRANCE FONDATION
25 7 R-G Goin´ Crazy AQUALOOP |
|
|
| TranceFool |
| beetje vaag als je in 1 set gigi en derb draait :p:crazy: :eyespop: |
|
|
| Dr. Kuipers |
Vage tracklist voor zon "grote" DJ
Het is iig van alles wat.
Dus zal het wel net zoals de residents bij Index zijn, daar hoor je ook G-Spott - NRG en Kai Tracid - Trance And Acid in 1 set.
Maar zal wel fun zijn daaro, probeer eens om daar een Duitse chick aan de haak te slaan Kolkie :p |
|
|
| kolkiewolkie |
euhm... zak = 1 en al nederlands hoor...
die keer dat ik er was kwamen er 3 (onwaarschijnlijk lelijke) wijven of me af... blaten zo tegen mij aan.. kon dur nix van verstaan... ineens blert er 1: je bent toch niet duits?? nee hoor, gelukkig niet. maar das opzich wel tekenend.
overigens viel mij dat wat trancefool zei ook al op... maar dan meer van: oh nee, peran van dijk en gigi naast een kai tracid plaat... RaaRR |
|
|
| Optimus |
| was er mis met Peran van Dijk? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
was er mis met Peran van Dijk? |
peran van dijk is voor mij schoolvoorbeeld van beschimmelde KAAS |
|
|
|
|