return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nieuw Housefestival (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Het concept staat me niet aan?????
Als het zoiets als Sensation wordt????

Sjezus mensen ! Wat een STUPID vooroordelen!!!! Lovefields lijkt mij juist superVET! Weet je wat voor een superrelaxte sfeer er altijd op dat soort festivals aanwezig is? De sfeer is veeeeeeel belangrijker dan alle dj's die er komen. Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt.
Ik vind het een beetje jammer dat het meteen zo afgekraakt wordt, terwijl jullie er verder niets van afweten!

Greetz,
SnuggLe
total woot
quote:
Originally posted by DJ Bazz


check deze thread ff

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=46363


das zaterdag as.
bennikerniet.
kga t weekend naar mn ouders, broertje (tijs08) en mn scharrel(ze gaat volgende week voor 3mnd naar amerika) dus HELAAS!
volgende keer benkdabaai.


grtz
tijs08
klinkt leuk! Ben wel benieuwd naar het gehele concept.. of ze het meer op het sensation achtige willen gooien of meer richting FFWD... qua prijs dan he



quote:
Originally posted by total woot

kga t weekend naar mn ouders, broertje (tijs08) en mn scharrel(ze gaat volgende week voor 3mnd naar amerika) dus HELAAS!



gezelli! :D
franzelare
laat ze eerst maar met een line-up komen dan kijk ik wel of ik het hele eind naar limburg afreis!
magrec
Extrema en mojo :D :D

live acts???? :D :D :D grote kans op....

dj's...stijl??? techno/progressive hoop ik :D....is wel extrema dus zeker geen johan gielen en co...
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Extrema en mojo :D :D

live acts???? :D :D :D grote kans op....

dj's...stijl??? techno/progressive hoop ik :D....is wel extrema dus zeker geen johan gielen en co...


neeman!!! check die naam, het wordt Roog enzo......Jean, eric-e, Ronald molendijk, wordt een grote flowerpower CLUB gay festival :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt.


een beetje?? :) de LP is één en al vibe ;)


Maarre...lijkt mij ook wel een leuk feestje, maar ik heb al een veel leuker festje op 9 Augustus :)
-TAIS-
Lekker negatief meteen... alleen vanwege de naam? Tis Extrema he, en als er een organisatie is die de feesten goed voormekaar heeft zijn zij het wel. Dus wacht nu maar rustig af tot de lineup komt en doe dan je oordeel maar over het soort feest.
Optimus
quote:
Eerste aflevering Lovefields officieel bekend gemaakt

Jan Smeets, al 33 jaar de Pinkpopbaas en Extrema, vanaf het begin met een visie Dancepromoter binnen de Housescene, gaan in samenwerking met Mojo staan voor een nieuw festival in het Zuiden.


Lovefields...

Een festival dat moet hernieuwen, goede House met een Poppie inslag, kunst, zelfexpressie, lekker eten en samen zijn. Een festival dat benadrukt waar de cultuur om gaat; Liefde en Respect.

Zoals Jan het al die jaren geleden meekreeg van Woodstock, zoals Extrema het meedraagt vanaf begin elektronisch tijdperk, Mojo van beide, samen, hernieuwd in een moderne jas. Als glimlach naar de samenleving.

Aanstaande zondag start op spectaculaire wijze de officiële promotie tijdens Pinkpop. Vrijdag 14 juni geven partijen een persconferentie in de Mezzo te Eindhoven. Het complete programma wordt dan bekend gemaakt. De officiële voorverkoop begint 1 juli. Er komen maximaal 10.000 kaartjes ter beschikking.
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het concept staat me niet aan?????
Als het zoiets als Sensation wordt????

Sjezus mensen ! Wat een STUPID vooroordelen!!!! Lovefields lijkt mij juist superVET! Weet je wat voor een superrelaxte sfeer er altijd op dat soort festivals aanwezig is? De sfeer is veeeeeeel belangrijker dan alle dj's die er komen. Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt.
Ik vind het een beetje jammer dat het meteen zo afgekraakt wordt, terwijl jullie er verder niets van afweten!

Greetz,
SnuggLe

ok dat jij dat erg belangrijk vind.......mij staat dat niet aan....hou niet zo van die rustige muziek ed....boeiend, iedereen gaat gewoon naar het feessie waardie naartoe wilt :)

Optimus
jij vindt sfeer niet belangrijk?
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus
jij vindt sfeer niet belangrijk?

jawel, maar je kan ook beide hebben, muziek die je aanstaat en een goeie sfeer. Die muziek staat mij niet aan.....dus als mij dat niet aanstaat zeg ik dat gewoon en dat is geen vooroordeel want ik heb dat hele concept gelezen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement