|
Nieuw Housefestival
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | DELFT (ANP) - Nederland krijgt er een housefestival bij. Het heet Lovefields en wordt op 11 augustus gehouden op het PinkPopterrein in het Limburgse Landgraaf.
De organisatie, die dat vrijdag bekendmaakte, is in handen van Jan Smeets van PinkPop, concertpromotor Mojo en dancepromotor Extrema. Het programma wordt in de loop van juni bekendgemaakt. Voor het evenement komen in totaal 10.000 kaartjes ter beschikking. |
ter info:D:D:D |
|
|
| maanus |
| kijk aan kijk aan, eerst Overload in Maastricht, nu Lovefields in Landgraaf. Eindelijk eens wat in de buurt. Hoop dat het wat wordt... |
|
|
| TranceFool |
| Het concept van dat festival staat me alleen niet zo aan....:(.....maaja ieder wat anders :) |
|
|
| New Wave |
Ik heb het gelezen, het wordt een heeeeel soft feestje......nog softer dan Sensation white........nou en dat is al heeeeeeeeel erg soft...........
mzzl |
|
|
| maanus |
ja, als dat zoals sensation white wordt dan sla ik toch ook af.
Nou ja, het idee is in ieder geval leuk. |
|
|
| basvh |
| op zich goed idee, nieuwe feestje want hoe meer feestjes hoe beter. soft feestje vind ik ook niet erg, als de line up maar goed is. |
|
|
| DJ Bazz |
| limburg:( *zucht* |
|
|
| total woot |
| woonden we nou maar in het zuiden he DJ Bazz? |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by total woot
woonden we nou maar in het zuiden he DJ Bazz? |
woonde de randstad maar bij ons, lijkt me een beter idee
maar we hebben zat iig een keer een goed feestje te vieren hier in groningen, eindelijk! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
woonde de randstad maar bij ons, lijkt me een beter idee
maar we hebben zat iig een keer een goed feestje te vieren hier in groningen, eindelijk! |
WAT? we heben zat in ieder geval een goed feestje te vieren hier in groningen..... wabedoellie???
als je bedoeld dat we binnenkort een feestje moeten bouwen: VOOR!!!!!
ik MOET nu slapen, anders van ik in slaap tijdens mn tekst engels....
ik MOET ook nog 6 boeken leren voor morgenochtend 9 uur.......
Ik ga slapen
:o |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb het gelezen, het wordt een heeeeel soft feestje......nog softer dan Sensation white........nou en dat is al heeeeeeeeel erg soft...........
mzzl | Tering meen je dat nou??? Is er hier in het zuiden des lands eens een groot feest gaan ze van die fagget muziek draaien, jammer..... |
|
|
|
|