return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אלוף הארץ עם כבלים!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
איזה יום אדיר היה לי אתמול!!!!!!!!!!

כמו שחלק מכם יודעים היה לי אליפות ישראל באתלטיקה לפני יומיים וגם אתמול
אני שמח להגיד לכם שלקחתי ביחד עם עוד 3 מהקבוצה שלי את תואר אלוף הארץ בריצת שליחים 4*100
מי היה מאמין שרץ 400 משוכות, קופץ משולשת, ילד בכיתה ט ואני ניקח את אליפות הארץ בשליחים?!? אני כל כך הייתי שמח שפשוט חבל על הזמן!!!

ולשמחה השניה שלי... אתמול חיברו אותי סוף סוף לאנטרנט בכבלים!!!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה יום אדיר היה לי אתמול!!!!!!!!!!

כמו שחלק מכם יודעים היה לי אליפות ישראל באתלטיקה לפני יומיים וגם אתמול
אני שמח להגיד לכם שלקחתי ביחד עם עוד 3 מהקבוצה שלי את תואר אלוף הארץ בריצת שליחים 4*100
מי היה מאמין שרץ 400 משוכות, קופץ משולשת, ילד בכיתה ט ואני ניקח את אליפות הארץ בשליחים?!? אני כל כך הייתי שמח שפשוט חבל על הזמן!!!

ולשמחה השניה שלי... אתמול חיברו אותי סוף סוף לאנטרנט בכבלים!!!!!


מזל טוב
סוף סוף גם אתה
אחד מבעלי האינטרנט המהיר בישראל

מה המהירויות שלך שליחה קבלה ?
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
מה המהירויות שלך שליחה קבלה ?


כן... גם אותי מעניין, ודרך איזה חברה אתה מחובר?
בכל מקרה- מזל טוב :)
arik
מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!

1. לא ידעתי שאתה כזה ספורטאי טוב לדעת למרות שאלוהים יעזור לך אני לא יודע מה אתה עושה בחדר כושר כי אתה מנופח

2.סוף סוף אינטרנט מהיר תחדש
Hell_Copter
אריק הכל זה עבודה קשה והשקעה ;)

ת'אמת המהירות שלי לא עד כדי כך גבוהה
העלתי טראק אחד לחבר שלי ב 8 קילובייט ככה והורדתי ב 20 ומשהו עד עכשיו
אבל אני יתן לזה עוד כמה ימים לראות
דרך אגב... אני על חבילה איטית של אנטרנט מהיר אבל זה מזה לא משנה לי... הייתי מוריד אז טראק בשעה היום בפחות מ 10 דקות
arik
אם כבר מדברים על אינטרנט מהיר
אז אתמול פתחתי את הגחיון "אוביקטיבי" החדש שיצא
ויש שם סקר על אינטרנט מהיר
קודם כל למרות שההבדלים לא כאלה גדולים
לפי בדיקות שלהם הם אומרים שאי די אס אל עדיף על כבלים

ומה שהם רושמים שם זה שקווי זהב הם המובילים בתחום
הם כותבים שלקווי זהב יש את היציבות והמהירות הגבוה ביותר
במחיר הנמוך ביותר

מקום 5 ואחרון היא נטויז'ן
שזה מאד הפליא אותי בגלל שחשבתי שנטויז'ן הם חזקים

קיצר מי שחושב לקנות שיחשוב על זה
למרות שבסופו של דבר הכל אותו חרטא ברטא

נ.ב
אבא שלי בעקבות הכתבה הזאת
קונה לי כנראה השבוע
ADSL 1.5
קווי זהב
MoSH_MaN
מזל טוב!!!!

ואללה היית ביחד עם זה מכיתה ט?


הוא רץ 10:89 100 מטר....
שזה אדיר בשביל ילד בכיתה ט'

עכשיו אני אומר לך רועי
אם אתה מעשן עוד סיגרייה אחת אני עולה עליך...

ואם הזה מכיתה ט' יעשן זה יהיה ביזבוז גדול למה הוא נשמע לי כמו אחד עם עתיד...
Dj Moriano
רועי יחקת אותה פעמים תתחדש...

ברוך הבא לעולם המופלא של האנינטרנט המהיר :crazy:
Hell_Copter
בררתי עם החברת כבלים את המהירויות ובגלל שזה החבילה הכי גרועה אז זה רק איזה 20 וקצת הורדה ובין 9 ל 12 העלאה... אבל חפיף
אחרי 3 קילובייט 20 זה בנזונה בשבילי


ומוש... לא רצתי איתו השנה באותו מקצה הייתי מקצה אחר עם הזה שסיים מקום שני בארץ בסוף
אבל מה שחשוב זה שלקחתי משהו ואני גאה לקרוא לעצמי אלוף הארץ בזה... חוץ מזה שנה הבאה באליפות הארץ יגידו שרעננה זכו ואני חלק מרעננה מה שעוד יותר עושה אותי גאה... שזה ישמר במשך שנה שלמה התואר שלנו וירשם בדפי ההסטוריה :disbelief
רצתי עם רם מור שנה שעברה שהוא היה בכיתה ח... הוא עשה 11:28... לא הבנתי מאיפה הוא הגיע... למה זאת הייתה פעם ראשונה בחיים שלי שראיתי אותו.... כזה תותח על!!!!
גם ב 200 הוא שבר את השיא... ב 47 מאיות... הוא עשה 22:33 שזה ממש אדיר לילד בכיתה ט
אני רואה אותו כל הזמן מתאמן... הוא מתאמן עם מאמן שהוא גם אימן אותי לתחרויות של בית ספר שלנו
eran
מזל טוב!!
:clown:

nimrod levi
קודם כל מזל טוב רועי!!

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מזל טוב!!!!

ואללה היית ביחד עם זה מכיתה ט?


הוא רץ 10:89 100 מטר....
שזה אדיר בשביל ילד בכיתה ט'

עכשיו אני אומר לך רועי
אם אתה מעשן עוד סיגרייה אחת אני עולה עליך...

ואם הזה מכיתה ט' יעשן זה יהיה ביזבוז גדול למה הוא נשמע לי כמו אחד עם עתיד...



שמעתי על ה10.89 קראתי בעיתון
באמת יש עתיד בכיתה ט' תוצאה כזאת??
יכול להגיע לאולימפיאדה אם הוא ישקיע
Agent-Fire
תתחדש על הכבלים!!

אתמול התקינו לי אידיאסאל חצי מגה קווי זהב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement