|
Mario Piu a.k.a DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Hoelang duurt de plaat versie van dit nummer, want als ik hem download, maar die duurt maar 5:40 min, en als ik tiesto @ energy 2000 luister, duurt die daar een stuk langer...... |
|
|
| Optimus |
SERENDIPITY!!!!!!!!!!!!!
WhaaAAaaAAaaaaAAAAA!!!!
en bij mij duurt ie trouwnes ook 5.40 min:D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Optimus
SERENDIPITY!!!!!!!!!!!!!
WhaaAAaaAAaaaaAAAAA!!!!
en bij mij duurt ie trouwnes ook 5.40 min:D |
Is dat dan het verschil tussen 12" en mp3?? |
|
|
| TranceFool |
| de vinylrip duurt 6:24 hor :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TranceFool
de vinylrip duurt 6:24 hor :) |
Ik heb het over de Mas Mix, niet de Marou Picotto vs. Mario Piu - Serendipity....... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik heb het over de Mas Mix, niet de Marou Picotto vs. Mario Piu - Serendipity....... |
Deze bedoel je: mario_piu_a.k.a._d.j._arabesque_-_serendipity, die duurt bij mij btw 8min51 |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Deze bedoel je: mario_piu_a.k.a._d.j._arabesque_-_serendipity, die duurt bij mij btw 8min51 |
Ik bedoel gewoon de Mario Piu a.k.a. DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix), die Dj Tiesto ook op Trance Energy 2000 heeft gedraaid, Na Mario Lopez - Sound Of Nature en voor Arrakis - The Spise |
|
|
| eieregooie |
Hmmm... Ik heb zo'n vermoeden dattie langer is dan 5:40... ff checken...
[EDIT]
Mario Piu pres. DJ Arabesque - Serendipity (mas mix) is 8:47
[/EDIT] |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hmmm... Ik heb zo'n vermoeden dattie langer is dan 5:40... ff checken...
[EDIT]
Mario Piu pres. DJ Arabesque - Serendipity (mas mix) is 8:47
[/EDIT] |
Bedankt, maar heb je misschien ook een Audio Galaxy link?? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MennoB
Bedankt, maar heb je misschien ook een Audio Galaxy link?? |
Euhhh... Nee, maar weet je wat... ik rip 'm wel effe voor je...
[EDIT]
Menno, lees je PM's ;)
[/EDIT] |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Euhhh... Nee, maar weet je wat... ik rip 'm wel effe voor je...
[EDIT]
Menno, lees je PM's ;)
[/EDIT] |
PM's ?? |
|
|
|
|