return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
זהו... יש קאם באק!!!
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
זהו אני עכשיו עברתי בית ועניינים ויש גם מחשב חדש!!!
אז יש ADSL
ואני מאושר עד הגג!!!
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2

עכשיו, קבלו קטע...
אני כל השבוע לומד לאזרחות (מגן מחר) ואני רואה שאני לא יודע כלכך טוב כמו שציפיתי...
:wtf: :wtf:
arik
ברוך שובך אחי
ובקשר למבחן אל תדאג יהיה טוב!!!
eXeTik
וואי, טוב שלא היית פה שנים!!!
Welcome back :)
Dj-2TaLL
עכשיו יהיה לי יותר זמן (יש גם מחשב!!!) ואני יכול להיות פה יותר!!!

אתם לא תאמינו!!!
הורדתי שיר של 8 דקו על 192 ב25 שניות!!!!
זה הוריד לי באיזה 300 ל לשניה:haha: :haha: :haha:
Hell_Copter
תתחדש אחי!!!!
ובאמת עבר הרבה זמן!!!

קבל איזה קטע מסריח המורה שלי לאזרחות עושה...
עוברת איתנו תיקון מבחן על המגן לפני שהיא החזירה
ככה כל אחד רואה מכמה הוא מתחיל את המבחן לפני שהיא מורידה על דברים נכונים אבל לא מספיק... סעמק עליה
Gil Shwarts
ברוך שובך אחי
רק חבל שעכשיו אני לא יהיה כאן הרבה זמן :)
DjChook
ברוך שובך !!

300 קיי ?
איזה חבילה אתה

וגיל, למה לא תהיה פה ?
Gil Shwarts
צבא
אני כרגע מוריד את GTA 3
וSOF2
כדי שאני ייקח אותם איתי לבסיס
יש לי משרד משלי ורשת מחשבים כולה שלי
אני ישחק ת'משחקים האלה עם חברים שלי ברשת :)
MoSH_MaN
יש פה לפחות כמה אנשים
שאפילו תודה קטנה לא אמרו לי....ואתם יודעים על מה....



תתדחש נמרוד!
:)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש פה לפחות כמה אנשים
שאפילו תודה קטנה לא אמרו לי....ואתם יודעים על מה....



תתדחש נמרוד!
:)



זה לא אני כי אני לא משתמש במה שנתת לי אלא במה שצ'וק נתן לי..
ואם אני טועה אז אני כמעט בטוח שהודיתי לך אבל אני לא ישחק בקטנות
ובכל אופן
תודה.

MoSH_MaN
ומה שחן הביא לך -אני הבאתי לו

וכאן איזה 4 אנשים שותקים את הפיות שלהם
nimrod levi
ברוך השב נמרוד...(כבר אמרתי שיש לך שם יפה?)
ומזל טוב על האיידיאסאל
:tongue3 :tongue3 :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement