|
זהו... יש קאם באק!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
זהו אני עכשיו עברתי בית ועניינים ויש גם מחשב חדש!!!
אז יש ADSL
ואני מאושר עד הגג!!!
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
עכשיו, קבלו קטע...
אני כל השבוע לומד לאזרחות (מגן מחר) ואני רואה שאני לא יודע כלכך טוב כמו שציפיתי...
:wtf: :wtf: |
|
|
| arik |
ברוך שובך אחי
ובקשר למבחן אל תדאג יהיה טוב!!! |
|
|
| eXeTik |
וואי, טוב שלא היית פה שנים!!!
Welcome back :) |
|
|
| Dj-2TaLL |
עכשיו יהיה לי יותר זמן (יש גם מחשב!!!) ואני יכול להיות פה יותר!!!
אתם לא תאמינו!!!
הורדתי שיר של 8 דקו על 192 ב25 שניות!!!!
זה הוריד לי באיזה 300 ל לשניה:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אחי!!!!
ובאמת עבר הרבה זמן!!!
קבל איזה קטע מסריח המורה שלי לאזרחות עושה...
עוברת איתנו תיקון מבחן על המגן לפני שהיא החזירה
ככה כל אחד רואה מכמה הוא מתחיל את המבחן לפני שהיא מורידה על דברים נכונים אבל לא מספיק... סעמק עליה |
|
|
| Gil Shwarts |
ברוך שובך אחי
רק חבל שעכשיו אני לא יהיה כאן הרבה זמן :) |
|
|
| DjChook |
ברוך שובך !!
300 קיי ?
איזה חבילה אתה
וגיל, למה לא תהיה פה ? |
|
|
| Gil Shwarts |
צבא
אני כרגע מוריד את GTA 3
וSOF2
כדי שאני ייקח אותם איתי לבסיס
יש לי משרד משלי ורשת מחשבים כולה שלי
אני ישחק ת'משחקים האלה עם חברים שלי ברשת :) |
|
|
| MoSH_MaN |
יש פה לפחות כמה אנשים
שאפילו תודה קטנה לא אמרו לי....ואתם יודעים על מה....
תתדחש נמרוד!
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש פה לפחות כמה אנשים
שאפילו תודה קטנה לא אמרו לי....ואתם יודעים על מה....
תתדחש נמרוד!
:) |
זה לא אני כי אני לא משתמש במה שנתת לי אלא במה שצ'וק נתן לי..
ואם אני טועה אז אני כמעט בטוח שהודיתי לך אבל אני לא ישחק בקטנות
ובכל אופן
תודה. |
|
|
| MoSH_MaN |
ומה שחן הביא לך -אני הבאתי לו
וכאן איזה 4 אנשים שותקים את הפיות שלהם |
|
|
| nimrod levi |
ברוך השב נמרוד...(כבר אמרתי שיש לך שם יפה?)
ומזל טוב על האיידיאסאל
:tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
|
|