return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Feessie in Den Haag
View this Thread in Original format
MaGiK54
Ter info is er op 27 juli 2002 een feesie op het Malieveld in Den Haag. Eindelijk krijgt mijn stad ook eens een dance-event van een beetje formaat. Begrijp eigenlijk niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om een vergunning te krijgen voor dit feessie, aangezien niks in Den Haag mag. Er zijn genoeg goede plannen, maar ze krijgen nergens toestemming voor van onze vrienden in het gemeentehuis :whip: . In R'dam en A'dam toch iets beter geregeld.

Check: http://www.soundvision.org/2002/

Vooral de progressive en techhouse area ziet er goed uit :D
Optimus
ha, ik was al van plan om te gaan!:)

Line up ziet er wel goed uit en er komen nog meer namen zelfs:)

Hoe duur isset eigenlijk:D:D:D
MaGiK54
Prijs weet ik nog niet, maar kaartverkoop is al begonnen, dus bel morgen wel ff rhytem import op.:D
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Prijs weet ik nog niet, maar kaartverkoop is al begonnen, dus bel morgen wel ff rhytem import op.:D


Ha! pleur t hier gelijk neer, dan haal ik als ik geld heb zaterdag gelijk kaartjes:)
kolkiewolkie
waarom staat in vredesnaam nergens de prijs? bij ticketbox staat alleen maar dat je kunt reserveren e.d. ... moeten ze dat nog uitrekenen ofzo...

overigens: max graham komt :) :)

ik w8 nog even af...den haag is natuurlijk wel pleuriseind, en al helemaal 2x in 1 maand (pvd)
magrec
deep dish 4 uur :eyespop: :eyes:
DjSuez
woah!

Deep dish, max graham, laidback luke...

Als ik wat maten (JAPPIO??) kan vinden die meegaan ben ik zkr van de partij!
MaGiK54
Rhythem kreeg zijn kaarten binnenkort binnen. Maar een prijs wisten zij ook nog niet. Heb net ff een berichie achter gelaten op hun forum met de vraag hoe duur een kaartje kost.
magrec
ik heb net wat gelezen en daar hadden ze het over

€ 18 dat valt nog wel mee...
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
woah!

Deep dish, max graham, laidback luke...

Als ik wat maten (JAPPIO??) kan vinden die meegaan ben ik zkr van de partij!


he lul.. ik moet zeker weer rijden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hehe.. nee hor.. ik gaat ff uitzoeken of ik al terug ben van vakantie.. check:

me is op vakantie van 22 juli tot 22 augustus or so..

sorry steeph.. zit er nie in.. :( :( :( (waarom is mijn vakantie zo kut gepland?!!!:whip: :whip: :whip: )

kolkiewolkie
lul toch verd()mme niet man, je bent een maand op vakantie, ik geen 1 dag
eieregooie
Ziet r goed uit! En lekker dichtbij :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement