return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[25.10.2008] Armin Only @ Ethias Arena, Hasselt (pg. 2)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by Miky
euhm ...

AANWEZIG !!!!

en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft..

ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ...

zie nu maar naar Antwerp is Burning ...

ok het is terug maar hoe ...

NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB...

al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin


Ja, gelukkig is er Armin nog!!!111 :) :) :)
Antony
quote:
Originally posted by Miky
euhm ...

AANWEZIG !!!!

en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft..

ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ...

zie nu maar naar Antwerp is Burning ...

ok het is terug maar hoe ...

NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB...

al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin


Weer een geweldige aanwinst voort forum. Zelf ga ik ook, mr man... ni overdrijven eh. AIB was supergezellig. Zou het liever zo houden dan terug sportpaleisen vullen.
Bertn
quote:
Originally posted by Miky
euhm ...

AANWEZIG !!!!

en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft..

ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ...

zie nu maar naar Antwerp is Burning ...

ok het is terug maar hoe ...

NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB...

al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin


zolang hij Mylo - drop the pressure maar draait, dan ben ik tevreden!!!!:eyes:
Devilex
quote:
Originally posted by Bertn
zolang hij Mylo - drop the pressure maar draait, dan ben ik tevreden!!!!:eyes:


En 7 Nations Army :crazy:
Progrez
Wie zou er zijn tijd verspillen aan Armin van Buuren anno 2008? Op hetzelfde moment is het, amper ne scheet verder, Montini Reunion.

Ik weet in elk geval wat te doen de 25e. En graag.
Antony
gij hebtem dan ook al in utrecht meegemaakt eh...












:p
Miky
quote:
Originally posted by Antony
Weer een geweldige aanwinst voort forum. Zelf ga ik ook, mr man... ni overdrijven eh. AIB was supergezellig. Zou het liever zo houden dan terug sportpaleisen vullen.


sorry ze maar ID&T heeft hier al veel naar de kl***n gedaan van events en overal fameusen afrip voor wa het eingelijk is.

zie nu in den tijd zoveeljaar Illusion in't sportpaleis .. da was 10€ en 15€ VIP

jah en als ge da vergelijkt me ID&T das 3x zoveel voor wa??? het was volledig het zelfde dus moete ni vragen wa die allemaal extra in hun zakken steken e die smeerl***n


en hoezo weer een goede aanwinst voor het forum???
kben niet bepaald nieuw ze heb alleen nog eens wa tijd gevonden :p:d
FredNova
tis allemaal de schuld van ID&T!







































:wtf:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Miky
sorry ze maar ID&T heeft hier al veel naar de kl***n gedaan van events en overal fameusen afrip voor wa het eingelijk is.

zie nu in den tijd zoveeljaar Illusion in't sportpaleis .. da was 10€ en 15€ VIP

jah en als ge da vergelijkt me ID&T das 3x zoveel voor wa??? het was volledig het zelfde dus moete ni vragen wa die allemaal extra in hun zakken steken e die smeerl***n


en hoezo weer een goede aanwinst voor het forum???
kben niet bepaald nieuw ze heb alleen nog eens wa tijd gevonden :p:d


Euhm Illusion was ook wel 20 euro hoor..
En die organisatie kunt ge niet vergelijken aangezien 's anderdaags ook Studio54 plaatsvond met dezelfde installaties, dus konden de kosten gedeeld worden..
De Geert
quote:
Originally posted by Miky
sorry ze maar ID&T heeft hier al veel naar de kl***n gedaan van events en overal fameusen afrip voor wa het eingelijk is.

zie nu in den tijd zoveeljaar Illusion in't sportpaleis .. da was 10€ en 15€ VIP

jah en als ge da vergelijkt me ID&T das 3x zoveel voor wa??? het was volledig het zelfde dus moete ni vragen wa die allemaal extra in hun zakken steken e die smeerl***n


Bij ID&T valt er dan ook wel meestal zo goed als niks op te merken aan de organisatie.
Illusion heeft bovendien zijn inkomsten tijdens het jaar ook, die het deels kan investeren in die verjaardagen in het sportpaleis om de naamsbekendheid (indien nodig) nog wat te vergroten. En er is inderdaad de gedeelde kost met Studio54.
En ze hebben bij ID&T zelf duidelijk toegegeven dat ze die vaste prijs hanteren om zo uit de populaire evenementen een (tijdelijke) winst te slaan, die ze dan kunnen gebruiken als investering om nieuwe initiatieven op te starten. Hoewel iedereen AIB als zalig beschouwde, ik denk niet dat ID&T daar veel winst heeft uitgeslagen, net als de eerste jaren Tomorrowland. En ge gaat mij nu toch niet zeggen dat € 65 daar veel is voor 2 dagen topdj's op 8 verschillende podia... Gaat dan nog maar een dagje naar Werchter ofzo voor hetzelfde geld (als dat nog lukt).

quote:
Originally posted by Antony
gij hebtem dan ook al in utrecht meegemaakt eh...


Strrrike! :p

Push2005
Haha; van zo'n grappige zaken kan een mens toch nooit genoeg krijgen :')
Gladius
gaat er nu wa volk van BETA?
omdat ik AIB al moest laten schieten, ga ik er deze keer toch bij zijn, hoewel iets minder enthousiast. Ik ga niet veel verwachten, dan kan altijd nog meevallen eh. Op 9 uur zal er wel iets tussen zitten dat me kan bekoren eh =)

rollcall:
-Gladius (+2)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement