return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
[25.10.2008] Armin Only @ Ethias Arena, Hasselt (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gladius
ohja, en weet er iemand of er een dj het 'voorprogramma' doet?
Antony
rollcall:
-Gladius (+2)
-Antony (+3)
De Geert
rollcall:
-Gladius (+2)
-Antony (+3)
-De Geert

en qua opwarmings-dj, doet Armin dat niet zelf vanachter zijn witte doek?

wel een meevaller dat het uur dan net verzet wordt, dus uurtje langer feesten!
BZRK
quote:
Originally posted by Gladius
ohja, en weet er iemand of er een dj het 'voorprogramma' doet?


Doet ie in feite zelf, draait achter doek wat van de rustiger plaatjes die ge meestal in het begin van elke ASOT hoort.
Xilver
Wa achterlijk gedoe is da eigenlijk, achter doek.
Jasperovitsj
Het nut daarvan ontgaat mij toch ook.


Misschien heeft Armin wel een identical handtwin!!1! :wtf:
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Misschien heeft Armin wel een identical handtwin!!1! :wtf:


Joey Van Buuren :toothless
Config
Das gewoon Tiësto jongens.. toch begrijpelijk dat Armin die vernedering wil voorkomen
FCB_Fanatic
rollcall:
-Gladius (+2)
-Antony (+3)
-De Geert
-FCB_Fanatic (+ nog volk :p)
Progrez
Ter herinnering:

Als het daar weer braafjes gedaan is om half zeven kunt ge altijd nog naar de allerlaatste avond in Montini komen.

Waag uw kans want vanaf volgende week staat er een supermarkt op.

22.00 - 23.00 : TC BRAIN
23.00 - 00.00 : TOFKE
00.00 - 01.00 : BOUNTYHUNTER
01.00 - 02.00 : DEG
02.00 - 02.30 : DANNY CASSEAU (exclusive live oldschool acid set)
02.30 - 04.00 : FRANKY JONES
04.00 - 05.00 : REDHEAD
05.00 - 05.30 : JONES & STEPHENSON (exclusive live oldschool rave set)
05.30 - 07.00 : FRANK ZOLEX
07.00 - 08.30 : G-FORCE
08.30 - 09.00 : FRANKY JONES (franky's montini grand finale mix)


rollcall:
-Gladius (+2)
-Antony (+3)
-De Geert
-FCB_Fanatic (+ nog volk )

minus progrez

= ?

Zjokke1977
In de mailing staat dat er nog tickets aan de deur te verkrijgen zijn.
De kans zit er dus nog in dat ik ook nog afkom
Devilex
quote:
Originally posted by Zjokke1977
In de mailing staat dat er nog tickets aan de deur te verkrijgen zijn.
De kans zit er dus nog in dat ik ook nog afkom


Zijt ge da zeker? Zou anders wel een ver nutteloos reisje zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement