|
Inbreker.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
tis inderdaad ontzettend kut, en weet je wat t ergste is?
dat onze vriendjes van de politie weer lekker studentjes aan het naaien zijn die zonder licht rijden (niets dan respect, maar misschien is het tijd dat ze hun prioriteiten eens verleggen...) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by total woot
tis inderdaad ontzettend kut, en weet je wat t ergste is?
dat onze vriendjes van de politie weer lekker studentjes aan het naaien zijn die zonder licht rijden (niets dan respect, maar misschien is het tijd dat ze hun prioriteiten eens verleggen...) |
nou wil ik nie raar gaan doen maar dit vin ik dus onzin..
het aantal verkeersdoden per jaar is hoog! zonder licht rijden is hiervan misschien wel een van de belangrijkste redenen voor, ik rij meestal ook zonder licht maar mijn zus die dus auto rijdt zegt iedere keer weer dat het echt nie te zien is voor een automobilist als je geen licht aan heb..
ten tweede zijn dingen zoals met snuggle is overkomen moeilijker voor de politie tegen te gaan.. dan kun je beter net zoals snuggle zelf zei iets voorzichtiger zijn en je deur gewoon altijd dicht houden.. |
|
|
| franzelare |
dat is echt klote!! ik had er wel van gehoord dat ze veel last van insluipers hebben op de camups in utrecht maar in enschede had ik er nog weinig van gehoord!
allemaal sterkte daar!!! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou wil ik nie raar gaan doen maar dit vin ik dus onzin..
het aantal verkeersdoden per jaar is hoog! zonder licht rijden is hiervan misschien wel een van de belangrijkste redenen voor, ik rij meestal ook zonder licht maar mijn zus die dus auto rijdt zegt iedere keer weer dat het echt nie te zien is voor een automobilist als je geen licht aan heb..
ten tweede zijn dingen zoals met snuggle is overkomen moeilijker voor de politie tegen te gaan.. dan kun je beter net zoals snuggle zelf zei iets voorzichtiger zijn en je deur gewoon altijd dicht houden.. |
Ik praat het rijden zonder licht ook niet goed, maar wat wel opvalt is dat er hier (groningen) 3 a 4 keer per jaar een grote controle wordt gehouden en weet je wat het grappige is? het zijn ALTIJD dezelfde weken.
dan krijg ik de indruk dat het niet gaat om onze veiligheid, maar om het feit dat oom agent aan het einde van het kwartaal nog niet genoeg bonnetjes heeft uitgeschreven, DAAR erger ik me kapot aan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik praat het rijden zonder licht ook niet goed, maar wat wel opvalt is dat er hier (groningen) 3 a 4 keer per jaar een grote controle wordt gehouden en weet je wat het grappige is? het zijn ALTIJD dezelfde weken.
dan krijg ik de indruk dat het niet gaat om onze veiligheid, maar om het feit dat oom agent aan het einde van het kwartaal nog niet genoeg bonnetjes heeft uitgeschreven, DAAR erger ik me kapot aan. |
man wat zeur je, maak niet uit wanneer het is, het gaat juist om de veiligheid! beetje dom om te zeggen........
De politie moet ook gestructureerd te werk gaan dus hebben ze vast een planning waarin jaarlijkse dingen staan genoteerd....
En natuurlijk is het kut dat de politie bonnen uit schrijft....en iedereen heeft er de schurft hekel aan.
Iedereen die een bon krijgt zegt "kan je geen boeven vangen" of "hebben julliede staatkas nog niet vol genoeg"..........en ze pakken iedereen, niet specifielk studenten...allemaal bull wat ej zegt.......gewoon licht op je fiets doen.....heb je ook geen bon en is de kans minder dat je geschept word......
En als je geschept wordt en je heb je licht niet aan......dan zit je te zeiken tegen jezelf dat je je licht maar beter had aan kunne doen.
Geef mij liever maar een bon dan dat ik in een rolstoel kom of onder de panne lig....enee, daar heb je geen licht nodig....... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by total woot
tis inderdaad ontzettend kut, en weet je wat t ergste is?
dat onze vriendjes van de politie weer lekker studentjes aan het naaien zijn die zonder licht rijden (niets dan respect, maar misschien is het tijd dat ze hun prioriteiten eens verleggen...) |
Helemaal mee eens. Ik kan binnenkort ook weer een boete verwachten van de politie wegens 'wildplassen'.
Tada, weer €37,- :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Helemaal mee eens. Ik kan binnenkort ook weer een boete verwachten van de politie wegens 'wildplassen'.
Tada, weer €37,- :whip: |
petrus staat te pissen en kijkt omhoog.
"Wat zijn we aan het doen meneer?"
"uhmm, Ik ben profeet en ik zegen deze boom"
"ach meneer, dan zegen ik u met een bonnetje"
:p
Als ze je pakken met wildplassen is echt un-phat....ik werdt ook een keertje gepakt...ik schaamde me wel en maten van me lachten me dik uit, die stonden 2o meter achter die wouten..echt slecht..maar het was het meer dan waard :D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik praat het rijden zonder licht ook niet goed, maar wat wel opvalt is dat er hier (groningen) 3 a 4 keer per jaar een grote controle wordt gehouden en weet je wat het grappige is? het zijn ALTIJD dezelfde weken.
dan krijg ik de indruk dat het niet gaat om onze veiligheid, maar om het feit dat oom agent aan het einde van het kwartaal nog niet genoeg bonnetjes heeft uitgeschreven, DAAR erger ik me kapot aan. |
whehehehe ik heb nog nooit een bekeuring gehad hier in groningen, ondanks mijn toch wel vrij asociale fietsgedrag hier in de stad:D
maar goed dit gaat weer off-topic... |
|
|
| TranceFool |
| whaha bekeuring voor wildplassen is wel het ergste wat je kan overkomen :D:D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by New Wave
man wat zeur je, maak niet uit wanneer het is, het gaat juist om de veiligheid! |
jij vindt dat ik zeur?
dit is het geval:
-ik ben met mijn 15 (VIJFTIENDE!) fiets bezig in 2 1/2 jaar
-als ik op het politiebureau zeg dat mijn fiets constant voor mijn deur wordt weggejat (en die van mijn huisgenoten ook) krijg ik te horen dat ik betere sloten moet kopen)
-ik heb al 2 sloten a 25,- euro per stuk op mijn fiets zitten.
-ik kan om de 3 maanden een nieuwe fiets kopen.
-als ik door rood licht rijdt terwijl er in geen velden of wegen een auto te bekennen is krijg ik een boete.
Samenvattend: ik moet 400,- euro per jaar betalen om te kunnen fietsen en het enige dat de politie eraan doet is mij een onzinnige boete eroverheen geven.
IK ZEUR??????
man, ga fietsen stelen!
grtzz
WooT |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
jij vindt dat ik zeur?
dit is het geval:
-ik ben met mijn 15 (VIJFTIENDE!) fiets bezig in 2 1/2 jaar
-als ik op het politiebureau zeg dat mijn fiets constant voor mijn deur wordt weggejat (en die van mijn huisgenoten ook) krijg ik te horen dat ik betere sloten moet kopen)
-ik heb al 2 sloten a 25,- euro per stuk op mijn fiets zitten.
-ik kan om de 3 maanden een nieuwe fiets kopen.
-als ik door rood licht rijdt terwijl er in geen velden of wegen een auto te bekennen is krijg ik een boete.
Samenvattend: ik moet 400,- euro per jaar betalen om te kunnen fietsen en het enige dat de politie eraan doet is mij een onzinnige boete eroverheen geven.
IK ZEUR??????
man, ga fietsen stelen!
grtzz
WooT |
Ja je zeurt.....de politie is er om te controleren....en ze kunnen niet alles....hoe graag je dat ook wilt...duzzz..kan je wel zeggen dat het zakkevullers zijn maar...maar de doen controles met een rede.....en je fiets beveiligen is je eigen zaak, deed ik geen uitspraak over, heb je zelf in de hand......mijn fiets is ook gejat..maar als je meer eist van die wouten dan ze kunnen zit je inderdaad te zeuren ja....
mzzl |
|
|
| Optimus |
| ik zou een fiets terugpikken als je zovelfietsen hebt gehad... |
|
|
|
|