|
Inbreker.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
En als je wilt dat de politie niet constant in de negatieve publiciteit is dan moet je programma's als: 112 weekend en Wielklem en Co afschaffen (al vind ik die blonde van W&co toch wel eeeehhh tsja hoe zeg ik dat... als je het programma ken dan weeet je wat ik bedooeel).
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT een onzin weer........dit programma verteld wat hun werkzaamheden zijn....ze gaan criminelen achterna, helpen bij afzetting van ongelukken, technische recerche van de politie zorgt voor een onderzoek, ze leiden het verkeer om.....ze pakken mensen die in overtreding zijn...helemaal NIETS negatiefs aan....juist positief...
Wielklem en CO, die mensne moet er voor zorgen dat de straten van amsterdam toegankelijk blijven, anders gaat iedere randdebiel zijn/haar auto neerzetten en dan zit iedereen weer op de politie te kankeren dat ze de straten eens toegankelijk moeten maken.....wie en eovertreding begaat moet gestraft worden, PUNT UIT...helemaal niets negatiefs met die programma's.
Het zijn juist die teringlijers die ZONDER LICHT OP HUN FIETS RIJDEN ( :p ) er voor zorgen dat deze programma's bestaan!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by New Wave
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT een onzin weer........dit programma verteld wat hun werkzaamheden zijn....ze gaan criminelen achterna, helpen bij afzetting van ongelukken, technische recerche van de politie zorgt voor een onderzoek, ze leiden het verkeer om.....ze pakken mensen die in overtreding zijn...helemaal NIETS negatiefs aan....juist positief...
Wielklem en CO, die mensne moet er voor zorgen dat de straten van amsterdam toegankelijk blijven, anders gaat iedere randdebiel zijn/haar auto neerzetten en dan zit iedereen weer op de politie te kankeren dat ze de straten eens toegankelijk moeten maken.....wie en eovertreding begaat moet gestraft worden, PUNT UIT...helemaal niets negatiefs met die programma's.
|
helemaal mee eens!!
| quote: |
Het zijn juist die teringlijers die ZONDER LICHT OP HUN FIETS RIJDEN ( :p ) er voor zorgen dat deze programma's bestaan!! |
nou nou nou... kan het wat minder :eek: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
eeehm nee ik snap het inderdaad niet geloof ik,
als het grootste gedeelte van de taak van de politie bestaat uit repressie van misdaden, dan ben ik waarschijnlijk een achterlijke mongool, maar als ze aan PREventie zouden doen dat is er toch veel minder REpressie nodig? |
Deels heb je gelijk, maar de politie is er niet voor opgeleid om zoveel aan preventie te doen. Zoals ik al zei; daar zijn veelal andere instaties voor. De politie heeft vooral een repressieve taak.
Maar idd; meer preventie is minder repressie.
| quote: |
En als je wilt dat de politie niet constant in de negatieve publiciteit is dan moet je programma's als: 112 weekend en Wielklem en Co afschaffen (al vind ik die blonde van W&co toch wel eeeehhh tsja hoe zeg ik dat... als je het programma ken dan weeet je wat ik bedooeel). |
Nah, deels met je eens, deels niet. New_Wave heeft ook wel gelijk, maar toch is het zo dat de politie daar af en toe wel slecht afkomt.
En trouwens: de parkeerwacht is nu dacht ik een geprivatiseerde dienst van de Amsterdamse gemeente, wat niet meer onder de politie valt.
| quote: |
En Snuggle: ik ben het wel redelijk met je eens, maar ik wordt er scheitziek van dat ik constant een nieuwe fiets moet regelen (ik kom uit een dorp waar je je fiets niet eens op slot hoeft te zetten) snappie?
|
Ja daar heb je gelijk in. Moet je je fiets een keer KNAL geel spuiten, zodattie vet herkenbaar is.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| total woot |
mn vorige was fel blauw, maareeeh het probleem hier is dat iedereen zo denkt (er zijn meer gekleurde fietsen dan normale)
en New Wave: met W&co bedoel ik alleen dat ze een iets minder infantiel persoon op tv zo'n dienst laten vertegenwoordigen, ik doe echt mn best maar iedere keer dat ik dat wijf zie schiet ik in de lach, hoe kun je haar nou serieus nemen?
enne ik heb mn licht net gerepareerd.:D :D :D
greetz
WooT |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
enne ik heb mn licht net gerepareerd.:D :D :D
|
IIIIIII LOVE YA MAN!!!!!!!!!!!!!
:D
Nu nog effe je remmen :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nu nog effe je remmen :p |
das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie.. |
Wat doet je broer in Enschede??
Enschede sucks man :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat doet je broer in Enschede??
Enschede sucks man :) |
uuh studeren, technische natuurkunde als ik het goed heb.. jaa koppie koppie! :D
maar hij zit nu in brussel of zo iig in belgie voor onderzoek etc.. bal bla bla |
|
|
| New Wave |
OKEEEEDAN
Iedereen heeft zijn licht gemaakt...zijn fietsjes op slot gezet en zijn zijwieltjes opgeborgen...back to topic.
Snuggle, wat zijn de nieuwste ontwikkeling in de zaak 'Matenweg'?
Hebben ze die zwarte teringlijer al te pakken?
Is het AZC al gebombardeerd?
Hoe is het met het meidje? Ik hoop al stukke beter!
mzzl! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie.. |
klaag toch niet man...
dat is nog lang niet zo erg als je boven aan de helling door de remmen trapt (wat mij dus een keer gebeurt is, stomme huurfietsen) en je vind je eigen onderaan achter een eiken hek in een weiland weer...:whip: :eyes:
bij de weg: woot, zo vaak gejat en niemand die het gezien heb?? als ik zie dat mijn of mijn maats fiets gejat word dan vallen er geheid klappen namelijk...en zo vaak als bij jullie... medunkt (of soepie teveel :p )
overigens hou ik me verder uit de politie goed/slecht discussie... het lijkt alleen vaak dat ze de taken een beetje slecht verdelen (als ze weer in de berm staan met hun astraatje met size xxl mistlampen) en andere dingetjes waar ze nooit wat aan doen... ow wacht, ik meng me erin, vergeet het bovenstaande.. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik heb laatst een neger op heterdaad betrapt van het stelen van mijn fiets :D Ik heb m een lesje moraal gegeven en toen mocht ik de fiets weer terughebben :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
OKEEEEDAN
Iedereen heeft zijn licht gemaakt...zijn fietsjes op slot gezet en zijn zijwieltjes opgeborgen...back to topic.
Snuggle, wat zijn de nieuwste ontwikkeling in de zaak 'Matenweg'?
Hebben ze die zwarte teringlijer al te pakken?
Is het AZC al gebombardeerd?
Hoe is het met het meidje? Ik hoop al stukke beter!
mzzl! |
Weinig nieuws verder. Er zijn nog een paar keer wat voorvallen geweest dat er mensen (weer wat negers) gesignaleerd zijn door mensen uit de buurt, maar verder weinig. De politie en de campuswacht hier zijn er mee bezig. Het lijkt er niet op dat die lui er mee stoppen, dus ik neem aan dat ze binnekort wel een keer gepakt worden. De politie was er flink mee bezig en ze hadden wel wat vermoedelijke daders. Ik ben benieuwd.......
Ik laat het jullie wel weten als er wat is.
Miss P.: dan ben jij 1 van de lucky few :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|