return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
תגידו לי מזל טוב :)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
סוף כל סוף
אחרי שנדדתי ממועדון למועדון
סיכמתי עם הבעלים של מועדון חדש בבאר שבע בשם
The Tube
על רזידנטיות בליין המסיבות האלקטרוניות :)


מילה שלי, הם לא יתחרטו
והיום הרזידנט שלו דיבר איתי בטלפון ואמר לי שהוא מחכה בקוצר רוח לראות מה אני יעשה שם לאנשים :)

ו.......... זהו :)


עכשיו כל מה שנשאר לעשות הוא להחזיק אצבעות שאני לא יפשל בבסיס ועל הפישולים אני יחטוף שבת :D
Dj Moriano
מזל טוב ובהצלחה אחי....
eXeTik
באמת מזל טוב :gsmile:
oDrori
בשיא ההצלחה אחי זה מגיע לך!
DjChook
בהצלחה
אני בטוח שתעשה את זה טוב
Dj-2TaLL
זה לא כזה טוב...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
חחחחחחחחחחחחח
בהצלחה!!!:haha: :haha: :haha:
Segev
מזל טוב אח שלי עכשיו תביא לנו סטים מפציצים בקצב?
arik
מזל טוב!!!!!!!
אני לא רואה סיבה שלא תרקיד את האנשים
!!!
MoSH_MaN
ואללה שיחקת אותה!!!!

מזל"ט!!! :toocool: :gsmile: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :happy2: :thepirate
nimrod levi
מזל טוב ובהצלחה...
אני מבין שעכשיו יהיו עוד סטים להורדה
:tongue2 :tongue2 :tongue2

DJ-Kreing^^
בהצלחה

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
NeMeSiS1234
וואווווווווווווווווווווו איזה יופי אחי
באמת מזל טוב
מקווה שהכל יילך כמו שצריך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement