|
תגידו לי מזל טוב :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
סבבות לגויבות!!!!!!!!
:wtf:
מגיע לך אחי, שיהיה לך בהצלחה, ותשים גם טראקים שלך לפעמים, |
|
|
| Gil Shwarts |
זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות
אני הולך להכניס קטעים שלי מדי פעם כדי שאנשים יתחילו לשים לב אליהם...
ובעוד שבועיים יש לי פגישה עם חבר שלי שסוף סוף נמצא בארץ
והוא הולך להזרים טראקים שלי לסצנה תחת הלייבל שלו :)
בכל אופן
תודה לכל אלו שהגיבו.
בקשר לזה שיותר סטים שלי יהיו פה זה לא בהכרח נכון כי אני מעלה רק סטים טובים.
היום לדוגמא אני הולך לנגן במסיבת הפתיחה של המועדון הזה והסט הולך להיות פגיז רצח
אז... כנראה שזה יהיה זמין בקרוב אבל לא כל שבוע. |
|
|
| dj trinity |
| סחטיין מזל טוב!:happy2: |
|
|
| Agent-Fire |
כל הכבוד!
ובהצלחה !! |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בקשר לזה שיותר סטים שלי יהיו פה זה לא בהכרח נכון כי אני מעלה רק סטים טובים.
היום לדוגמא אני הולך לנגן במסיבת הפתיחה של המועדון הזה והסט הולך להיות פגיז רצח
|
בהצלחה היום בערב ועם אתה אומר שכל הסטים את הטובים אתה מעלה אז למה אתה לא מעלה את כולם?
:) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי שיחקת אותה בענק!!! מזל טוב!!!
ושגב... זה לוקח זמן להעלות את הסטים וכל זה ואם זה לא סט משהו אז מה הקטע בלהעלות?
שיהיה בהצלחה היום בערב גיל |
|
|
| Segev |
| כן אני יודע רק צחקתי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בעוד שבועיים יש לי פגישה עם חבר שלי שסוף סוף נמצא בארץ
והוא הולך להזרים טראקים שלי לסצנה תחת הלייבל שלו :)
|
פלמינג =)
סתם, בצחוק אחי |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות
אני הולך להכניס קטעים שלי מדי פעם כדי שאנשים יתחילו לשים לב אליהם...
ובעוד שבועיים יש לי פגישה עם חבר שלי שסוף סוף נמצא בארץ
והוא הולך להזרים טראקים שלי לסצנה תחת הלייבל שלו :)
|
חברים במקומות גבוהים זה יעני אחלה פרוטקציות...
ספר לנו מי האיש... |
|
|
| Gil Shwarts |
אילן גוזל
אחד מבעלי סוכנות התקליטנים
Fat Cat Productions. |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחח
לא הייתי פה יומיים ואתה כבר מקבל רזידנט...
מזל טוב, ובהצלחה! |
|
|
|
|