|
Fest-undersökning
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Kunde vara läge att kolla intresse... svårt att få överblick över vilka som är sugna om man läser fest-tråden |
|
|
| Ravesquad |
| Stockholms-maffian har sagt sitt:toocool: |
|
|
| mindshooter |
Hmm ok då är det bara till att fixa lokal i sthlm då.
Det verkar iofs bli svårt |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hmm ok då är det bara till att fixa lokal i sthlm då.
Det verkar iofs bli svårt |
ingenting e omöjligt ;)
kan ge mig ut å kolla lite så blire fler som letar :)
[edit] kan man inte hyra en fritidsgård.....ja menar vi verkar ju inte bli mer än 30-40 pers...kanxke lite mer om folk tar med sig polare å sånt...
fritidsgårdar har ofta ljudsystem å dj-utrustning (iaf här ute på ekerö)
fast de kanske inte vill att man ska servera alkohol i deras lokaler??
aja kan ju ha i åtanke kanske :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
ingenting e omöjligt ;)
kan ge mig ut å kolla lite så blire fler som letar :)
[edit] kan man inte hyra en fritidsgård.....ja menar vi verkar ju inte bli mer än 30-40 pers...kanxke lite mer om folk tar med sig polare å sånt...
fritidsgårdar har ofta ljudsystem å dj-utrustning (iaf här ute på ekerö)
fast de kanske inte vill att man ska servera alkohol i deras lokaler??
aja kan ju ha i åtanke kanske :) |
näh tror inte att dom vill ha alkohol där....sen vill dom säkert att alla ungdomar ska vara välkommna och sånt.... Jag tänkte på skolans idrottshall den har fett ljudsystem men den kan bli andra problem |
|
|
| AnD |
hmm... tänkte bara ta upp det här med dj...
finns ju massa djs här på svenska sektionen som säkert skulle vara skitsugna på o spela (jag bland annat).... så om det är flera här som kan/vill ställa upp o spinna så slipper man låta "någon annan" göra det :happy2:
eller?
fast det är ju som sagt en av de minnsta bekymmren, eller? :tongue2 |
|
|
| mindshooter |
| Japp finns nog många som vill spela.....så får alla ta med sig vinyl och skivor som dom kan spela så vi har sjyst musik :) |
|
|
| Vizay |
| men om man kör under sommarn så kanske de e lugnt....här e iaf fritidsgården stängd på sommarn....man kan ju forska i saken iaf :) |
|
|
| reveal |
känns som om festen ska läggas i sthlm med tanke på resultatet av omröstningen ;)
skönt för mig, då behöver jag inte ta reda på nåt om amnesia :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag kan haka vart den än är, om folk kan ta sig hit så kan jag ta mig dit... Även om jag skulle föredra sthlm...
C-ya...
ps. Dra till Pitch nu i dagarna, dom har rea på äldre vinyl, vet inte vad som kan hittas men det kanske kan va värt tt försök, 20 spänn för en vinyl ds. |
|
|
|
|