return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Fest-undersökning
View this Thread in Original format
reveal
Kunde vara läge att kolla intresse... svårt att få överblick över vilka som är sugna om man läser fest-tråden
doter
o8 PoWeR!
Gaby
08
Ravesquad
Stockholms-maffian har sagt sitt:toocool:
mindshooter
Hmm ok då är det bara till att fixa lokal i sthlm då.
Det verkar iofs bli svårt
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Hmm ok då är det bara till att fixa lokal i sthlm då.
Det verkar iofs bli svårt


ingenting e omöjligt ;)

kan ge mig ut å kolla lite så blire fler som letar :)

[edit] kan man inte hyra en fritidsgård.....ja menar vi verkar ju inte bli mer än 30-40 pers...kanxke lite mer om folk tar med sig polare å sånt...

fritidsgårdar har ofta ljudsystem å dj-utrustning (iaf här ute på ekerö)
fast de kanske inte vill att man ska servera alkohol i deras lokaler??

aja kan ju ha i åtanke kanske :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay


ingenting e omöjligt ;)

kan ge mig ut å kolla lite så blire fler som letar :)

[edit] kan man inte hyra en fritidsgård.....ja menar vi verkar ju inte bli mer än 30-40 pers...kanxke lite mer om folk tar med sig polare å sånt...

fritidsgårdar har ofta ljudsystem å dj-utrustning (iaf här ute på ekerö)
fast de kanske inte vill att man ska servera alkohol i deras lokaler??

aja kan ju ha i åtanke kanske :)


näh tror inte att dom vill ha alkohol där....sen vill dom säkert att alla ungdomar ska vara välkommna och sånt.... Jag tänkte på skolans idrottshall den har fett ljudsystem men den kan bli andra problem
AnD
hmm... tänkte bara ta upp det här med dj...
finns ju massa djs här på svenska sektionen som säkert skulle vara skitsugna på o spela (jag bland annat).... så om det är flera här som kan/vill ställa upp o spinna så slipper man låta "någon annan" göra det :happy2:
eller?
fast det är ju som sagt en av de minnsta bekymmren, eller? :tongue2
mindshooter
Japp finns nog många som vill spela.....så får alla ta med sig vinyl och skivor som dom kan spela så vi har sjyst musik :)
Vizay
men om man kör under sommarn så kanske de e lugnt....här e iaf fritidsgården stängd på sommarn....man kan ju forska i saken iaf :)

reveal
känns som om festen ska läggas i sthlm med tanke på resultatet av omröstningen ;)
skönt för mig, då behöver jag inte ta reda på nåt om amnesia :cool:
SteveTranz4ever
Jag kan haka vart den än är, om folk kan ta sig hit så kan jag ta mig dit... Även om jag skulle föredra sthlm...

C-ya...

ps. Dra till Pitch nu i dagarna, dom har rea på äldre vinyl, vet inte vad som kan hittas men det kanske kan va värt tt försök, 20 spänn för en vinyl ds.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement