|
אם עוד לא היה ברור לכם שזה הטראק הישראלי הכי טוב אי פעם אז בבקשה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| אני מניח שאפשר להגיד את זה ככה... טוב זה דבר אישי... מצליח זה יותר מוחלט אני מניח... |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by oDrori
נ.ב. אודי חשבתי לנסות לזכות בז אבל אם אתה אומר שאפשר להשיג חדש בזול... את יכול למכור לי אחד? |
תזמין ב
juno
זול :toothless |
|
|
| Dj Moriano |
זה נמכר ב130 שקל....
אתם קולטים מאה שלושים לא הגזמה??!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
אם מישהו אני מוכר אני נותן 80 שקל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שיר גדול!!
וגם
VOYAGE |
ראסמי! |
|
|
| Scorchio |
הטראק הישארלי הכי ראוי שנכתב אי פעם הוא ללא ספק
Yahel - Open Your Mind |
|
|
| DJ-Energy |
לפי דעתי
הטראק הכי טוב והכי נמכר שאי פעם ישראלי הפיק היה
yahel - voyage
שאני בטוח שמכרו עותק שלו בהרבה יותר מ110 שקל.... |
|
|
| DjChook |
תשמעו שניהם נוגנו ע"י הדיג'יים הטובים ביותר אז אני לא יודע איך משווים
אני יותר אהבתי את מור + מור |
|
|
| yahel222 |
אתמול הייתי בטיאלוי דיג'יי יהל היה הביא סט משובח !!
ובאמת כל הטראקים האלה פצצצות
אבל אסור לשכוח את
Infected Mushroom - Bust A Move
שזה פשוט גאונייייייייי
ובכלל כל הטראקים שלהם אני אוהב
במיוחד את הדיסק קלאסיקל מאשרום |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
אבל אסור לשכוח את
Infected Mushroom - Bust A Move
שזה פשוט גאונייייייייי
ובכלל כל הטראקים שלהם אני אוהב
במיוחד את הדיסק קלאסיקל מאשרום |
צודק
באמת אומנות |
|
|
| DJ-Energy |
| אמרו לי דווקא שיהל מתקלט מעפן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אמרו לי דווקא שיהל מתקלט מעפן |
עם קומפקטים
ודיסקים צרובים |
|
|
| Scorchio |
הוא עובד גם עם פטיפונים
אבל האפס רושם פיץ' כדי למקסס |
|
|
|
|