return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אם עוד לא היה ברור לכם שזה הטראק הישראלי הכי טוב אי פעם אז בבקשה (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
אני מניח שאפשר להגיד את זה ככה... טוב זה דבר אישי... מצליח זה יותר מוחלט אני מניח...
eran
quote:
Originally posted by oDrori

נ.ב. אודי חשבתי לנסות לזכות בז אבל אם אתה אומר שאפשר להשיג חדש בזול... את יכול למכור לי אחד?


תזמין ב
juno

זול :toothless
Dj Moriano
זה נמכר ב130 שקל....

אתם קולטים מאה שלושים לא הגזמה??!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


אם מישהו אני מוכר אני נותן 80 שקל
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שיר גדול!!
וגם
VOYAGE


ראסמי!
Scorchio
הטראק הישארלי הכי ראוי שנכתב אי פעם הוא ללא ספק
Yahel - Open Your Mind
DJ-Energy
לפי דעתי
הטראק הכי טוב והכי נמכר שאי פעם ישראלי הפיק היה
yahel - voyage
שאני בטוח שמכרו עותק שלו בהרבה יותר מ110 שקל....
DjChook
תשמעו שניהם נוגנו ע"י הדיג'יים הטובים ביותר אז אני לא יודע איך משווים

אני יותר אהבתי את מור + מור
yahel222
אתמול הייתי בטיאלוי דיג'יי יהל היה הביא סט משובח !!
ובאמת כל הטראקים האלה פצצצות

אבל אסור לשכוח את
Infected Mushroom - Bust A Move
שזה פשוט גאונייייייייי
ובכלל כל הטראקים שלהם אני אוהב
במיוחד את הדיסק קלאסיקל מאשרום
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222

אבל אסור לשכוח את
Infected Mushroom - Bust A Move
שזה פשוט גאונייייייייי
ובכלל כל הטראקים שלהם אני אוהב
במיוחד את הדיסק קלאסיקל מאשרום


צודק
באמת אומנות
DJ-Energy
אמרו לי דווקא שיהל מתקלט מעפן

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אמרו לי דווקא שיהל מתקלט מעפן


עם קומפקטים

ודיסקים צרובים
Scorchio
הוא עובד גם עם פטיפונים
אבל האפס רושם פיץ' כדי למקסס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement