|
אם עוד לא היה ברור לכם שזה הטראק הישראלי הכי טוב אי פעם אז בבקשה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eran |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עם קומפקטים
ודיסקים צרובים |
בקשר לקומפקטים.. זה לא הופך די.ג'יי לרע.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eran
בקשר לקומפקטים.. זה לא הופך די.ג'יי לרע.. |
נו בסדר....
מילא ככה אבל עם צרובים
ואחר כך שלא יבוא אלינו בטענות |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נו בסדר....
מילא ככה אבל עם צרובים
ואחר כך שלא יבוא אלינו בטענות |
מוש צודק בקשר של הצרובים
אני גם חושב שתקלוט עם קומפקטים לא הופך אותך לדיי גיי רע או פחות טוב
אבל קל הקטע שאומנים גדולים משתמשים בדיסקים צרובים מילה דיסקים רגילים
ואחרי זה מתלוננים על זכויות יוצר וכל החרא הזה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי
הטראק הכי טוב והכי נמכר שאי פעם ישראלי הפיק היה
yahel - voyage
שאני בטוח שמכרו עותק שלו בהרבה יותר מ110 שקל.... |
גם אני חושב...
טיאסטו גם עשה לזה רימייק והוא עדיין מנגן את זה לפעמים...
גם את מור אנד מור הוא ניגן ב
TE2000 |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גם אני חושב...
טיאסטו גם עשה לזה רימייק והוא עדיין מנגן את זה לפעמים...
גם את מור אנד מור הוא ניגן ב
TE2000 |
כן זה הפעם היחידה ששמעתי אותו מנגן ת'טראק הזה
לפי דעתי הוא היה צריך גם לנגן אותו בסט של ה9 שעות שלו ב
dutch dimension
אנשים היו משתגעים! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן זה הפעם היחידה ששמעתי אותו מנגן ת'טראק הזה
לפי דעתי הוא היה צריך גם לנגן אותו בסט של ה9 שעות שלו ב
dutch dimension
אנשים היו משתגעים! |
כל נכון
MORE AND MORE
זה יותר בשביל לרקוד די חזק
אני זוכר את ימי בליס האדירים
ממש אחד מהמועדונים שהכי אהבתי אם לא האהוב עלי
היה בפיתוח
היה מקום אדיר...אבל סגרו אותו ועשו מסיבה אחת של בליס קיץ בחוץ
ביום של הפיגוע בדולפנריום
בקיצור
Voyage
יותר מתאים לאירופאים
שיר יותר "רוחני" כזה
שיר שםוט לשמוע את המלודיה זה ענק....
אבל ברגע של אטרף במסיבה
MORE AND MORE BABY!
הגיראס בלי המילים יותר טובה אבל עם המילים נראה לי יותר אדיר לרקוד |
|
|
| oDrori |
כן הבילד הראשון פשוט גאוני, מתי בפעם האחרונה שמעתם בילד כזה אדיר שנותן לך לפעמים צמרמורת ויש כזה שיא הציפייה- בלי ברייק? זה מזה אדיר
הכל מקרה בקשר ליהל, באמץ שלתקלט עם צרובים זה בושה לדיג'יי במעמד שלו שגם יש לו את הכסף להוציא 500 שקל על איזה אוסף מאפן רק בשביל לנגן ממנו שיר אחד. ואם הוא באמת רושם פיטץ' כדי לתאם מהירויות אז איבדתי כל טיפת כבוד שייתכן ואי פעם הייתה לי אליו כי זה מראה שתפסו ממנו דיג'יי חזק רק בגלל ההפקות שלו וזה לא פייר כי יש כאן אנשים שיש להם יכולות יותר טובות והם לא מקבלים מזה כלום. הכל מקרה, הייתי איתו במסיבה אחת... הוא לא הרשים ובכלל עיצבן אותי כי שמו 4 פעמים את וויאז' במסיבה הזאת |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כל נכון
MORE AND MORE
זה יותר בשביל לרקוד די חזק
אני זוכר את ימי בליס האדירים
ממש אחד מהמועדונים שהכי אהבתי אם לא האהוב עלי
היה בפיתוח
היה מקום אדיר...אבל סגרו אותו ועשו מסיבה אחת של בליס קיץ בחוץ
ביום של הפיגוע בדולפנריום
בקיצור
Voyage
יותר מתאים לאירופאים
שיר יותר "רוחני" כזה
שיר שםוט לשמוע את המלודיה זה ענק....
אבל ברגע של אטרף במסיבה
MORE AND MORE BABY!
הגיראס בלי המילים יותר טובה אבל עם המילים נראה לי יותר אדיר לרקוד |
צודק ב100 %
אבל דבר אחד
שאתה שומע את המילים במסיבה
זה רק מוסיף לבילד אפ המושלם שיש לטראק הזה
שהיא אומרת
I JUST WANT MORE & MOREEEEEEEE
אתה מרגיש כאילו אתה עוד שניה גומר
:tongue3 |
|
|
| Hell_Copter |
אני זוכר שנה שעברה בפורים הייתי בעמק 51
ופתאום שמו את מור אנד מור... וכולם התחילו להשתגע
היה משהו ממש סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
צודק ב100 %
אבל דבר אחד
שאתה שומע את המילים במסיבה
זה רק מוסיף לבילד אפ המושלם שיש לטראק הזה
שהיא אומרת
I JUST WANT MORE & MOREEEEEEEE
אתה מרגיש כאילו אתה עוד שניה גומר
:tongue3 |
נראה לי אתה גומר לבד.....:nervous: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נראה לי אתה גומר לבד.....:nervous: |
יו בנאדם אתה כזה לחוץ
כל הזמן אתה ככה
לא יכול לקחת כלום בצחוק
זה משגע אותי |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעו
אין הרבה שירים שעושים לי את זה כמו שאומרים
יש את הקטע של
I JUST WANT MORE AND MORE
יש את העליה של
CARTE BLANCHE
יש את הפתיחה של
CLUB BIZZARE- SCOT
ממש הפתיחה, הטראק עצמו חמוד אבל הפתיחה אדירה
והגדול מכולם
גירסת הווקל של
L'EZPERANSA
שלמרות שהיא הרבה פחות לריקוד וגם ממש לא משהו
הקטע של הווקלז בספרדית אני חשוב שזה
ואז בבילד יש צעקה כזאת
O O O O O OOOOOOOOOOOOOOOOO
חחחח
משהו מטורף :)
WORKS EVERY TIME לאורגזמה |
|
|
|
|