return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אם עוד לא היה ברור לכם שזה הטראק הישראלי הכי טוב אי פעם אז בבקשה (pg. 3)
View this Thread in Original format
eran
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


עם קומפקטים

ודיסקים צרובים


בקשר לקומפקטים.. זה לא הופך די.ג'יי לרע..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eran


בקשר לקומפקטים.. זה לא הופך די.ג'יי לרע..



נו בסדר....
מילא ככה אבל עם צרובים
ואחר כך שלא יבוא אלינו בטענות
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



נו בסדר....
מילא ככה אבל עם צרובים
ואחר כך שלא יבוא אלינו בטענות


מוש צודק בקשר של הצרובים
אני גם חושב שתקלוט עם קומפקטים לא הופך אותך לדיי גיי רע או פחות טוב
אבל קל הקטע שאומנים גדולים משתמשים בדיסקים צרובים מילה דיסקים רגילים
ואחרי זה מתלוננים על זכויות יוצר וכל החרא הזה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי
הטראק הכי טוב והכי נמכר שאי פעם ישראלי הפיק היה
yahel - voyage
שאני בטוח שמכרו עותק שלו בהרבה יותר מ110 שקל....


גם אני חושב...

טיאסטו גם עשה לזה רימייק והוא עדיין מנגן את זה לפעמים...

גם את מור אנד מור הוא ניגן ב
TE2000
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


גם אני חושב...

טיאסטו גם עשה לזה רימייק והוא עדיין מנגן את זה לפעמים...

גם את מור אנד מור הוא ניגן ב
TE2000


כן זה הפעם היחידה ששמעתי אותו מנגן ת'טראק הזה
לפי דעתי הוא היה צריך גם לנגן אותו בסט של ה9 שעות שלו ב
dutch dimension
אנשים היו משתגעים!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


כן זה הפעם היחידה ששמעתי אותו מנגן ת'טראק הזה
לפי דעתי הוא היה צריך גם לנגן אותו בסט של ה9 שעות שלו ב
dutch dimension
אנשים היו משתגעים!


כל נכון


MORE AND MORE
זה יותר בשביל לרקוד די חזק
אני זוכר את ימי בליס האדירים
ממש אחד מהמועדונים שהכי אהבתי אם לא האהוב עלי
היה בפיתוח
היה מקום אדיר...אבל סגרו אותו ועשו מסיבה אחת של בליס קיץ בחוץ
ביום של הפיגוע בדולפנריום

בקיצור

Voyage
יותר מתאים לאירופאים
שיר יותר "רוחני" כזה
שיר שםוט לשמוע את המלודיה זה ענק....

אבל ברגע של אטרף במסיבה

MORE AND MORE BABY!
הגיראס בלי המילים יותר טובה אבל עם המילים נראה לי יותר אדיר לרקוד
oDrori
כן הבילד הראשון פשוט גאוני, מתי בפעם האחרונה שמעתם בילד כזה אדיר שנותן לך לפעמים צמרמורת ויש כזה שיא הציפייה- בלי ברייק? זה מזה אדיר


הכל מקרה בקשר ליהל, באמץ שלתקלט עם צרובים זה בושה לדיג'יי במעמד שלו שגם יש לו את הכסף להוציא 500 שקל על איזה אוסף מאפן רק בשביל לנגן ממנו שיר אחד. ואם הוא באמת רושם פיטץ' כדי לתאם מהירויות אז איבדתי כל טיפת כבוד שייתכן ואי פעם הייתה לי אליו כי זה מראה שתפסו ממנו דיג'יי חזק רק בגלל ההפקות שלו וזה לא פייר כי יש כאן אנשים שיש להם יכולות יותר טובות והם לא מקבלים מזה כלום. הכל מקרה, הייתי איתו במסיבה אחת... הוא לא הרשים ובכלל עיצבן אותי כי שמו 4 פעמים את וויאז' במסיבה הזאת
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


כל נכון


MORE AND MORE
זה יותר בשביל לרקוד די חזק
אני זוכר את ימי בליס האדירים
ממש אחד מהמועדונים שהכי אהבתי אם לא האהוב עלי
היה בפיתוח
היה מקום אדיר...אבל סגרו אותו ועשו מסיבה אחת של בליס קיץ בחוץ
ביום של הפיגוע בדולפנריום

בקיצור

Voyage
יותר מתאים לאירופאים
שיר יותר "רוחני" כזה
שיר שםוט לשמוע את המלודיה זה ענק....

אבל ברגע של אטרף במסיבה

MORE AND MORE BABY!
הגיראס בלי המילים יותר טובה אבל עם המילים נראה לי יותר אדיר לרקוד


צודק ב100 %
אבל דבר אחד
שאתה שומע את המילים במסיבה
זה רק מוסיף לבילד אפ המושלם שיש לטראק הזה
שהיא אומרת
I JUST WANT MORE & MOREEEEEEEE
אתה מרגיש כאילו אתה עוד שניה גומר
:tongue3
Hell_Copter
אני זוכר שנה שעברה בפורים הייתי בעמק 51
ופתאום שמו את מור אנד מור... וכולם התחילו להשתגע
היה משהו ממש סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


צודק ב100 %
אבל דבר אחד
שאתה שומע את המילים במסיבה
זה רק מוסיף לבילד אפ המושלם שיש לטראק הזה
שהיא אומרת
I JUST WANT MORE & MOREEEEEEEE
אתה מרגיש כאילו אתה עוד שניה גומר
:tongue3


נראה לי אתה גומר לבד.....:nervous:

DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


נראה לי אתה גומר לבד.....:nervous:


יו בנאדם אתה כזה לחוץ
כל הזמן אתה ככה
לא יכול לקחת כלום בצחוק
זה משגע אותי
DjChook
טוב תשמעו
אין הרבה שירים שעושים לי את זה כמו שאומרים

יש את הקטע של
I JUST WANT MORE AND MORE
יש את העליה של
CARTE BLANCHE
יש את הפתיחה של
CLUB BIZZARE- SCOT
ממש הפתיחה, הטראק עצמו חמוד אבל הפתיחה אדירה

והגדול מכולם
גירסת הווקל של
L'EZPERANSA
שלמרות שהיא הרבה פחות לריקוד וגם ממש לא משהו

הקטע של הווקלז בספרדית אני חשוב שזה
ואז בבילד יש צעקה כזאת

O O O O O OOOOOOOOOOOOOOOOO
חחחח

משהו מטורף :)

WORKS EVERY TIME לאורגזמה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement