|
Bart de Graaff overleden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Damn.... *STILTE*
GREETZ!! |
|
|
| Nook |
nou das weer lekker kut RIP
nook |
|
|
| ScuL |
inderdaad.. ik ben ook opgegroeid met die show van 'm.. B.O.O.S. op Ned2.. tsja
onverwacht was het niet echt, hij had het zwaar met zijn ziekte en alle daarbijkomende complicaties..
R.I.P. |
|
|
| basvh |
| vind het erg kut, vooral die sketches die deed waren altijd lachen, vooral met die weerman met chiel de la torette ziekte, presentator die enorm stotterde. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basvh
vind het erg kut, vooral die sketches die deed waren altijd lachen, vooral met die weerman met chiel de la torette ziekte, presentator die enorm stotterde. |
gilles de la tourette
scheldend. |
|
|
| SnuggLe |
Idd, die weerman met Gilles de La Tourette was echt super, netzoals die steen die hij door de ruit van dat benzine-station gooide waarna hij zelf de politie belde. Dat waren echt betere grappen....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ Bazz |
G*V*D, echt balen, hoop dat ze het wel volhouden met dit soort programma's, maar ik ben eigenlijk bang van niet.
R.I.P. |
|
|
| total woot |
waarom gaan de verkeerde mensen dood?
waarom blijven de klootzakken leven?
in mijn omgeving ken ik er al zeven,
ach ik ken er zo een hele sloot.
maar ja het maakt me ook stukken minder bang,
want als de klootzakken langer blijven leven
leef ik tenminste zelf, lekker lang.
hoop dat zijn humor niet verdwijnt.
met respect,
total woot |
|
|
| kreischer2000 |
dit is erg jammer, die jongen heeft nog zoveel moois van zijn leven weten te maken dat verdient RESPECT
RIP |
|
|
| Little Theseus |
Hij was in elk geval een man die de dingen die hij wilde bereiken ook wist te bereiken, ookal verklaarden sommigen hem voor gek (veronica bijv. toen hij bnn wilde starten)
Zijn leven verminkt met zijn nieren vind ik hem echt een enorm sterke jongen, juist doordat hij zo humoristisch is.
Herinnering uit B.O.O.S.; de plaspauze. Kvind dat dat nu wel bij elk tvprogramma mag komen :clown: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by total woot
waarom gaan de verkeerde mensen dood?
waarom blijven de klootzakken leven?
in mijn omgeving ken ik er al zeven,
ach ik ken er zo een hele sloot.
maar ja het maakt me ook stukken minder bang,
want als de klootzakken langer blijven leven
leef ik tenminste zelf, lekker lang.
hoop dat zijn humor niet verdwijnt.
met respect,
total woot |
Damn.. waarom gaan idd altijd de verkeerde mensen dood.. ik voel me hier echt nie lekker onder.. Bart RULEZ :( :( :( :( :( :( |
|
|
| magrec |
man ik hoorde het gister bij 2 vandaag, ik wist al dat ie een week ofzo ziek was maarja echt klote dit. Bart B.O.O.S. altijd een megal leuk programma altijd kijken...minuut plaspauze etc..daarna later ook de teringtubbies en waar kan ik je snachts voor wakker maken echt erg leuke programma's
R.I.P. |
|
|
|
|