|
Bart de Graaff overleden
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Poe he....:(.....echt kut, die gast roeleerde echt, echt humor hattie:(
rip |
|
|
| Optimus |
ik las t net toevallig op PF.
daarna gelijk op fokzine gelezen.
R.I.P. |
|
|
| @ddicted |
| Hij is echt veel te jong gestorven....altijd vol humor zijn programma's. Ze waren net zo lekker bezig bij BNN, lekker vernieuwend ik hoop dat ze dat vol houden.. |
|
|
| Blik |
| ja ik las het ook net, hij had echt geweldige sketches altijd |
|
|
| serialkillah |
oh ja.............
R.I.P |
|
|
| Joost008 |
| Owjahhhh verrot man dit had ik dus helemaal nie verwacht hij was dus ech een zwaar relaxte gozer man |
|
|
| SnuggLe |
Hmm..dat is minder. Er sterven veels te veel mensen veel te jong... "De mooie bloempjes worden als eerste geplukt".
Bart had al heel erg lang iets met zijn nieren, ik neem aan dat het daar aan gelegen heeft.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ_Siesta |
R.I.P, echt kut dit, bart was een relaxte gozer!, echt toppie, ik hoop dat BNN blijft
GreetZ |
|
|
| MaGiK54 |
| Zwaar kut allemaal weer, leuke programma's ben met zijn show B.O.O.S. opgroeid die show roelde echt toen ik 10 was. |
|
|
| tijs08 |
Owww wat KUT zeg!!!

Bart was echt een gozer met Humor!!! ik kan me die steen bij dat benzinestation nog herinneren als gister.. dan moet je echt wel gek zijn!! En die sketches die hij altijd maakte.. zo fantastich... dis echt een groot gemis voor de nederlandse humor... |
|
|
| Smirnoff |
Bart was cool !!!
R.I.P

zou bnn blijven ? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Zojuist is bekendgemaakt dat Bart de Graaff is overleden.
De baas van BNN was al enige tijd ernstig ziek, hij werd 35 jaar..
Bart werd ruim drie weken geleden opgenomen in het ziekenhuis met een buikvliesontsteking. Deze ontsteking was nagenoeg onder controle toen vorige week bleek dat deze een gaatje in zijn dunne darm had veroorzaakt. De artsen hebben dit nog verholpen door een deel van zijn dunne darm te verwijderen.
Bart was herstellende van deze ingrijpende operatie, maar heeft de complicaties niet overleefd. |
|
|
|
|
|