|
צריך ביקורת ורעיונות!
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
יש לי בעוד מספר שבועות בגרות בבניית אתרים בשפות:
HTML
ASP
JAVASCRIPT
בקיצור, בניתי אתר מעניין על טראנס ואני מעוניין שתיכנסו ותגידו מה אתם חושבים
בנוסף, יש האתר מציע גלריית תמונות מגניבה עם תמונות של טובי התקליטנים בעולם וגם רקעים מדהימים
אז אני מציע לכם להיכנס ולהוריד ובדרך לתת איזה ביקורת
כל ביקורת תתקבל!, חיובית או שלילית!
הכתובת היא
http://ripcurl.d2g.com/index.html |
|
|
| eXeTik |
נראה נחמד, במיוחד שעשית הכל עם
Notepad
היו רק שני דברים שהפריעו לי... אחד זה שאני יכול להצביע בסקר כמה שאני רוצה
ושתיים שחיצי הגרירה משמאל איטיים מדי |
|
|
| Dj-2TaLL |
| יש סמיילי של ספיידר מן!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נראה נחמד, במיוחד שעשית הכל עם
Notepad
היו רק שני דברים שהפריעו לי... אחד זה שאני יכול להצביע בסקר כמה שאני רוצה
ושתיים שחיצי הגרירה משמאל איטיים מדי |
על הסקר אני יעבוד, אבל בעיקרון הוא להמחשה בלבד
ולצערי אם אני מזרז את הלחצנים התזוזה של התפריט נראית דיי מגעיל אז אני חייב להשאיר את זה ככה
מה חשבת\ם על הגלריה והרקעים? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by ripcurl
על הסקר אני יעבוד, אבל בעיקרון הוא להמחשה בלבד
ולצערי אם אני מזרז את הלחצנים התזוזה של התפריט נראית דיי מגעיל אז אני חייב להשאיר את זה ככה
מה חשבת\ם על הגלריה והרקעים? |
אחי רשמת שהגלריה מוקדשת לדי ג'אים הגדולים בעולם
אז איך זה שאין תמונה שלי???
:) ;) :eyespop: :crazy: :eyespop: ;) :) |
|
|
| DjChook |
לא עברנו כבר על האתר הזה ?
ות'אמת הוא נראה רק יותר רע מהפעם האחרונה שביקרתי בו
(סליחה שאני הביקורתי פה - פשוט אני חושב שזה מחובתי)
המניו ממש ממש לא נוח ולא יפה גם לטעמי
הקטע של החצים מפריע ועדיף למתוח אותו אם כבר על פני כל השטח שם בפריים השמאלי
את כל ה
ASP
לא בדקתי כי אני מאמין שבדקת את הסקריפטים
סך הכל בשביל רמת בגרות האתר בנוי למופת
שיהיה לך בהצלחה ! |
|
|
| warpedd_ |
אינ משער שלא בודקים לך על עיצוב אלה על התכנות
ולכן אני לא יגע בזה
לא הסתכלתי יותר מדי אבל אני משאר שיש אלמנטים של הכל
כמו שהיה כתוב פה אפשר להצביע יותר מדי
והכפתורים של התפריט לא מוסיפים נותנים כלום |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא עברנו כבר על האתר הזה ?
ות'אמת הוא נראה רק יותר רע מהפעם האחרונה שביקרתי בו
(סליחה שאני הביקורתי פה - פשוט אני חושב שזה מחובתי)
המניו ממש ממש לא נוח ולא יפה גם לטעמי
הקטע של החצים מפריע ועדיף למתוח אותו אם כבר על פני כל השטח שם בפריים השמאלי
את כל ה
ASP
לא בדקתי כי אני מאמין שבדקת את הסקריפטים
סך הכל בשביל רמת בגרות האתר בנוי למופת
שיהיה לך בהצלחה ! |
עברנו אבל בשלבי ההתחלה, עכשיו זה שלבי סיום
אתה באמת חושב שהאתר ניראה יותר רע?, בקטע הזה אני חושב להפך..
והקטע עם המניו, הסיבה היחידה שזה ש זה כדיל הראות פונקציה בג'אווה שאני פיתחתי כדי שזה יזוז ככה
וזה רק יוסיף |
|
|
| DjChook |
תראה
האתר נראה כזה צעצועי,
כאילו הכל משחקי גאווה ו
ASP
והוא גם לא כ"כ
USER FRIENDLY
כמו שאומרים
בעיקרון כמו שאמרתי,
בגלל שאתה לא מחפש שאנשים ישובו ויבקרו באתר,
אלא שבוחן יראה את ה שעשית
וזהו
אז האתר פצצה
אבל בוא נגיד שבשביל שאנשים ישתמשו בו בדחיפות,
צריך לשפר את הזמן עבודה בו
כדי שיהיה כמה שיותר נוח לשוטט |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
האתר נחמד מאוד בשביל עבודת בגרות, יש הרבה סקריפטים נחמדים מאוד
דרך אגב אם אני יכול להציע דברים לשיפור...אז אתה חייב לשנות פונטים כי הפונט שאתה משתמש בו לא יפה (דעתי) אני ממליץ לך להחליף ל
Verdana \ Size=8
בהצלחה... |
|
|
|
|