return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Sensation White Copenhagen 2008
View this Thread in Original format
CJ InterCity
LÄNK

Nu jävlar börjar det hända grejer :)
Funfrock
Inväntar linan med spänning.. :)

Den 30 augusti är det dessutom dags för Axwell på slagthuset igen!
lacksesepsotygh
åker mest troligt på dettahh
Trucker18
ser lovande ut =)

Men vad jag fått vibbarna av är detta mer "house/electro?
förväntade mig mer trance.

Men jag kan ha fel. please enlight me! För isf åker jag + min lika trancefrälsta polare.
ice_key
hehe självklart ska man dit :D

beställde precis 3 vipbiljetter :D

skåne - köpenamn <3
lacksesepsotygh
bokat
fe_maLe
nu har snart alla lander sensation po besok utom lilla sverige :clown: why? intrese finns vel lixom :o :sadgreen:
ice_key
finns det ngt ställe som drar 40k pers ? :P

tippar att det är svenska polisen och andra myndigheter som sätter stopp för det :p
fe_maLe
mja kanske de :p kan ju alltid telta,mysigt me 40.000 i samma telt :p
ice_key
hahaahahaahahaah så sant så :D :D sjukt stort tält då :D

fe_maLe
mja, monga teltpinnar blire :p
lacksesepsotygh
de försökte ju med sphere i globen.. annonserat överallt, men intresset var för litet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement