|
Sensation White Copenhagen 2008
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
LÄNK
Nu jävlar börjar det hända grejer :) |
|
|
| Funfrock |
Inväntar linan med spänning.. :)
Den 30 augusti är det dessutom dags för Axwell på slagthuset igen! |
|
|
| lacksesepsotygh |
| åker mest troligt på dettahh |
|
|
| Trucker18 |
ser lovande ut =)
Men vad jag fått vibbarna av är detta mer "house/electro?
förväntade mig mer trance.
Men jag kan ha fel. please enlight me! För isf åker jag + min lika trancefrälsta polare. |
|
|
| ice_key |
hehe självklart ska man dit :D
beställde precis 3 vipbiljetter :D
skåne - köpenamn <3 |
|
|
| fe_maLe |
| nu har snart alla lander sensation po besok utom lilla sverige :clown: why? intrese finns vel lixom :o :sadgreen: |
|
|
| ice_key |
finns det ngt ställe som drar 40k pers ? :P
tippar att det är svenska polisen och andra myndigheter som sätter stopp för det :p |
|
|
| fe_maLe |
| mja kanske de :p kan ju alltid telta,mysigt me 40.000 i samma telt :p |
|
|
| ice_key |
| hahaahahaahahaah så sant så :D :D sjukt stort tält då :D |
|
|
| fe_maLe |
| mja, monga teltpinnar blire :p |
|
|
| lacksesepsotygh |
| de försökte ju med sphere i globen.. annonserat överallt, men intresset var för litet. |
|
|
|
|