|
אז מתי המסיבה הבאה הטובה? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mitre |
| חברים, יהיה ממש נחמד אם גם תשימו לינקים למייספייס של כל האומנים הלא כ"כ מוכרים שאתם כותבים כאן עליהם |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by sh33p
אילן, אם עדיין לא ידוע מי יגיע, ממי אני אתלהב?
את
lawrence
אני לא מכיר, שלח איזה לינק לסט
את הסטים של דאסטי קיד לא יצא לי לשמוע
לעומת זאת, את הטראקים שלו אני מכיר היטב
לכן אני אשמח לבוא ולשמוע אותו |
אתה מתכוון ל:
Christopher Lawrance ? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by sabi10
אתה מתכוון ל:
Christopher Lawrance ? |
אתה בטוח שהכוונה ל
Christopher Lawrance
?
אותו אני מכיר |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by sh33p
אתה בטוח שהכוונה ל
Christopher Lawrance
?
אותו אני מכיר |
לא לא קריסטופר לורנס אלא רק - לורנס
בחור גרמני שמחזיק בלייבל המצויין Dial,
בפעם האחרונה ששמעתי את לורנס הוא מנע ממני להגיע לדארן פריס (אנדרוורלד) בגלל סט מדהים שלא ישכח הרבה מאד זמן....
Lawrence
Dial Rec.
לגבי דאסטי קיד -
זאת הולכת להיות הפעם ה3 שאני שומע את הבחור
פעם ראשונה בטאז תחת Duoteque
ופעם האחרונה בברזילי (עוד ערב שזכור לי לטובה)
אחרי סט לייב מאד נחמד שכלל מספר לא קטן של קטעיו. |
|
|
| MINTZ |
מתי ארמין מגיע שוב???
מישהו יודע? |
|
|
| Viber |
שאלוהים ישמור, זה חייב להיות אחד הטראקים הכי מגעילים ששמעתי בחיים שלי! אני זוכר שבגיל 15 ניסיתי לבדוק מה הזמן הכי מהיר שבו אני יכול לבנות טראק - זה קרה תוך 20 דקות בריברת' וזה יצא יותר טוב מזה בהרבה. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Viber
שאלוהים ישמור, זה חייב להיות אחד הטראקים הכי מגעילים ששמעתי בחיים שלי! אני זוכר שבגיל 15 ניסיתי לבדוק מה הזמן הכי מהיר שבו אני יכול לבנות טראק - זה קרה תוך 20 דקות בריברת' וזה יצא יותר טוב מזה בהרבה. |
אני שמח שאהבת, במידה ואתה יוצר טראקים יותר טובים מאלה, אתה יכול להשתלב יפה בעולם המינימל ואפילו לעשות מזה קצת כסף
בכל מקרה, כל אחד ומה שהוא שומע, לי אישית נמאס לשמוע 5 שנים אותו סגנון
אם אתה עדיין מסוגל לשמוע את הטראנס הזוועתי שיש היום בכמויות
אני מוריד בפניך את הכובע. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by sh33p
אני שמח שאהבת, במידה ואתה יוצר טראקים יותר טובים מאלה, אתה יכול להשתלב יפה בעולם המינימל ואפילו לעשות מזה קצת כסף
בכל מקרה, כל אחד ומה שהוא שומע, לי אישית נמאס לשמוע 5 שנים אותו סגנון
אם אתה עדיין מסוגל לשמוע את הטראנס הזוועתי שיש היום בכמויות
אני מוריד בפניך את הכובע. |
וואו! איזה רגיש
אני מבין ממך שישנם 2 ברירות בחיים האלה:
1)הטראנס "הזוועתי" שארמין מנגן.
2)מינימל.
אני לא מבין איך אפשר לקחת ברצינות טראק כזה. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by sh33p
אני שמח שאהבת, במידה ואתה יוצר טראקים יותר טובים מאלה, אתה יכול להשתלב יפה בעולם המינימל ואפילו לעשות מזה קצת כסף
בכל מקרה, כל אחד ומה שהוא שומע, לי אישית נמאס לשמוע 5 שנים אותו סגנון
אם אתה עדיין מסוגל לשמוע את הטראנס הזוועתי שיש היום בכמויות
אני מוריד בפניך את הכובע. |
אז תשמע את הטראנס שאתה אוהב מה הבעיה? שמע הלוואי והיה סגנון שמרגש אותי כמו טראנס, אבל אין והמינימל הזה באמת שיש קטעים שאני מסוגל להתחבר לזה, אבל ברוב המקרים אני מרגיש כאילו מעליבים אותי, אני יוצר כבר 8 שנים ובאמת שיש טראקים שלא נעים להגיד אבל בתור אחד שכן יודע מה עומד מאחורי כל צליל וצליל אני מרגיש שמוכרים לי לוקשים הרבה פעמים בסגנון הזה, גם בטראנס אבל בטראנס אני מוצא הרבה יותר גמישות לכל מיני סגנונות אחרים ובסגנון המינימל אני לא מרגיש שום גמישות, שום תנועה... בדיוק כמו האלקטרו האוס , הרגהטון ועוד כמה, אני אוהב את כל סגנונות המוזיקה כל עוד עומד מאחוריהם משהו ויש להם משמעות מבחינתי...
ווייבר אני מרגיש באמת כבר הרבה זמן שארמין מוציא שם רע לטראנס, הוא כבר מזמן לא מנגן את הפנינים אלא את מה ש"מוכר" ומה שכרגע הולך... איפה הלך לעזזל כל החיפוש אחרי הנישה החדשה בטראנס? אני מרגיש שאני מוצא יותר טראקים מעניינים מהתכנית שלו ואני לא תקליטן במקצוע אפילו... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Viber
וואו! איזה רגיש
אני מבין ממך שישנם 2 ברירות בחיים האלה:
1)הטראנס "הזוועתי" שארמין מנגן.
2)מינימל.
אני לא מבין איך אפשר לקחת ברצינות טראק כזה. |
אין פה טיפת רגישות, אני הייתי רציני
הלוואי ואני הייתי יודע ליצור משהו.
לגבי הדבר השני שרשמת, לא, אלא ממש לא 2 ברירות שנותר לעשות
פשוט אנשים צריכים להבין שהמצב בארץ פשוט זוועתי מבחינת טראנס, אז לומדים להיפתח בפני סגנונות שונים
וזה בכלל לא קשור למינימל, זאת הייתה סתם דוגמה לטראק של דאסטי קיד שאהבתי
אני בוחר את המוזיקה שלי מכל הסגנונות, ולאו דווקא מינימל.
אז שמגיעים לפה אומנים שאני יודע מי הם\שמעתי את הטראקים שלהם, אין לי בעיה ללכת |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אז תשמע את הטראנס שאתה אוהב מה הבעיה? שמע הלוואי והיה סגנון שמרגש אותי כמו טראנס, אבל אין והמינימל הזה באמת שיש קטעים שאני מסוגל להתחבר לזה, אבל ברוב המקרים אני מרגיש כאילו מעליבים אותי, אני יוצר כבר 8 שנים ובאמת שיש טראקים שלא נעים להגיד אבל בתור אחד שכן יודע מה עומד מאחורי כל צליל וצליל אני מרגיש שמוכרים לי לוקשים הרבה פעמים בסגנון הזה, גם בטראנס אבל בטראנס אני מוצא הרבה יותר גמישות לכל מיני סגנונות אחרים ובסגנון המינימל אני לא מרגיש שום גמישות, שום תנועה... בדיוק כמו האלקטרו האוס , הרגהטון ועוד כמה, אני אוהב את כל סגנונות המוזיקה כל עוד עומד מאחוריהם משהו ויש להם משמעות מבחינתי...
ווייבר אני מרגיש באמת כבר הרבה זמן שארמין מוציא שם רע לטראנס, הוא כבר מזמן לא מנגן את הפנינים אלא את מה ש"מוכר" ומה שכרגע הולך... איפה הלך לעזזל כל החיפוש אחרי הנישה החדשה בטראנס? אני מרגיש שאני מוצא יותר טראקים מעניינים מהתכנית שלו ואני לא תקליטן במקצוע אפילו... |
הנה בן אדם שהבין למה הייתה הכוונה שלי,
אני מחפש אלטרנטיבה, לכן אני שומע את כל הסגנונות,
המטרה שלי היא לא לבוא ולהגיד, תתחילו לשמוע מינימל כי אין ברירות
אלא שפשוט יש כל כך הרבה מוזיקה טובה, שמקורה לא בתוכניות של ארמין.
שלא תבינו לא נכון, בעברי הייתי פאןבוי של ארמין ואני עדיין מאוד אוהב לשמוע אותו "לייב" במועדון
אבל התוכניות שלו פשוט בלתי נסבלות, הם מלאות ב90 אחוז בולשיט
כמו פופ טראנס ואלקטרו טראנס
זה כל כך מבאס שקשה למצוא טראנס טוב, כי כמו שוורטקס אמר, אין מוזיקה יותר מרגשת מטראנס
ואני מסכים איתו במאה אחוז |
|
|
|
|